Soccer Try outs :D - Reisverslag uit Ladera Ranch, Verenigde Staten van Rick Wit - WaarBenJij.nu Soccer Try outs :D - Reisverslag uit Ladera Ranch, Verenigde Staten van Rick Wit - WaarBenJij.nu

Soccer Try outs :D

Door: Rick de Wit

Blijf op de hoogte en volg Rick

28 September 2015 | Verenigde Staten, Ladera Ranch

Hello Holland,

Ben ik weer ja ja, ik hou het nog steeds vol met het schrijven van mn blog. Vind ik best knap van mezelf.

Maandag (Happy Birthday Taylor) ben ik weer gewoon naar school, najah zo gewoon is het niet want het is echtheel anders dan thuis. Die kleding style van hun is toch zo belachelijk. Alle jongens dragen Vans of All stars of lage Nikes en dan lopen ze met hun sokken opgetrokken tot hun knieën. En dan meestal ook niet gewoon witte sokken nee soms staan er ook nog plaatjes op echt verschrikkelijk. Ook maakt het niet uit als je bijv. Rood met paars draagt, qua kleding zien die Amerikanen er dan ook echt niet uit. De meiden kleding zich redelijk normaal alleen zijn wijde pijpen erg in hier, veel van die ouderwetse spijkerbroeken je kent ze wel rare schoenen najah niet helemaal mijn ding. Sommige zien er ook normaal uit daar niet van maar de meerderheid ziet er niet uit. Na school ben ik lekker gaan zwemmen want ja, het is nog steeds elke dag zo'n 35 graden, als het niet meer is. Om 7:30 pm had ik dan eindelijk mijn eerste soccer try out. Ik kon al een paar jongens die het ook deden maar het waren ook heel veel eerstejaars. Het was erg leuk alleen ben ik niet gewent om in die hitte te spelen, want ondanks dat het donker was was het nog steeds zo'n 25 graden, stik benauwd. Dus je neemt hier echt naar de training zo'n 2 liter water mee. Maar ja de training ging goed het was verdeeld in 3 delen, en dus ook 3 groepen. Schieten, Positiespel, en een echte wedstrijd. De groepen werden gemaakt op alfabet en blijkbaar was iedereen op het einde een freshman (eerstejaars) dus daar stond ik dan als 16 jarige met 13-14 jarige te voetballen. Dat was niet heel leuk maar ja zo zagen ze wel dat ik kon voetballen haha. Na de training lekker douchen en gaan slapen.

Dinsdag was het een saaie dag, school tot 2:45 pm, en 's middags niet veel meer gedaan dan gechilled op m'n eigen woonkamer en lekker gezwommen. Ik ben echt verliefd op het zwembad hier. Is echt een vet zwembad haha. Dinsdag was ook niet heel lekker weer, (zo'n 28 graden, waarom het niet lekker was idk) dus dinsdag was een saaiere dag, de saaiere dagen komen wel al meer want ja, ondanks alle avonturen dat ik hier meemaak zou ik toch ook naar school enzo moeten he.. Ik moet helaas ook een beetje huiswerk maken. Woensdag was ook zo'n dag.

Woensdag heb ik ook vrij weinig gedaan. Aangezien al mijn Amerikaanse vrienden wel 'serieus' doen op school, want die willen wel gaan slagen hier dus die hebben moeilijke vakken gekozen en dus veel huiswerk, wat betekend dat ze niet echt vaak doordeweeks iets kunnen doen. Op de voetbal training heb ik blijkbaar een goede indruk gemaakt want best veel jongens waarvan ik geen idee had wie het waren kwamen naar me toe; He Rick whatsup? Dat zeggen ze hier trouwens altijd 'What is up' En dan bedoelen ze gewoon wat je aan doen bent dus ik reageer meestal 'not much school you know'. 's middags heb ik wat geslapen want van die hitte word je best moe, best raar als ik dat zo zeg maar veel mensen nemen hier ook middag dutjes dus dat heb ik ook gedaan. Daarna gezwommen gezond en lekker gaan slapen.

Donderdag had ik ook weer school, ik was klaar om 2:45, en dan loop ik altijd naar een plekje in de schaduw, onder een boom om te wachten op Denise, en altijd echt letterlijk altijd als ik daar sta komt hetzelfde meisje naar me toe, ik word er echt gek van. Dan gaat ze achter me staan, tikt ze op me schouder aan de rechter kant, dusja ik kijk rechts achter me staat er niemand staat ze links, hahahahhahahahahahahahahaha Got you, whats up Rick. Begint ze een heel gesprek ik antwoord niet en ze heeft gewoon niet door dat ik niet met dr wil praten. Ze is echt zo vervelend. Laat ze me elke dag weer die domme katten filmpjes zien (S/O to Stefan) dat er een kat vast zit in een gordijn en dan weer dat een kat wilt springen van de bank maar het niet lukt. Word er gek van. Toen ik er een keer niet stond stond ze alweer te zoeken waar ik was. Taylor maakte een foto waarop je echt zag dat ze gewoon zat te loeren waar ik was. Echt verschrikkelijk. Dusja tegenwoordig blijf ik binnen en stuurt Denise me een smsje als ze er is. 's Avonds om half 8 had ik weer een soccer try out. Gelukkig werden dit keer de groepjes verwisseld dus ik zat bij mijn leeftijd dit keer. Dus het was even wat moeilijker dit keer. Het is wel moeilijk want de coach kent 90% van de jongens die er zijn al. Dus ik zit daar echt zo van ja kut. Maar ja. Na de training lekker gedoucht en weer gaan slapen want ik was kapot.

Vrijdag ben ik ook weer lekker naar school gegaan wat een verrassing.Blijkbaar heb ik ook een vriendin op school. Want altijd als ik met meiden praat en Erica ziet mij met meiden praten komt ze naar me toen; 'STOP TALKING TO MY BOYFRIEND' echt een verschrikkelijk wijf, maar ja ik hoop dat ik iedereen nu toch duidelijk heb gemaakt dat dat niet mijn vriendin is. Want ja dat hoef ik nou net weer niet. 's Middags kwam Denise mij weer ophalen om 12:17 (heerlijk) en om 2:00 gingen Denise en David naar het meer. voor 'klusjes' en ze zouden de boot eruit gaan halen want het weer wordt slechter. Ja slechter betekent hier 25 graden ipv 40. In de avond ben ik naar de homecoming game van Maud gegaan. Best vet, leuke sfeer want dit is het einde hier, echt ze leven voor football en ook homecoming is hier zo groot, homecoming heeft geen vaste datum het verschilt per school. En Maud gaat naar een school die heel dichtbij de mijne is. Genaamd San Juan Hills. De game was best vet maar het duurde allemaal wel erg lang, met half time werrden koning en koningin homecoming bekend gemaakt, er was een vuurwerkshow en het was net alsof ze trouwden, want hun vader droeg hun dochter af aan haar vriendje. Best wel apart op onze leeftijd haha. Een Belgisch meisje had gewonnen dat was best leuk want die spreekt ook onze taal, en dat doen er niet veel hier, ook al proberen ze wel eens Nederlands te praten maar dat lukt hun gewoon echt niet. Na de Game ben ik naar huis gegaan en lekker gaan slapen.

Zaterdag kwam Riley naar ons huis, hebben we gezwommen, gechilled en 's Middags kwam Dean ook nog. Die middag hebben we Lunch gehaald bij Chipotle dat is een Mexicaanse eettent. Heel lekker, ik had een chicken burrito echt heerlijk. Daarna zijn we terug gegaan naar m'n huis hebben we weer gezwomen en daarna zijn we naar de stad gegaan. Lekker ijs gekocht en toen gingen we naar Sammy haar huis. Bij Sammy ijs gegeten, gezeten gepraat gegamed en daarna om een uur of 9 's Avonds ben ik weer lekker naar huis gegaan, met Dean. Hebben we de jacuzzi aangezet, lichten van het zwembad aangezet en in het donker gezwommen, was wel vet, vooral die rotsen waar je vanaf kunt springen vind ik vet. Lekker in de Jacuzzi gezeten en om een uur of 11 ging Dean weg, en ging ik naar bed. Want ja 's avonds is er helaas niet veel te doen voor onze leeftijd, dat mis ik wel hoor het uitgaan..

Zondag o htend ben ik ff naar Taylor geweest, daarna kwam Dean me oppikken want we gingen Beach hoppen. Wat is beach hoppen? Als je gaat Beach hoppen begin je bij een strand, duhhhh, ga je ff zwemmen liggen, en het fijne is, is dat een gratis bus van strand naar strand gaat, en wij gingen dus van strand naar strand. We hebben ergens gelunched, heerlijke Amerikaanse vette hamburger gehad, gezwommen en toen reden we terug. Maud was ook mee. Toen zijn we naar Maud haar huis gegaan want we wilden zwemmen in de community pool, dat is een zwembad waar je alleen in kan als je in de buurt woon, dan krijg je zo'n pasje enzo en kan je gebruik maken van de tennisbaan, zwembad etc. Elk dorp heeft zo zijn faciliteiten. Maar er had iemand in het water gepoept en als dat gebeurt dan is het zwembad dus blijkbaar gesloten voor 24 uur om het te reinigen hahhaha. Dus zijn we naar mijn community pool gegaan in Ladera. Daar lekker gezwommen, en daarna zijn we naar In n Out gegaan, dat is een fastfoodketen, is echt heel lekker, In n Out gehaald gegeten en toen hebben we Maud naar huis gebracht. Daarna mij en ging Dean ook naar huis. Vandaag was er ook een maansverduistering. Dat gebeurt blijkbaar noooit, de volgende is voorspeld in 2033, dus dat heb ik ook nog ff gezien. Wat je wel niet meemaak in Amerika hahah. En nu zit ik dan deze blog te schrijven. dusja ik ga maar eens slapen want ik ben kapot.

By the Way, Vrijdag kreeg ik te horen dat ik een ronde verder was met voetbal, ik zit nu bij de beste 20 van de school. Volgende week weer keihard trainen en hopen dat ik het team maak :)

Bedankt voor het lezen van ijn Blog, peace out and see you all next week.

Rick

  • 28 September 2015 - 15:17

    Wilma:

    Lieve Rick,

    Alweer meer dan een maand in Amerika, het is stil hoor zonder jouw! Gelukkig vermaak jij je nog prima daar in Amerika, ben trots op je hoor,

    dikke kus van mij X

  • 28 September 2015 - 16:47

    Tante Tonny:

    Hoi Rick, leuk leuk leuk....!!! Jaloers op het mooie weer en die lekkere eettentjes!!

    Geniet er van en voetbalse. CU

    xxx

  • 28 September 2015 - 17:05

    Maureen Posthumus:

    Het hoort allemaal wel heel erg luxe. Geniet er lekker van nog 8 1/2 maand en dan moet je het weer me "hotel mamma" doen.

  • 28 September 2015 - 20:41

    Kim Veldman:

    Super leuk om je verslagen te lezen, veel plezier!

  • 29 September 2015 - 00:13

    Juan:

    Hoi Rick,
    Weer een leuk geschreven blog van je. Lekker om te zien dat je het naar je zin hebt daar.
    Hier in het zonovergoten Petten (ja ook hier is het mooi weer) met een iets mindere temperatuur
    gaat het goed. Wel is het wennen dat er geen tweede man meer in huis is. Maarja, nog 89% van de resterende reis heb je nog voor de boeg dus daar moet ik het dan maar mee doen. Rick stel je vader niet teleur en zorg dat je in het school voetbal team komt.

    Groetjes Juan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rick

Hoi! Ik ben Rick, en ik ga naar Amerikaom daar high school te doen! Op dit profiel zet ik mijn reiservaringen!

Actief sinds 13 Jan. 2015
Verslag gelezen: 477
Totaal aantal bezoekers 42621

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2015 - 15 Juli 2016

High School America!

Landen bezocht: