Wat een leventje :) - Reisverslag uit San Clemente, Verenigde Staten van Rick Wit - WaarBenJij.nu Wat een leventje :) - Reisverslag uit San Clemente, Verenigde Staten van Rick Wit - WaarBenJij.nu

Wat een leventje :)

Door: Rick de Wit

Blijf op de hoogte en volg Rick

04 Maart 2016 | Verenigde Staten, San Clemente

Hoooi,

Ondertussen is het alweer 4 maart, wat vliegt de tijd voorbij. Weet nog heel goed dat ik in het vliegtuig stapte. En over 3 maandjes vlieg ik alweer terug.

Ik heb het nog altijd zo naar mijn zin dus die 3 maanden gaan voorbij vliegen, met nog veel leuke dingen in het vooruitzicht!

Maandag was het weer lekker weer, uit school zijn we naar één van Robert zijn klusjes gegaan om te helpen. En wat heeft hij toch veel coole huizen gezien. Het huis waar we die dag in hebben gewerkt was zo groot, kost wel een paar miljoen. In de garage stonden 2 gloednieuwe Ferrari‘s en een Lamborghini, dus dat was niet verkeerd. Daarna zijn we naar het strand gegaan want de golven waren nog steeds heel goed en dan moet je het er maar goed van nemen haha. Lekker gesurft totdat het donker werd en toen zijn we naar huis gegaan, ik was doodmoe dus viel ik meteen in slaap.

Dinsdag zat ik weer op school, wat zijn de schooldagen hier toch relaxed joh. Lekker elke dag 4 uurtjes op school en dan kan je alweer lekker naar huis. Gaat weer wennen worden in Nederland. Uit school kreeg Wyatt een telefoontje dat zijn camera gemaakt is, want die was kapot gegaan. En die camera betekent nogal veel voor Wyatt dus die gingen we maar meteen ophalen. Dus zijn we naar Costa Mesa gereden en die camera opgehaald. Daarna zijn we naar een winkelcentrum gegaan en hebben we even rondgekeken. Want we waren nu toch dichtbij een groot winkelcentrum. Niet heel veel gedaan en toen weer terug naar huis gegaan. 's Avonds wat huiswerk gemaakt en weer naar huis gegaan.

Woensdag niet heel veel meegemaakt. Lekker thuis gebleven en gechilled met Wyatt. Met Robert gepraat en toen heeft ie mij een huis laten zien waar hij aan had gewerkt. De eigenaar van het huis was de eigenaar van Minecraft. Die is stinkend rijk en zijn huis kostte zo'n 85 miljoen dollar. 12 bizar dure auto's in de garage en hij had een foto gemaakt met een machine gun die midden in het huis staat. Gewoon omdat het kan, echt bizar om verhalen zoals dit te horen. Als je zelf wilt zien hoe zoiets er nou uitziet moet je dit adres opzoeken op YouTube want ze hebben een huistour; 1181 N Hillcrest Rd, Beverley Hills. En dan het eerste filmpje, echt bizar.

Donderdag uit school weer lekker gaan surfen, eigenlijk gewoon de hele dag want de golven waren best wel leuk en verder niet veel gedaan. 's Middags een gesprek met Denise gehad wat niet heel goed was. Verder niet heel over te zeggen.

Vrijdag uit school zijn we naar San Diego gegaan. Naar San Diego State University, want daar was een student en die had een fotoshoot met Wyatt en ik ging mee om daarna even San Diego in te gaan. Toen hun de shoot gingen doen ben ik even gaan surfen, er waren heel wat mensen daar dus dat was wel geinig. Je komt altijd wel een beroemde surfer tegen wat best wel vet is. Kan ik ook weer zeggen dat ik met professionals gesurft heb haha. Ze zijn toch wel iets beter dan ik ben.. Nog even oefenen. Toen Wyatt klaar was zijn we naar downtown San Diego gegaan, want als je er toch bent hè, haha. En je ziet toch wat aparte figuren rondlopen. Geweldig. Daar even gechilled en toen weer op huis aangegaan. Eenmaal thuis ben ik met Alex naar het strand gegaan, want er was een bonfire en daar waren wat van mijn vrienden, dus dat was heel gezellig, rond een uur of 12 weer thuis en lekker gaan slapen.

Zaterdag ben ik eerst met Alex naar het strand gegaan want het was weer lekker buiten. Rond een uur of 2 op het strand geweest, toen wat te drinken gehaald en terug naar huis gegaan. Eenmaal thuis stond Dean al voor de deur. Want ik ging met hem naar het strand. Zijn we lekker naar Table Rock gegaan, dat is een soort van klein strandje met wat rotsen waar je vanaf kan springen en de golven zijn grappig om mee te spelen in het water, kortom een leuk plaatsje waar ik en Wyatt ook veel naar toe gaan. Op het strand gebleven tot een uurtje of 4 en toen zijn we naar mijn huis gegaan om om te kleden en toen naar Dean's huis. Weer terug in Ladera, wat ben ik daar een tijd niet geweest. Even Yasmin gezien, een meisje uit mijn powerwalk klas van Tesoro. Daarna zijn we terug gegaan naar San Clemente, was er was wederom een bonfire, onwijs veel mensen waren er. Toen zag ik Curran en Madi, een jongen en meisje van mijn surfklas en die nodigden ons uit naar een kickback, gewoon zitten met wat vrienden. Daar gezeten, later kwamen Wyatt Colin en Jullian nog en toen hebben Wyatt Colin Jullian en ik bij Colin geslapen.

Zondagochtend lekker ge-ontbijt en toen zijn we met z'n allen naar het strand gegaan. Eigenlijk de hele dag gewoon van strand naar strand gegaan en lekker gesurft en dat was mijn zondag wel zo'n beetje.

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden, sorry dat het zo laat pas online is, heb nou niet echt een excuus, maar hij is er dan gelukkig weer :)

DoeiDoei

  • 04 Maart 2016 - 08:57

    Mij:

    Ha die Rick,

    WAUW!!! Wat een huis zeg! Even op YouTube gekeken, tjonge jonge, niet normaal meer! Ik zou zeggen; hard sparen, wie weet waar je ooit nog eens komt te wonen ;)

    Nog 100 dagen precies Rick, en dan stap je weer op Nederlandse bodem! Dan rij je weer terug naar ons mooie Petten, zie je je vrienden weer terug, de jongens en meiden uit het dorp, je klasgenoten, Lisa en natuurlijk ons! Dan heb je nog zo'n 2,5 maanden vakantie, kan je lekker aan het werk bij de Spar en daarna weer terug naar het Willem Blaeu. Je bent weer aangenomen op je oude school hoor! Geen 5000 leerlingen, maar zo'n 800. Dan kan je natuurlijk nog gaan surfen op ons mooie strand en ja, dan woon je weer gewoon aan de Singel waar ook een profsurfer woont!

    Nog 90 dagen en dan zien we je in Amerika. We hebben er zóveel zin in!!!

    Al 185 dagen geleden dat je vertrok en oh, wat vond ik dat moeilijk! Daar ging mijn 16-jarige puber in zijn eentje richting Amerika!!! Maar wat geniet jij, mede dankzij de goede zorgen van je gastgezin. We zijn zo blij dat zij je in huis hebben genomen! Wat zal jij straks Stephanie, Robert, Presley maar vooral Wyatt gaan missen!

    Nou Rick, je weet het, ik ben trots op je, gedraag je deze laatste 100 dagen en ik hoop je snel weer te zien op Skype,

    dikke kus XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 04 Maart 2016 - 10:38

    Omay:

    Hoy Rick.
    Wat weer een leuke blog, oma geniet er van.
    Ja je tijd begint op te schieten, maar ik wil je weer graag zien.
    Nu Rick weer een goede week en tot de volgende blog.
    Liefs van oma.

  • 04 Maart 2016 - 14:10

    Tante Tonny:

    Hoi Rick, Jeetje jij hebt echt ‘the time of your life” daar zeg!
    Incredible wat jij toch allemaal meemaakt. Jij lekker sufen daar
    en als ik hier naar buiten kijk zie ik de natte sneeuw met een
    rot vaart naar beneden komen… Maart roert z’n staart hè.
    Veel mensen zijn deze week op vakantie te wintersporten hopelijk
    hebben ze daar wel goede sneeuw want hier is het net niks.
    Wij zitten lekker gezellig binnen met jawel de Paasboom en heerlijke
    muziek van Kensington. Deze week veel Americaans nieuws ivm de campagnes
    die ze aan t voeren zijn en de Oscar uitreikeningen. Ben jij al daar
    al eens naar de Bios geweest? Ben benieuwd hoe jij dat vond. Ik zeg er nu niets
    over maar hoop nog eens jouw ervaringen hierover te lezen. Ik zeg:
    doen! Nou je ziet we lezen nog iedere week met plezier jou blogs Lekker
    volhouden dus. Take care, have fun & enjoy your week, groetjes Tante Tonny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rick

Hoi! Ik ben Rick, en ik ga naar Amerikaom daar high school te doen! Op dit profiel zet ik mijn reiservaringen!

Actief sinds 13 Jan. 2015
Verslag gelezen: 288
Totaal aantal bezoekers 42628

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2015 - 15 Juli 2016

High School America!

Landen bezocht: