The weeks before Hallow. - Reisverslag uit Ladera Ranch, Verenigde Staten van Rick Wit - WaarBenJij.nu The weeks before Hallow. - Reisverslag uit Ladera Ranch, Verenigde Staten van Rick Wit - WaarBenJij.nu

The weeks before Hallow.

Blijf op de hoogte en volg Rick

21 Oktober 2015 | Verenigde Staten, Ladera Ranch

Whats up Holland.

Maandag was het weer een saaie lange dag. Op school niet veel beleefd
ik begin aardig wat vrienden te maken en op school heb ik het erg naar mijn zin. aa school word ik meestal naar huis gebracht door Dean omdat hij ´dwon the street´woont. Dus dat is wel lachen. Het is wel heel vet dat bijna iedereen hier kan rijden. daarna ga ik eerst ff chillen en het huiswerk dat ik heb maak ik dan, daarna ga ik even zwemmen, al hoewel het steeds kouder wordt doe ik dat alminder. Want het is wel wat aan het afkoelen. De middag is meestal een graad of 25/30 en de avonden zijn zo´n 19 graden hier. Het is nog steeds wennen omdat ze hier fahrenheit gebruiken ipv graden celsius. Om een uur of 19±00 ga ik sporten en daarna douchen tv kijken en daarna naar bed. De doordeweekse dagen worden al heel gewoon voor mij.
Dinsdag en woensdag waren dezelfde dagen. Wat wel heel vet is is de manier waarop ze zich hier verklede, ze geven namelijk niet heel veel om kleding en dus is het best apart hoe sommige erbij lopen.

Donderdag was het farmers day, want we speelden tegen onze groterivaal mission viejo. En dan vragen jullie je natuurlijk af, oh waarom dan als boeren? Nou daar zit nogal wat denkwerk achter. Mission viejo is een school dichtbij, Normaal mag je alleen naa een school gaan als je in een speciale cirkel erom heen woont. Ik geloof een radius vcan 3 mijl = 5 km ong. maar Mission Viejo is een van de weinige scholen in de buurt die een agriculture vak op school heeft. En daardoor kunnen mensen die geïntereseerd zijn in het boeren leven naar die school komen van overal. En heeeel toevallig zit het complete football team van hun in dat programma. Dus hun hebben spelers die elke dag vanuit LA naar die school komen om football te spelen, daardoor kunnen ze dus iedereen vragen om in hun team te spelen. En dat geeft ze een groooot voordeel. Ze hebben een van de beste teams in Californie. En daarom waren wij verkleed als boeren om hun belachelijk te maken. Maar wat hun deden is hewoon ziek. Ze hadden iemand verkleed als een Tesoro student Toen deden ze net alsof hij dood was, en speelde ze een begrafenis na. Met ons als dode. Op ons graf legde ze toen een ring neer en daarna dansde ze allemaal. Die ring is een prijs die je win als je beste van iets ben, een bepaalde regio. En hun hadden dus van onze school gewonnen in de finale om die ring. Dus zodoende legde ze die ring erop. Echt het gaat wel heel erg ver, ik hoop dat het een beetje duidelijk is. Dus donderdga was een aparte dag want iedereen was hyped.

Vrijdag verkleede iedereen zich wit omdat we in het wit naar die game gingen, ik ging alleen niet heen, want vrijdag gin ik met een hele groep naar Knotts Scary Farm. Dat is een soort walibi fright night. Het was echt super vet! de mensen die daar werkte waren heel goed verkleed en het hele park was eng gemaakt. Overal werden doolhovengemaakt waar je dan doorheen kon lopen, en dan lieten ze je op de ziekste manieren schrikken, stonden ze achter je met een kettingzaag, kwam er een hand uit die muur die opeens op je hoofd kwam, liepen ze achter je aan, draai je je om, schrik je je dood. Heel leuk gedaan allemaal, ook de attracties daar waren super vet! snelle achtbanen etc. Daarna bracht Wyatt me naar huis en ben ik rond een uur of 3 gaan slapen, eindelijk, nederlandse tijden hahha.

Zaterdag heb ik de hele dag gechilled met Jerome Riley Dean en Wyatt, gezwommen, gegeten naar de stad gegaan en 's avonds naar een feest van Logan gegaan. Wat was dat een raar feest. Ik moeet wl zeggen uper georganiseerd maar zooooo veel mensen, niet normaal. Echt een stuk of 200. Het liep allemaal een beetje uiit de hand en dus ben ik optijd naar huis gegaan ne rond een uur of 12 te bed gegaan.

Zondag heb ik weer met hun afgesproken en hebben we een beetje het zelfde gedaan, alleen geen feest helaas hahah. en ik was alweer oprijd thuis, man wat mis ik het uitgaan met alle pettemers hahah.

Het is een kort blogje deze week, ik ben kapot want ik ben aan het verhuizen, want de Frank's kunnen niet meer voor mij zorgen, ze gaan nu 2 weken weg en ik kan niet alleen maar alleen blijven. Ik zal jullie zondag vertellen hoe en wat!

Nou sorry dat ie zo laat, en zo kort hopelijk vonden jullie hem toch leuk! ik zie jullie zondag weer!

Slaaplekker en goedemorgen voor jullie.

P.S Ik heb helaas geen vakantie dus ik ga gewoon naar school :((
P.P.S Ik hoop dat jullie een vette kermis hebben gehad zonder mij! :P
P.P.P.S Vandaag is mijn vader jarig, HAPPY BIRTHDAY PAPS!
P.P.P.P.S de 13e was mama jarig, ook nog HAPPY BIRTHDAY MOM!

GOOODBYEE HOLLAND <3

  • 21 Oktober 2015 - 10:23

    Oma:

    Hallo Rick
    Even een berichtje van oma.
    De kermis was op her parkeerplein naast Moritz wat best wel gezellig was.
    Dat zal je wel even gemist hebben.
    Vandaag is je moeder jarig dus van harte gefeliciteerd.
    Nu Rick sterkte met je verhuizing en ik hoop dat je leuk gezin treft.
    Liefs van oma.

  • 21 Oktober 2015 - 12:48

    Marieke:

    Hey Rick!
    Toch weer een leuk stuk hoor

  • 21 Oktober 2015 - 16:16

    Mam:

    Hai RIck,

    Gefeliciteerd met mijn verjaardag... ;) (dus niet je vader die vandaag jarig was.... even in de war, hihih)

    Hoe gaat het met je? Ik vind het heel vervelend dat we niet kunnen appen en ik dus niet weet hoe het met je is en bij wie je nu slaapt. Ik hoop, net als oma,. dat je een superleuk gezin treft. En natuurlijk was je blog weer leuk om te lezen! We missen je heel erg hoor, tijdens onze vakantie. Maar nog meer mis ik je omdat je me niet live kan feliciteren. Maar dat doen we volgend jaar dubbel en dwars over.

    Rick, geniet van je nieuwe gezin en tot de volgende blog

    ihvj

    xxx mam

  • 22 Oktober 2015 - 12:38

    Tante Tonny:

    Hoi Rick, ik sluit mee weer helemaal bij de anderen aan: leuk om weer te lezen, en ja
    ik hoop dat je nieuwe familie erg leuk is. Die familie is mazzel dat ze jou krijgen!!
    Hier gaat z'n dagelijks leven z'n gangetje. Tijdens de herfstvakantie is July veel aan t werk en Tom is
    gisteren naar Amsterdam geweest. Voor t vak CKV heeft hij samen met zn vrienden t rijksmuseum bezocht en verder hebben ze zich in de Kalverstraat vertoefd. Duim je as dinsdag ff voor July?
    Zij moet dan afrijden!!! Hopelijk hebben we s' avonds gebak! Ben deze week niet alleen jaloers op jou maar ook op je vader, moeder, Sanne en Rachel. Zij genieten lekker in Egypte...
    Verder valt hier weinig te melden. Het weer is typisch nederlands: lekkere miezer regen waar je net
    nat van wordt..... dát mis je zeker niet!!!!
    Nou Rick maak er maar weer een mooie week van!
    Hugs & Kisses Tante Tonny

  • 22 Oktober 2015 - 13:23

    Maureen:

    Weer een leuk stukje, iets later gelezen omdat we net uit Parijs komen. Was erg leuk de tower was inderdaad erg eng maar wel super gaaf. Verder heerlijk gehad. Eiffeltoren op geweest en alle attracties in disney gedaan. Hopelijk krijg je deze week een leuk gezin die wel thuis is voor je en je het echte Amerikaanse leven laat zien. Heel veel plezier en we wachten je volgende verhaal weer af, kort of lang het is altijd even leuk. groetjes uit Petten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rick

Hoi! Ik ben Rick, en ik ga naar Amerikaom daar high school te doen! Op dit profiel zet ik mijn reiservaringen!

Actief sinds 13 Jan. 2015
Verslag gelezen: 361
Totaal aantal bezoekers 42632

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2015 - 15 Juli 2016

High School America!

Landen bezocht: