It´s all getting normal! - Reisverslag uit San Clemente, Verenigde Staten van Rick Wit - WaarBenJij.nu It´s all getting normal! - Reisverslag uit San Clemente, Verenigde Staten van Rick Wit - WaarBenJij.nu

It´s all getting normal!

Door: Rick de Wit

Blijf op de hoogte en volg Rick

04 Februari 2016 | Verenigde Staten, San Clemente

Heehooi,

Wel weer erg laat, maar ja ben er gelukkig weer haha.

Deze week heb ik tijdens de weekdagen niet heel veel beleefd. De griep heerst hier heel erg en het had mij ook te pakken. Daardoor ben ik maandag tot en met woensdag thuis gebleven. Thuis ben ik lekker uitgeziekt, lekker films gekeken gegeten en gedronken en niet heel veel gedaan. Ik weet daarom ook niet wat ik erover moet vertellen haha.

Donderdag ging ik dan weer naar school, en ik realiseer me nu toch maar weer hoe makkelijk het leven hier is, lekker elke dag om 12:00 uit en ik heb nou ook niet de moeilijkste vakken haha! Het enige jammer blijft toch wel dat ik elke dag heel vroeg opsta. Als ik weer terug ben kan ik lekker uitslapen :P Want elke dag om 5:45 opstaan is voor mij nu al aardig normaal. Uit school zijn Wyatt en ik lekker naar het strand gegaan, want de temperatuur wordt weer wat beter, het is op dit moment zo'n 22 graden, echt perfect. Er was ook weer een "swell" dat is een periode waarin de golven heel hoog zijn, dat komt omdat de golven dan in Hawaii heel hoog zijn en dat komt dan 4 dagen later naar ons toe. Wat wel weer heel vet. Wat ga ik het surfen hier toch missen.. Maar ja ik heb nog dik 4 maanden met nog een paar hele leuke dagen in het vooruitzicht! Na het surfen zijn we lekker naar huis gegaan en heb ik niet heel veel gedaan, want ik wilde niet meteen weer ziek worden.

Vrijdag moesten we gewoon weer naar school, het is een nieuw semester wat betekend dat al onze cijfers weg zijn gegaan. Wat ik best raar vind. Eigenlijk heb je hier gewoon 2 jaren in 1. Want als je iets in het 1ste semester niet heb gehaald betekent dat niet dat je het in het 2de semester op kan halen haha. Nee dan moet je gewoon opnieuw! Uit school ben ik met Colin foto;s gaan maken. Daarna hebben we met z'n 2e gechilled en ben ik rond een uur of 8 naar huis gegaan. Daarna ben ik met Emma en Wyatt naar een Mexicaanse winkel gegaan om boodschappen te doen. In die winkel kan je de lekkerste chips halen die je eigenlijk alleen in Mexico kan kopen, maar daar gelukkig ook en dat was 1 van de redenen dat we daar heen gingen haha. Toen we thuis kwamen moesten we Presley ergens naartoe brengen en daarna zijn Wyatt en ik naar Jolie gegaan om daar ff te zitten. Daar even gepingpongt en met go-karts op de weg gescheurd. Wat zijn die dingen toch vet haha. Rond een uur of 12 zijn we weer naar huis gegaan.

Zaterdagochtend zijn we vroeg naar San Juan gegaan. Want er was een huis van een van Roberts vrienden in de fik gevlogen. Een gloednieuwe Maserati die in de garage stond vloog opeens in de fik! Ze hadden een joekel van een huis op de top van een berg met prachtig uitzicht. Best zonde. Maar de reden dat wij dat waren was niet om er gewoon naar te kijken maar om te plunderen. Want Roberts werk is om huizen te slopen die bijvoorbeeld in de brand hebben gestaan. Maar de eigenaars hadden alles wat ze in het huis wilde houden eruit gehaald en wat er nog in stond werd weggegooid. Maar er stonden nog best wel vette dingen in, en toen had Robert gevraagd of wij een kijkje mochten te nemen en als er nog iets was dat wij wilde meenemen mochten we dat meenemen. Het was goed en dus zijn we daar heen gegaan, we hebben een hele grote massage stoel twv 7000$ meegenomen, een lens van een camera dat ook weer zo'n 500 dollar waard was, gewichten, meer onderdelen voor een camera, snowboard helmen, en nog veel meer kleine dingen meegenomen! Ik zit nu zowat elke dag in de massage stoel dus dat is een goede aanwinst. Daarna zijn Wyatt en ik weer naar het strand gegaan, helaas was het koud dus wilde we niet het water in. Daarom zijn we met Tinsley en Bailey gaan chillen en verder hebben we niet heel veel bijzonders gedaan. 's Avonds zijn we met wat vrienden de Jacuzzi in gedoken en zo eindigde onze avond haha!

Zondag ben ik lekker uit gaan slapen, daarna ben ik gaan skypen met het thuisfront want alle pettemers waren langsgekomen voor mijn verjaardag. (Maandag is mijn verjaardag niet zondag haha) Allemaal weer gesproken, heel leuk om jullie weer te spreken en ik kijk er nu al weer naar uit om met jullie uit te gaan! Bedankt dat jullie zijn gekomen. Verder heb ik die dag eigenlijk niets gedaan om het skypegesprek zo'n 4 uur lang duurde haha.

Nou dat was m dan weer, bedankt dat jullie nog steeds mijn blogs lezen, daardoor blijf ik ze schrijven haha :P.

ByeBye ! :)

  • 08 Februari 2016 - 15:17

    Tante Tonny:

    Hoi Rick, ook eens een late reactie van mij hahaha. Wat had je weer een toffe week zeg.
    Heerlijk. Jouw verjaardag hebben we gezellig gevierd bij je echte vader en moeder thuis.
    Gezellig gezeten met oa Lennart en Tijmen.....
    Carnaval zit er hier weer op.
    AZ blijft de punten pakken en staan nu zesde geloof ik. Lekker hoor.
    Het waait flink hier. Code geel vanavond, dus dat beloofd wat.
    En voor de rest weet ik het ff niet. Volgende keer maar weer.
    Nou de groetjes en tot blogs! Hugs & kisses Tante Tonny

  • 09 Februari 2016 - 13:30

    Mam:

    Tjonge jonge, ik denk dat ik wel 20x een stukje heb getypt, maar telkens werd hij maar niet geplaatst! Hopelijk lukt het nu wel....

    Ja Rick, zoals Tante Tonny hierboven al schrijft hebben we je verjaardag hier in Nederland niet zomaar voorbij laten gaan. Zondag met je Pettemer vrienden en vriendinnen, maandag met familie en vrienden van school en dinsdagochtend nog eventjes met je gastgezin via Skype! Ik vond het leuk hoor!!!!

    Op dit moment ben ik stikjaloers op jullie mooie weer. Zie af en toe Snapchats van je voorbij komen dat je lekker in het zonnetje ligt, AAARGH!!!!

    Hopelijk morgen alweer je volgende blog.

    doeg Rickert, geniet weer van deze week

    IHVJ mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rick

Hoi! Ik ben Rick, en ik ga naar Amerikaom daar high school te doen! Op dit profiel zet ik mijn reiservaringen!

Actief sinds 13 Jan. 2015
Verslag gelezen: 517
Totaal aantal bezoekers 42618

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2015 - 15 Juli 2016

High School America!

Landen bezocht: