Meet the Eastons! - Reisverslag uit San Clemente, Verenigde Staten van Rick Wit - WaarBenJij.nu Meet the Eastons! - Reisverslag uit San Clemente, Verenigde Staten van Rick Wit - WaarBenJij.nu

Meet the Eastons!

Door: Rick de Wit

Blijf op de hoogte en volg Rick

03 November 2015 | Verenigde Staten, San Clemente

Hii, Ben ik weer, beetje laat maarja.. Sawry,

Deze week was best wel interessant, ik heb veel gedaan en veel gezien, om maar te beginnen; ik heb eindelijk een nieuw gastgezin, geen tijdelijke meer! In mijn vorige blog had ik jullie al verteld dat ik bij Wyatt bleef slapen, nou het beviel ze blijkbaar zo goed dat ze me voor het hele jaar willen hebben! Ik zal ze even introduceren;
- Stephanie; Host mom, heel aardig, werkt niet meer gewoon omdat het kan hahaha. houd van koken, een echte huis vrouw haha. Ze is heel aardig.
- Robert; host dad, hele aardige brede man, houdt van Harley Davidsons, heeft er ook zelf 1, houdt heel erg van Formule 1, hij kent ook mensen die rijden dus die zie ik ook zo nu en dan. Hartstikke aardige rustige man, heel grappig ook hahah. Heeft z'n eigen bedrijf gespecialiseerd in het slopen van huizen en achtertuinen etc.
- Presley; Host sister, 13 jaar oud, speelt voetbal op een heel hoog niveau. Heeft altijd vrienden over de vloer, dus het is wel even anders da het rustige huis van Denise en David hahah.
- Wyatt; Host broer, hij is 18 jaar oud, hij is een fotograaf en doet ook shoots met modellen, maar focust het meest op landschap en golven. Hij is ook een go-karter, hij rijd dus wedstrijden in karts, zelf heeft hij er ook 3, hij wordt gesponsord door Rockstar Energy Drink, en is staatskampioen van 2006. Hij voetbalde ook, en hij bodyboard heel veel. Werkt bij UPS, dat is een soort van TNT.

Ik woon in San Clemente, dat is een groot dorp heel dichtbij de zee. Hele mooie omgeving, heb mijn eigen kamer, genoeg badkamers in het huis. Ook hebben we een Segway, we hebben een hele mooie gele Porsche Carera, jacuzzi in de achtertuin, dus heb ik heb het weer niet slecht getroffen. Wat wel grappig is is dat ik nu eigenlijk met een vriend woon.

Omdat ik verhuisd ben moest ik ook van scholen verhuizen, ik zit nu op San Clemente High School, al hoewel ik vrijdag pas begon. Hele leuke en grote school, er zitten zo'n 4600 kinderen op die school haha, wel next level. Echt heeeeel groot, vond me oude school al groot, maar ja, went wel.

Mijn rooster op mijn nieuwe school is;
0 - Surf, ja zeker het 0ste uur surfen, nouja ik bodyboard, en dan kan dat wel heel zielig klinken, maar de golven hier zijn zoooooo hoog, en bodyboarden is zo vet hier, je probeert zeg maar zo lang mogelijk in het oog van de golf te blijven, best eng maar wel heel vet. Ik heb suf elke dag behalve maandag van 6:45 tot 7:15
1- Photo - Foto's maken, ja wat kan ik daar over zeggen? hahaha. verschillende foto projecten, heel leuk!
2- Engels - Saai en ja gewoon Engels, maar wel wat moeilijker dan in Nederland haha.
3- PE - Ook wel Gym in Nederlands
4- US History - saaie Amerikaanse geschiedenis, maar ja het is verplicht.
Ik heb geen 5e of 6e, ik ben elke dag tussen 12:04 en 12:17 uit :)

Dusja ik hoop dat ik jullie een beetje up to dat heb gehouden over mijn huidige situatie, las ik wat vergeten ben zeg het dan even in de reacties, zal ik het wel beantwoorden in mijn volgende blog.

Verder heb ik deze week niet heel veel gemaakt, ik heb veel spullen verhuist, nieuwe kamer ingericht etc. Dus ik ga meteen naar het weekend.

Zaterdag, Halloween!! Wat was het vet, iedereen was verkleed, echt de raarste dingen gezien. Zo liep er iemand op school met een kippen pak, koeien pak, bananen pak, Star wars pakken noem het maar op. Overdag hadden we niet heel veel gedaan, gewoon met wat vrienden afgesproken enzo. 's Avonds hebben we aan 2 deuren ge trick or treat, gewoon omdat ik het een keer wilde doen. Niet een hele speciale belevenis, gaat in ieder geval een stuk sneller dan 11 november, je hoeft gelukkig geen liedje te zingen haha. Daarna zijn ik en Wyatt naar Laguna Beach gegaaan, daar hebben we Alex, Chloe en nog iemand opgehaald, en toen gingen we naar een feest toe. Alex, een andere Alex dan die we ophaalde gaf het feest, het was heel gezellig maar daarna zijn we door gegaan naar Brook, een andere vriendin van mij, haar feest gegaan, en wat was dat vet! heel erg genoten. Daarna zijn we naar huis gegaan. Daarna weer heele even met andere vrienden afgesproken. En we waren rond een uur of 1:30 weer thuis.

Zondag ging ik eerst met Alex chillen, dat is onze over buurvrouw, en rond een uur of 12 gingen ik Wyatt en Kaitlynn roadtrippen. we gingen eerst naar Santa Monica Pier. De meeste van jullie zullen het wel kennen van GTA, het is de pier waar je altijd vast komt te zitten in GTA, het was zo vet! een hele kermis op een pier, overal eten, zoo vet, dat moet je gewoon een keer gezien hebben. Daarna zijn we doorgereden naar Hollywood!! Even door de rijke lui buurt gereden. Ferrari hier, Lamborghini daar, Porsches overal, Bugatti, Maserati, echt alles, alsof het niks is. Huizen van een paar miljoen euro, heel bizar. Daarna zijn we naar het hollywood sign gegaan. Hebben we een berg beklommen om een foto met dat teken te maken! WAs het zeker award, ik hoop dat de foto's die er op staan gelukt zijn, ik zet er alvast 3 in mijn blog, misschien 4 je zult het wel zien. Daarna zijn we naar de Hollywood Boulevard gegaan, de weg met al de sterren, daar overheen gelopen, wat gegeten echt heeeel vet! Moet je gewoon een keer meemaken, we zullen waarschijnlijk wel nog een keer gaan, want het is maar een uurtje weg van ons huis haha.
Daarna zijn we naar het hotel gegaan waar Marieke een pakketje voor mij heeft achtergelaten, 4 chocoladeletters, pepernoten en 2 lieve kaarten! Hartstikke bedankt, heeel leuk!! En wat een luxe hotel was dat haha!
Daarna nog even wat gedronken, en terug gegaan naar huis. Ik was kapot! maar wat was het leuk!

Nou, dat was het weer voor vandaag, Ik ga nu heerlijk eten, terwijl jullie allang liggen te slapen, neem ik aan:p.

Tot volgende week!!

CYAAAAA

• 03 November 2015 - 07:36

Marieke:

Hey Rick! Leuk blog weer! Wat fijn dat je het naar je zin hebt bij het nieuwe gezin! Was een beetje bang dat je chocoladeletters zouden smelten... Maar ik hoop dat ze toch wel smaken! Zit je nu dichter bij de stad en strand? Klinkt wel goed in ieder geval. Groeten!

• 03 November 2015 - 10:14

Tante Tonny:

Ha die Rick, wat tref jij het toch weer!! Heerlijk ! En wat een pret rooster heb je op school, leuk hoor, lekker surfen, geweldig toch. Nog ff en dan scheur je weg op de motor van je Host dad, denk? Haha.
    Wat een verwennerij door Marieke! Hmm lekker. Vergeet je Venice Beach niet een keer te bezoeken
    als je weer in LA komt? Was toendertijd heel gezellig daar. Heb je evengoed nu nog contact met Maud en Taylor of woon je daar nu te ver van vandaan?
    AZ heeft het dit weekend weer laten liggen. Zal vast aan de mist hebben gelegen want het is hier erg mistig. De oranje bal kwam er helemaal aan te pas, maar ook dat hielp niet. Wij konden de spelers
    amper zien! Zo mistig!! Gelukkig klaart het nu ietjes op. Wel jaloers op jou om je zo in je t-shirtje te zien, en ook op het lekkere kleurtje van je (echte) ouders en Sanne! Wouw die hadden het leuk gehad zeg.
    Zijn die Amerikanen al bezig met alles te versieren voor de Kerst? Zijn ze heeel goed in! Bij ons eerst nog
    het keuvelen en sinterklaas. En ja dat brengt natuurlijk weer de discussie van de Zwarte Piet met zich mee.... Ieder zijn mening maar ik vind het een hoop gebladibla hahaha.
    En ja helaas July mag nog niet in onze auto rijden. Geen schande maar hopelijk haalt ze het de volgende keer dan maar. Sorry Rick maar we komen je niet bezoeken, wij hebben een reisje richting de Canarische Eilanden geboekt dus ja dat is geen USA... of iemand van de postcode loterij moet nog langskomen met een mooi prijsje..... Who knows! Nou Rick weer leuk om van je te horen, een goede week en tot blogs! Hugs & kisses tante Tonny :-)

• 03 November 2015 - 11:20

Oma:

Hoy Rick.
    Wat leuk om jouw blog weer te lezen.
    Wel leuk dat jezogenaamd een broer en zus hebt wel gezellig.
    Wat heb jij al veel gezien zeg.
    Rick ik hoop dat je een hele mooie tijd hebt.
    Veel liefs van oma.

• 03 November 2015 - 11:44

Haico:

Hoi Rick,

Fijn dat je nu een "vast" onderkomen hebt! Het klinkt allemaal wel gaaf! Je zult wel enorm genieten en een grote levenservaring opdoen.
    Ik vind het leuk om zo nu en dan wat van je te lezen.
    Succes en doe je best, maar vooral genieten!

Groetjes,

Haico.

• 03 November 2015 - 13:41

Mam:

Heee Feestkoe!!! (de feestkoe die de meiden op je vlag hebben getekend is nog steeds op onze tafel te zien ;) )

Zo, jij bent weer helemaal in je element zo te lezen! Echt goed te lezen dat je het zo naar je zin hebt en zoveel leuke dingen meemaakt. Ik denk trouwens dat je het schrijven van je tante meegekregen hebt want ook zij schrijft elke week leuke stukjes naar je terug!

Mmmm.... chillen met de buurvrouw Alex, met Alex naar een feest, een feest van een andere Alex.... Heet iedereen daar Alex???

Leuk ook dat er weer foto's op je blog zijn geplaatst

Groetjes van mij!

• 03 November 2015 - 18:37

Wilfred:

Hoi Rick,
    Gelukkig heb je nu een goed adres gevonden. Ik heb dat je daar nog een mooie tijd gaat beleven. In je blog ben je erg enthousiast. Ik hoop dat je een beetje contact houdt met
    Taylor.
    Groeten Wilfred

• 05 November 2015 - 09:51

Hellen:

Hoi Rick,

Via de FB pagina van je moeder kwam ik op je blog. Super leuk om te lezen. Ik moest even een inhaalslag maken maar het is gelukt. Wat een belevenis daar, echt een ervaring voor het leven. Jaloers!! Geniet van alles. Groetjes Hellen