Woestijn weekend :) - Reisverslag uit San Clemente, Verenigde Staten van Rick Wit - WaarBenJij.nu Woestijn weekend :) - Reisverslag uit San Clemente, Verenigde Staten van Rick Wit - WaarBenJij.nu

Woestijn weekend :)

Door: Rick de Wit

Blijf op de hoogte en volg Rick

19 Januari 2016 | Verenigde Staten, San Clemente

Hoooi,

daggie te laat, sorry ik had het druk gisteren haha.

Maandag weer gewoon naar school gegaan, was wel erg moe van het concert maar ja. Lekker vroeg uit zoals altijd dus dat was wel weer lekker. Uit school ben ik lekker gaan surfen, want de golven zijn zo goed, ze zeggen dat dit de beste Januari voor surfen is in 20 jaar of zo. Dus heb ik weer geluk mee. School hier wordt al heel normaal. Ga het zeker wel missen in Nederland, het is hier toch wel een tikkeltje makkelijker haha.

Dinsdag uit school zijn we uiteraard weer gaan surfen, 's Middags zijn we met Emma en Gigi gaan lunchen en daarna zijn we nog even naar Connor gegaan. 's Avonds ben ik met Colin naar het strand gegaan om wat foto's te maken. Heel veel mensen hier zijn in to the pictures, wat ik wel begrijp. Want het is hier naar mijn mening wel wat mooier dan in Nederland haha.

Woensdag hadden we weer een saaie schooldag. Uit school gingen we de golven checken, maar helaas waren ze niet heel goed dus zijn we weer naar huis gegaan. Eenmaal thuis vroegen Bailey en Kaity of we een fotoshoot met ze wilden doen, dus dat gingen we doen haha, dus weer terug naar het strand en wat foto's gemaakt. 's Avonds zijn we met Colin staalwol foto's gaan maken. Je doet staalwol in een balletje, dat maak je vast aan een hondenriem, vervolgens steek je het in de fik en ga je er mee ronddraaien. Voor de mensen die weten hoe een camera werkt, dan zet je de shutter speed heel laag waardoor de lens lang open blijft voor dat hij een foto maakt, daardoor krijg je een heel vet effect. Sommige hebben het misschien al op mijn Facebook gezien, of Instagram zo niet, dan kan je het zien op mijn Instagram (rii.ck) of je zoekt het op google, steelwool pictures.

Donderdag was weer een hele saaie dag voor mij, uit school was ik best moe dus ben ik even gaan slapen. Daarna heb ik wat huiswerk gedaan, want helaas moet dat ook zo nu en dan gebeuren, daarna ben ik lekker gaan slapen.

Vrijdag uit school ben ik even gaan gamen en relaxen niet heel veel gedaan. Rond een uur of 8 gingen we naar vrienden van ons toe. Die woonden waar Wyatt vroeger woonde. Daar hebben we toen even gezeten en vervolgens zijn we naar een Jacuzzi gegaan. Wat ik nog steeds wel heel vet vind aan Amerika is die community dingen. Zo kan je altijd gratis naar een zwembad, golfbaan, jacuzzi, noem het maar op! Uit de Jacuzzi zijn we wat gaan eten en daarna naar huis gegaan.

Zaterdagochtend zijn we gaan inpakken, want we gingen naar een woestijn! Eenmaal ingepakt zijn we naar Kaitlynn gegaan. Want Kaitlynn haar ouders beschikken over 5 hectare midden in de woestijn. Onderweg 2x gestopt 1x voor gas, en 1x voor kogels. Apart joh, je loopt een winkel in en overal liggen pistolen, shotguns, etc. Je kan er volgens mij gewoon in lopen op je 18e en een pistool kopen. Bizar, weet alleen niet zeker of dat zo werkt. We kregen de kogels in ieder geval zonder vragen mee. Na een 3 uur lange rit kwamen we er dan eindelijk aan. We kwamen aan rond 1 uur. Wat is het vet, ze hebben overal campers staan, ze hebben een soort van rijbaan voor quads/motors. Je kon een golfcarretje pakken om rond te rijden over het terrein, er waren quads en motors natuurlijk en nog veel meer. Toen we aankwamen zijn Kaitlynn, Wyatt en ik in een hele grote truck rond gaan rijden in de woestijn, want ja er is geen weg, geen verkeer en nergens om tegen aan te botsen behalve een paar bosjes! Dus vol gas en lekker driften hahah. Daarna zijn we in de achterbak gaan zitten en gingen we naar een plaats om even te schieten. Ze hadden iets van 4 geweren, wij gebruikten er echter maar 2. Ik heb voor het eerst een echt geweer in mijn hand gehad, en hij was geladen ook. Ik was best bang voor de terugslag de eerste keer, maar dat viel gelukkig mee. Eerst ging ik met een automatisch geweer schieten, wat was dat lachen. Daarna gingen we een wedstrijdje doen met een sniper. Wie het meeste blikjes kon raken van 100 meter afstand. We kregen allemaal 5 kogels. en er waren 2 blikjes. Wyatt en Kaitlynn hadden allebei geen blikje geraakt. Ik had er maar 1 schot voor nodig hahaha. Misschien zou ik toch het leger in moeten, 'Dutch Sniper' :P.
Eenmaal terug gingen we even quad rijden op onze track. ik had een schakelquad wat best even wennen was. Maar na een paar rondjes had ik het onder de knie. Geracet tot het donker was en toen zijn we wat gaan eten. Heerlijk gegeten en toen gingen we naar een plaats onder aan een berg. Het is een soort van spel daar om op die berg te komen, want er is heel veel zand en het is niet echt hard, dus het is heel moeilijk om er op te rijden. Lekker gekeken hoe sukkels erop probeerde te komen en niet eens 10 meter hoog kwamen. Ik had het ook geprobeerd in een rhino, een soort van off road karretje. Kwam net aan op de helft.. Chris, een vriend van Kaitlynn redde het met zijn quad haha. Daarna zijn we weer terug naar ons terrein gegaan. Toen gingen ik en Wyatt even met z'n 2e crossen in de truck. Geweldig haha, we waren sommige momenten letterlijk in de lucht hahah. Daarna zijn we weer teruggegaan. Toen we terug waren gingen we met z'n allen rond het vuur zitten en even wat drinken. Kelly, Kaitlynn's moeder, had 50 van die Chineze ballonen gekocht. Die je aan steekt aan de onderkant en dan gaan ze de lucht in. Dus we gingen op al die dingen wat grappigs zetten en toen lieten we ze gaan, geweldig haha. Daarna zijn Wyatt, Kaitlynn, Chris een andere Kaitlynn en Jesse in onze trailer gaan chillen. Want Wyatt en ik kregen een eigen trailer aangezien ze er toch zoveel hadden haha. Rond 2 urr zijn we gaan slapen.

Zondagochtend werden we om 8 uur al weer wakker gemaakt, want we verspilden daglicht hahha. in de ochtend lekker ontbeten en gechilled. Daarna zijn we naar een park gegaan met allemaal ijzeren dieren. Wel geinig. Daarna gingen we onze wegen scheiden, Wyatt, Kaitlynn en ik gingen terug naar huis. en Kelly en Paul, Kaitlynn's ouders, bleven nog een nachtje in de woestijn. Maar onderweg zagen we opeens 20 hele mooie auto's naast elkaar, dus we gingen even gluren. Bleek het een geheime Mustang meeting te zijn. Maar het was open, alle mustangs zaten donuts te doen in de woestijn en te driften, dus Wyatt en ik gingen ook lekker meedoen. In de Ford Focus hahah. Toen zijn we met een Youtuber gaan praten, dus we komen binnenkort misschien wel op Youtube haha. Al hoewel hij niet heel bekend is. Toen gingen we weer terug en namen we afscheid van alle mooie auto’s. We stopten bij een benzinepomp en daar scheidden onze wegen dan toch echt. Wij willen uit de benzinepomp rijden, en wat denk je. Ja hoor 25 Mustangs komen voorbij scheuren. Dus wij voegen ons midden in de race toe hahahah. En het beste was nog dat ze een uur lang op dezelfde route als ons lagen. Het voelde net als real life Fast and Furious. Geweldig! Het leukste vond ik nog wel dat ze allemaal andere kleuren hadden. Het leek net een regenboog haha.
Toen we thuis aan kwamen na een 2 uur ritje dankzij onze mustang vrienden ben ik even gaan slapen. Want ik was gesloopt. Om 6 uur werd ik wakker gemaakt want we gingen weer naar een concert! Want we kunnen kaartjes heel goedkoop krijgen door een van onze vrienden haha :P. Het concert was zo vet! Er werd geld gestrooid in het publiek haha, ik had 11 dollar gevangen hahah. Ook hadden we nog even de mogelijkheid om backstage te staan. Geweldig het concert was van Juicy J. Heel erg genoten. We waren thuis om 1 uur, maar ik ging meteen naar bed, ik was gesloopt. Was mij het weekend wel weer haha.

Dit was hem dan weer, hoop dat het wel altijd het wachten waard is.

P.S. Thanks voor de 7500 views, op naar de 10.000 haha.

C ya peeps <3

  • 19 Januari 2016 - 19:36

    Maureen:

    Ziet er weer gaaf uit allemaal Rick. Je maakt wat mee daar in Amerika.
    geniet nog maar lekker. gr Maureen

  • 19 Januari 2016 - 19:53

    Marieke:

    Jeetje Rick wat een gave dingen heb je weer gedaan! Kan me voorstellen dat je volop geniet!
    Groeten!
    Marieke

  • 19 Januari 2016 - 23:54

    Oma Elsbeerepoot@gmail.com :

    Hallo Rick.
    Wat heb je weer veel meegemaakt deze week.
    Hier heeft het een paar nachten gevroren,en vanavond was de eerste maraton op natuurijs in Haaksbergen in Friesland . Maar het gaat vannacht alweer dooien..
    Nu Rick weer een hele mooie week,liefs van oma.

  • 20 Januari 2016 - 00:27

    Juan:

    Zo, dat was me weer een weekje. Zullen er nog weken komen waarin je iets minder beleef.
    Ik hoop het niet hoor!! groetjes juan

  • 20 Januari 2016 - 07:45

    Mam:

    Hee Rickert!!!!

    Wat heb je alles weer enthousiast opgeschreven! Leuk om te lezen. Het lijkt net een boek, zo onwerkelijk die dingen die je allemaal schrijft! Ik kijk nu al uit naar het volgende hoofdstuk....

    dikke kus, geniet en succes met je toetsen deze week,

    je allergrootste fan, mama


  • 20 Januari 2016 - 10:21

    Tante Tonny:

    Hi Rick, ik sluit me helemaal aan bij het bovenstaande. Obama de hele week hier in het nieuws omdat hij een strenger beleid mbt de wapens wil, en wat doet Rick? Jaaa hooor, gaat ie schieten. Man man wie doet zoiets nou? Hihihi groot gelijk, als je die kans krijgt, gewoon doen! In the middle of nowhere, prachtig toch! Ooit hoop ik nog een keer door de dessert te rijden. Who knows..... Hier in Nederland is de problematiek van de vluchtelingen nog steeds iedere dag aan de orde. Groepsaanrandingen of verkrachtingen in Duitsland en Zweden doet natuurlijk geen goed aan het imago van alle vluchtelingen. Het wantrouwen of we er goed aan doen om ze hier op te vangen groeit. Wat voor de echte vluchtelingen toch wel triest is. Ook de komst van strandhuisjes langs de kust houdt de milieubewegingen en kustliefhebbers erg bezig. En ja leuk om die marathonrijders op natuurijs te zien rijden. Het sneeuwde dus dat gaf prachtige winterse beelden. Zit het er nog in dat jij richting de bergen gaat, Rick? Nou maak er weer een goede week van en tot blogs. Take care! Groetjes tante Tonny

  • 20 Januari 2016 - 13:11

    Houtwurm:

    wauw Rick! dat klonk echt weer als een mooie week! een echte mannen week, zo klonk het haha!
    maak er weer een top weekje van!

    dikke kus van je nichie
    xxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rick

Hoi! Ik ben Rick, en ik ga naar Amerikaom daar high school te doen! Op dit profiel zet ik mijn reiservaringen!

Actief sinds 13 Jan. 2015
Verslag gelezen: 394
Totaal aantal bezoekers 42630

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2015 - 15 Juli 2016

High School America!

Landen bezocht: