First break! - Reisverslag uit San Clemente, Verenigde Staten van Rick Wit - WaarBenJij.nu First break! - Reisverslag uit San Clemente, Verenigde Staten van Rick Wit - WaarBenJij.nu

First break!

Door: Rick de Wit

Blijf op de hoogte en volg Rick

24 November 2015 | Verenigde Staten, San Clemente

Oeps, weer te laat , het spijt me haha. Maar ik ben er wel weer hoor! Hier gaat het nog steeds heel goed. En het wordt ook eindelijk weer wat warmer, het was weer lekker elke dag rond de 30 graden hier! De verwarming hebben we hier nog nooit gebruikt haha!

Maandag en Dinsdag ben ik ziek thuis gebleven, dus heb ik ook niet veel meegemaakt. Gegamed, geslapen, en gerust. Dusja niet heel veel spannends om te vertellen haha!

Woensdag weer naar school gegaan, eerst gesurft, en wat blijft dat toch leuk! Echt een van de leukste dingen hier. Ook al moet ik heel vroeg opstaan, het is het helemaal waard haha! Na school zijn ik en Wyatt naar Table Rock Beach gegaan. Dat is privéstrand met rotsen waar je vanaf kunt springen. De rotsen zijn best wel hoog en best wel leuk om vanaf te springen. Wyatt wil later fotograaf worden, e hij is nu al heel erg bezig met vooral surf-shoots. Dus we gingen de golven fotograferen. Ik dacht dat het heel saai zou zijn maar wat was dat leuk zeg haha! de golven waren die dag best hoog en ze klapte zeg maar op het strand, dus niet in het water. Dus je moest gaan liggen voor de golf, dan kwam je in het oog en je filmde alles gewoon en dan kon je er later foto's uit halen. Als je dan in die golf zat was het best wel vet hoor, en doordat die golven zo hoog waren werd je door de kracht over de grond gesleept. Het deed pijn maar het was zo grappig haha! Daarna zijn we naar top of the world gegaan. Je hebt hier heel veeltop of the world plaatsen. We waren naar degene in Laguna gegaan. En wat was het mooi daar. Heel hoog maar wel heel vet. Californië is echt een hele mooie plaats in de wereld, tenminste in het gebied waar ik zit haha! Daarna zijn we naar huis gegaan. Zijn we eerst nog even langs een rijke buurt gereden. Lamborghini hier, Porsche daar Corvette's overal, bizar. Wel gaaf om te zien. Eenmaal thuis heb ik wat huiswerk gedaan voor zowel donderdag als vrijdag want donderdag had ik daar geen tijd voor!

Donderdag na school zijn ik en Wyatt naar Anaheim gegaan. Want de auto's olie moest ververst worden Dus wij naar Anaheim toe, dachten we, zal wel zo gebeurd zij. Mooi niet dus, duurde 2 uur haha! Gelukkig was er gratis eten en drinken en wifi. Dus ja daar 2 uur gewacht. Daarna nog even naar een strand in de buurt gegaan. Even gezwommen, gebodyboard en daarna terug naar huis. Toen ik thuis was ging ik naar Alex haar ouders toe. Want Alex had kaarten voor een concert en vroeg mij mee :). Alex zit op een borderschool, dat betekend dat ze ook zeg maar op school woont, en alleen hier is in het weekend dus. Dus wij gingen haar ophalen in Claremont, heb ik die school even gezien. En dat was best vet om te zien haha, best wel een mooie school! groot maar wel apart om te zien dat de hele school daar ook woonde. Maar ja haar opgehaald, door naar Hollywood want het was daar. Het was van Halsey, ik kon haar niet maar opzich was het wel vet! Het was op de Hollywood boulevard, voor de meeste meer bekend als de walk of fame. Dus dat was wel heel vet haha. Het was klaar rond 23:30, daarna terug naar huis. Rond 00:30 waren we thuis en ben ik meteen gaan slapen, want ik moest er om 5:45 alweer uit haha! Wel een heel leuk concert en ook lek dat ze mij mee vroeg (:.

Vrijdag eerst weer lekker gesurft, daarna weer naar school. Na school heb ik even geslapen want ik was een beetje moe haha. Daarna zijn ik en Wyatt met Jessica, Alex, Kaitlynn, en Ashley naar een bonfire gegaan. Lekker op het strand gezeten, en wat was het lekker die dag. Rond 23:00 was het nog steeds 20 graden! Dus daar even gezeten met ze allen, hebben we nog met wat mensen daar afgesproken. Rond een uur of 1:00 zijn we naar huis gegaan.

Zaterdag had ik een lui daggie, Wyatt was naar vrienden in Yucaipa gegaan, en ik kon ze niet echt en had niet echt heel veel zin om mee te gaan. Het was zo'n 2 uur rijden dus niet echt om de hoek haha. Wyatt heeft vrienden echt overal hahah! Dus ik ben eerst met wat vrienden naar IHOP gegaan, lekker wat gegeten. Kappertje geweest. Daarna heb ik rondgereden met een vriend van me die op een Harley Davidson rijd. Best apart hoor, 17 jaar en een Harley Davidson, en wij maar rijden op onze scootertjes haha. Dat was best leuk even wat anders haha. Was niet heel lang want ik kwam hem ergens tegen haha. Daarna ben ik gaan zwemmen want het was zo'n 34 graden. Bizar hoor. 's Avonds ben ik eerst met Alex rond gaan touren in de Cadillac, want we verveelde ons alle 2 haha. Toen Wyatt weer terug was ben ik met hem naar wat vrienden gegaan. Hebben we daar gechilled en daarna zijn we naaar huis gegaan. Kwamen er zo'n 12 vrienden naar ons huis was wel gezellig haha.

Zondag lekker uitgeslapen. Daarna even voetbal gekeken met Wyatt. Best een lui dagje overdag. 's Avonds zijn we alleen wel naar de Spectrum gegaan met Wyatt, Presley, Alex Jessica, en ik haha. Dat is een winkelcentrum, best wel mooi daar het is in Irvine. Er is in het midden van het winkelcentrum een schaatsbaan. Dus zijn we gaan schaatsen, wel weer vet, even iets Nederlands, en dan zie je pas echt dat ze dat hier nooit doen, want waren ze slecht hahaha! Grappig om te zien en ik leek wel heel goed omdat ik pootje over kon hahaha. Was wel heel vet, lekker geschaatst, daarna even rondgelopen met z'n alle en daarna zijn we naar huis gegaan, want Robert zijn vader was overleden.. Het vervelende was al helemaal dat hij in Utah woont, en Robert was onderweg naar hem omdat hij wist dat het slecht ging, en hij wilde hem nog even zien. Hij was 3 uur er vandaan toen hij overleed. Dus toen kon hij weer omkeren en moest hij terug rijden, en toen zat het verkeer ook nog eens niet mee. Ik had het best wel met hem te doen, hij was best close met zijn vader.
Daarna ben ik gaan slapen

Deze week heb ik dus vakantie, en ga ik waarschijnlijk veel leuke dingen doen, vast staat al dat ik donderdagochtend naar Las Vegas ga, daar blijven we slapen, en vrijdag middag gaan we door naar Utah, Salt Lake City, daar blijven we slapen, want zaterdag is de begrafenis van 'Opa". We hadden sowieso deze vakantie er naartoe gegaan, omdat hij mij ook heel graag wilde ontmoeten, maar helaas lukt dat niet meer.. Na de begrafenis gaan we weer terug naar Las Vegas, en daar blijven we dan weer tot zondag. Dus het wordt allemaal wel leuk behalve zaterdag..

Leuk dat jullie dit allemaal nog steeds volgen! Dat houd mij wel gemotiveerd.

Tot volgende week met hopelijk weer veel leuke verhalen!

CYAAA

  • 24 November 2015 - 07:11

    Tante Tonny:

    Hi Dutchboy, wat n belevenissen weer! Helemaal eens dat CA vet mooi is! Ook noordelijker is t super. Hoop dat je daar ook nog eens komt. Al n stuk over de highway 1 gereden? Hier is t koud. Gisteren moest er gekrapt worden. Brrr. AZ is in de winning mood. Eindelijk staan ze in t linker rijtje. Weliswaar onderaan, maar toch. In N ederland extra beveiliging bij stadions en (muziek)theaters. Ook wij werden gefouilleerd bij Ziggodome. Tom gaat morgen met Ome Harry naar t concert van Kensington, tenmiste als ze de griep niet meer hebben want gisteren ging hun optreden daardoor niet door. Nou Rick as zaterdag proosten we ff op je want dan is Tom jarig. Nou goetjes daar en tot blogs. Hugs &kisses tante Tonny

  • 24 November 2015 - 08:12

    Mama:

    Ha die Rick!

    Dat was weer leuk wakker worden vanmorgen met een blog van jouw! Altijd leuk om te lezen haha!

    Vanmorgen hebben we even geskyped, vind het elke keer weer zo leuk om je 'live' te zien! Wel grappig dat tante Tonny hierboven schrijft wat ik je vanmorgen heb gezegd, haha!

    Rick, ik wens je voor zaterdag veel sterkte toe. Het zal raar zijn om de familie voor het eerst te zien op een begrafenis. De rest van de week heeel veel plezier, maar dat zal je vast wel lukken, haha!

    Doei Rick, haha

    Mama (Nederland) hihi.... ;)

  • 24 November 2015 - 09:06

    Lenniee:

    leuk verhaaltje!!
    Enjoy

  • 24 November 2015 - 12:15

    Oma:

    Hoy Rick.
    Lekker dat je weer beter bent.
    Wat maak je veel mee en wat zie jeveel , ik ben een klein beetje jaloers.
    Hier is het heel slecht weer, ik ga zo je zus halen van school want het stormt.
    Nu Rick een fijne vakantie en tot je volgende blog.
    Liefs van oma.

  • 24 November 2015 - 13:38

    Saskia:

    Hey rick, leuke blogs schrijf je en wat maak je een hoop mee. Veel plezier daar, beter weer dan hier hoor, groetjes Saskia Dibbets

  • 24 November 2015 - 13:40

    Maureen:

    Weer een leuk verhaaltje, prettige vakantie en sterkte voor zaterdag. We wachten af wat je in je vakantie allemaal gaat doen. Veel plezier gr Maureen

  • 25 November 2015 - 03:41

    Haico Loijenga:

    Hoi Rick, fijn te lezen dat het goed met je gaat. Je maakt prachtige dingen mee die je je leven lang niet meer vergeet. Zelf ben ik nog nooit aan die kust geweest waar jij nu bent en het is daarom leuk om te horen/lezen hoe het jou allemaal vergaat. Ik krijg een goede indruk van wat en hoe je het allemaal beleefd. De A1 van Petten gaat helaas niet zo best. Er is een beetje gebrek aan motivatie zo nu en dan! Ben benieuwd of ze volgend jaar nog doorgaan! Maar ja dat is eigenlijk al jaren het zelfde verhaal. Zondag moeten ze, als het tenminste doorgaat (de afgelopen zondag was het door de heftige regenval ook al afgelast, tegen een gelijkwaardige tegenstander die ook 0 punten heeft. Ze hebben alleen een beter doelsaldo (ik geloof -75 i.p.v. -100, haha, geintje!) Ik hoop dat ze kunnen winnen en dan een beter gevoel en vertrouwen in eigen doen kunnen krijgen! Jij succes daar, geniet van je break, en wees een goede steun voor je maatje, zaterdag. Groet, Haico.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rick

Hoi! Ik ben Rick, en ik ga naar Amerikaom daar high school te doen! Op dit profiel zet ik mijn reiservaringen!

Actief sinds 13 Jan. 2015
Verslag gelezen: 420
Totaal aantal bezoekers 42619

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2015 - 15 Juli 2016

High School America!

Landen bezocht: