Beach Days! - Reisverslag uit San Clemente, Verenigde Staten van Rick Wit - WaarBenJij.nu Beach Days! - Reisverslag uit San Clemente, Verenigde Staten van Rick Wit - WaarBenJij.nu

Beach Days!

Blijf op de hoogte en volg Rick

24 Februari 2016 | Verenigde Staten, San Clemente

Suhhh Netherlands :)

Maandag had ik weer een lekker rustig dagje, wat ga ik de schooldagen hier toch missen, lekker elke dag om 12 uur uit, en dan heb je de hele middag nog voor je. Dus maandag zijn we lekker naar het strand geweest met Colin, want was is het weer hier toch lekker. Nu al elke dag 25 graden. Kan ik wel aan wennen haha.

Dinsdag zijn we ook weer lekker uit school naar het strand gegaan, heerlijk gesurft en lekker bruin geworden. Ik verkleur nu dan toch eindelijk echt wel hoor, kom weer lekker bruin terug.

Woensdag, de makkelijkste dag in school, eigenlijk een grap. Eerst surfen, dan fotografie en dan even gymmen. Ik leer nog eens wat haha. Wat wel vervelend was, was dat ik die dag mijn school ID vergeten was, en wat is dat een gezeik hier joh. Het is moeilijk om hier op school een uurtje weg te gaan. Want als je uit school wilt komen moet je je ID laten zien en op je ID staat dan dat je geen 5e of 6e heb en dan mag je dus om 12 uur weg. Als je die niet hebt mag je dus ook mooi niet weg, dus ik moest naar de attendance om een briefje te krijgen dat ik geen 5e of 6e heb. Maar ja op zich wel goed. Elke woensdag op school moet ik met gym een mijl rennen. Dat is zo'n 1.62 km. En dat op een berg, gelukkig krijgen die Amerikanen zo nog een beetje beweging want voor de rest krijgen ze ook geen beweging haha. Uit school ben ik met een vriend van mij naar het strand gegaan en later nog met Wyatt gesurft. Of najah, geprobeerd want er waren bijna geen golven dusja.

Donderdag ben ik uit school wederom naar het strand gegaan met een vriendengroep en niet heel veel bijzonders gedaan.

Vrijdag uit school had ik een nieuwe mobiel gehaald, want ik was zo dom om hem de week hiervoor in de koelbox te laten vallen.. Dom ongelukje maar ja, leer ik ook weer van hahah, Daarna zijn we nieuwe banden gaan halen voor de auto, want de banden konden elk moment ontploffen, denk dat het komt door het driften in de woestijn haha. Maar wat hebben ze de banden er toch snel op joh bizar, duurde 3 minuten en er waren nieuwe banden op, dacht dat dat wel een uurtje of zo zou duren maar blijkbaar niet. Toen reden we terug en kwamen we een groep Lambo's tegen op de freeway, 5 gloednieuwe Lamborghini's volgde elkaar, heel vet. Toen zijn we even naar huis gegaan en daarna zijn we met Jillian en Megan naar het strand gegaan tot een uurtje of 7, toen gingen we met Dean afspreken. Heel leuk om te Dean weer eens te zien, en wat had hij een verhaal om te vertellen haha. Zijn vader is opgegroeid in London en ging naar de zelfde school als David Beckham, en ze bleven altijd contact houden en toen met de superbowl ging hij met David Beckham en Timmy Hilfinger naar de wedstrijd toe, in Tommy's private Jet. Echt bizar, en toen gingen ze maandag ook nog even naar New York toe, want ja als je toch een vliegtuig heb.. Bizar. Verder hebben we die avond nog met Jaclyn, Hanah en Rachel afgesproken en op het strand gechilled tot een uur of 11. Toen weer lekker naar huis gegaan en gaan slapen..

Zaterdagochtend lekker uitgeslapen. Want elke dag waker worden om 5:45 word nu best wel vermoeiend haha. 's Middags zijn we met Jillian, Megan, Colin en Jordan naar het strand gegaan. De golven waren best hoog maar niet te hoog dus ben ik er gewoon in gegaan zonder board maar gewoon body surfen, geweldig. Heerlijk op het strand gelegen en toen rond een uur of 6 ben ik met Bailey gaan chillen tot een uurtje of 8. En 's avonds zijn we met Dean naar een feest gegaan. Geslaagde dag.

Zondag zijn we niet naar het strand gegaan, we hebben eigenlijk niet heel veel gedaan, gewoon gechilled thuis want we werden best laat wakker. 's Avonds hebben we nog met wat vrienden afgesproken en niet te laat gaan slapen, en zo was er weer een week in Amerika over haha.

Niet heel veel beleefd deze week maar hopelijk volgende week wel weer :)

Cya!

  • 24 Februari 2016 - 10:01

    Marieke:

    Hoi Rick. Lekker weekje heb je weer gehad! Word je niet echt moe van

  • 24 Februari 2016 - 10:04

    Marieke:

    Ik doe vast iets fout; weer maar de helft van mijn verhaal geplaatst

  • 24 Februari 2016 - 10:04

    Marieke:

    Oké daar gaat ie

  • 24 Februari 2016 - 10:59

    Oma Elsbeerepoot@gmail.com :

    Hallo Rick.
    Nu Rick ik ga het weer proberen want de laatste keren ging er wat mis.
    Ik geniet iedere week van jouw verhalen.
    Hier in Petten is alles ook heel rustig, hetis mooi weer snachts een beetje vorst en overdag een lekker zonnetje en rond de vier graden.
    Nu Rick een goede week geniet er van.
    Liefs van oma.

  • 24 Februari 2016 - 11:38

    Je Allerliefste Mammie....!:

    Ha die Rickert!

    Nou... mooi weer??? Was net lekker aan het wandelen met Happy en toen kwamen we midden in een giga hagelbui. Tjee zeg, ik ben nu onwijs koud! Wil wel met je ruilen voor een weekje hoor, kan ik alvast wennen aan de Amerikaanse temperaturen!

    Ben benieuwd wat Marieke nog allemaal gaat plaatsen... ;))

    Nou Rick, maak er weer een mooie week van dan doen wij dat hier ook! Oh ja, nog even over je vorige blog; die Chinese dingen heten hier wensbalonnen. Dus je mag telkens als zo'n ballon de lucht in gaat een wens doen.

    Doei Rick!

    xxxx mam

  • 24 Februari 2016 - 16:36

    Sannee:

    Heeejjj Rickkie!
    Jaja ook ik lees je blog nog hooor! Watt benn ik jaloerss op je... Zit ik in de regen op mn fiets terwijl jij lekker aan het strand lig... Ik miss je ook hoor en heb superr veel zin om naar je toe te gaan!
    Xxx
    Je zusje

  • 24 Februari 2016 - 17:50

    Juan:

    Hoi Rick,

    9400 bezoekjes, dus nog een paar naar de 10000 (haha). Hier alles goed zo af en toe vorst, zonnetje, regen en windje maar de 25 graden halen we net niet. (haha). Van de week de topper ajax -az en de donderdag erop 3 maart feijenoord-az voor de beker. Az nu derde want alles is dit jaar nog gewonnen.
    Nog drie en een halve maand en dan komen wij je opzoeken, ik heb er zin in. Ondertussen de eetkamer een beetje aan het opknappen (schilderen en nieuw behangetje) en daarna nog buiten aan de gang zodat alles weer netjes is voor je weer thuis komt. (kan jij er weer een bende van maken) (haha).

    hey rick gaat je goed

    jaun

  • 25 Februari 2016 - 16:58

    Tante Tonny:

    Hey beachboy, lekker weekje hoor, en volgens mij beleef je genoeg!
    Ik zou zeggen: blijf genieten….
    AZ op 3! Wat zullen ze van het weekend tegen Ajax doen? En
    dan 3 maart voor de beker tegen Feyenoord. Mij benieuwen….
    Een korte dit keer, Rick. Groetjes en veel plezier xxx Tante Tonny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rick

Hoi! Ik ben Rick, en ik ga naar Amerikaom daar high school te doen! Op dit profiel zet ik mijn reiservaringen!

Actief sinds 13 Jan. 2015
Verslag gelezen: 325
Totaal aantal bezoekers 42616

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2015 - 15 Juli 2016

High School America!

Landen bezocht: