Dolfijnen, voetbal en Paas :) - Reisverslag uit San Clemente, Verenigde Staten van Rick Wit - WaarBenJij.nu Dolfijnen, voetbal en Paas :) - Reisverslag uit San Clemente, Verenigde Staten van Rick Wit - WaarBenJij.nu

Dolfijnen, voetbal en Paas :)

Door: Rick de Wit

Blijf op de hoogte en volg Rick

30 Maart 2016 | Verenigde Staten, San Clemente

Hey hey

Maandag tot en met woensdag heb ik eigenlijk niet heel veel beleefd, het was een rustig weekje deze week. Uit school ben ik of naar het strand gegaan of heb ik lekker met wat vrienden af gesproken. Niet veel bijzonders. De golven waren ook niet geweldig dus bodyboarden kwam er helaas ook niet van. Ga ik toch wel heel erg missen hoor, de zee. Wat wel grappg is is dat ze het hier 'natuurlijk' geen zee noemen. Want wij hebben de Noordzee, maar hier is het natuurlijk een oceaan. Dus als je het water in gaat zeg ik nu altijd, I'm going in the ocean. Want als ik zee zeg kijken ze me toch best wel raar aan hoor.. :p. Maar ja. Deze dagen wel echt heel veel walvissen gezien, ze zwemmen bizar dichtbij, ik kon niet met ze zwemmen natuurlijk maar ze zaten nog geen 100 meter van de kust af en die dingen zijn natuurlijk enorm dus die zie je wel uitsteken. Wel geinig.

Donderdag zijn we uit school gaaan voetballen, toen werden we gevraagd om mee te trainen met een team, en aangezien we niet veel beters te doen hadden gingen we dat maar doen. De training begon om half 7 en eindigde om 8. Wel weer lekker om even te spelen, het is rond die tijd niet meer zo heet en dus een stuk lekkerder om te voetballen. Heel lekker getraind. We kunnen vaker komen haha. Dus dat was wel leuk, uitgeput naar huis gegaan en in slaap gevallen.

Vrijdag, weekend, en voor de meesten ook spring break. Wij moeten helaas nog een weekje wachten. Uit school even naar het strand gegaan en lekker gelegen op het strand, daarna zij we met wat vrienden naar een bonfire gegaan op het strand. Was erg gezellig, niet veel meegemaakt.

Zaterdag was het weer heerlijk, zo'n 28 graden! Dus lekker naar het strand gegaan met Colin en Ari, tot een uur of 5 op het strand gebleven en lekker in de zon gelegen, gezwommen en van de rotsen af gesprongen, heerlijk relaxed dagje. Daarna zijn we even wat gaan eten: kreeft! Volgens mij heb ik dat nog nooit gehad maar het was heerlijk. Daarna zijn we met 2 vrienden een film gaan kijken en rond een uur of 12 weer naar huis gegaan, Rustig avondje haha.

Zondag, Paasdag, 1e en meteen de laatste. Ze hebben hier geen 2e Paasdag haha. Toen ik wakker werd had Stephanie 'speciale eieren' in mijn kamer verstopt, 4 eieren met 10 dollar in elk ei, beneden stond een mandje vol met snoep en 25 dollar klaar voor iedereen. Heel leuk en aardig van ze. Het is hier dus blijkbaar een ding om je kinderen cadeautjes te geven. Bizar, en dat op pasen haha.
Daarna hebben we even lekker gegeten en door gegaan naar het strand. Gesurfd samen met Ethan,want de golven stonden er weer naar. We gingen later nog surfen op een reef, best gevaarlijk want het was heel ondiep en ver in de zee, maar Ethan had zijn camera mee en hij kon wel vette foto's maken. Terwijl we daar zaten te surfen kwam er opeens een hele school dolfijnen langs, echt wel een stuk of 50! Gratis met dolfijnen zwemmen dus. Ze bleven ook nog even hangen voor 20 minuutjes. Heel vet. Lekkere sessie gehad en op tijd naar huis, want Stephanie's ouders kwamen langs voor Paasdiner. Heerlijk gegeten, 's Avonds nog even gechilled en gaan slapen.

Zo was mijn week weer voorbij, over 2 blogs kunnen jullie mijn hopelijke leuke spring break blog lezen!

Zie jullie volgende week weer!

Rickkkk :)

  • 30 Maart 2016 - 19:26

    Maureen:

    Leuke traktatie zo met Pasen, weet niet of je moeder die traditie straks gaat volgen Rick.

    veel plezier

    gr Maureen

  • 30 Maart 2016 - 20:17

    Oma Elsbeerepoot@gmail.com :

    Hallo Rick.
    Wat heb jij weer een fijne week gehad.
    Wat lekker dat je zo verwent bent.
    Is het een jonge opa en oma?
    Nu Rick een fijne week en tot de volgende blog.
    Liefs oma.n

  • 30 Maart 2016 - 22:13

    Marieke:

    Paashaas die geld uitdeelt ipv chocolade eieren; erg grappig! Doen ze ook aan chocolade paashazen en zo??
    Wel super dat je walvissen en dolfijnen hebt gezien; daar moet je hier toch eerst voor naar
    Dolfinarium ;-)
    Elle keer als ik jouw blog lees , dan bedenk ik 2 dingen;
    1 wat maak jij een leuke dingen mee , en
    2 oh wat zal dat raar zijn voor je als je weer in het 'gewone' Petten terug bent...
    Maar gelukkig heb je nog een paar maanden om te genieten daar!
    Ga zo door! Dan genieten wij hier weer van jouw blog

  • 31 Maart 2016 - 08:18

    Wilma:

    WAUW Rick, walvissen en dolfijnen zo dichtbij!!! Wie heeft dat? Wel geinig... ;)

    Ja, de tijd begint nu op te schieten, nog maar 8 weekjes en dan vliegen wij richting San Francisco en nog maar 9 weekjes en dan zien we elkaar in San Clemente! We kijken er zó erg naar uit! Hopelijk kan je in de korte tijd dat we er zijn veel laten zien. We zijn benieuwd naar je gastgezin, je school, je huis, je slaapkamer, je vrienden, alles!

    Ik ben benieuwd wat je allemaal gaat meemaken in je Spring Break! Geniet er in elk geval van! (lekker uitslapen!)

    Doei Rick, tot je volgende blog,

    xxx mam

  • 31 Maart 2016 - 08:24

    Wilma:

    Nog even voor Maureen; nee, Maureen, dat doet alleen de Paashaas in Amerika, niet in Petten!!! :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rick

Hoi! Ik ben Rick, en ik ga naar Amerikaom daar high school te doen! Op dit profiel zet ik mijn reiservaringen!

Actief sinds 13 Jan. 2015
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 42624

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2015 - 15 Juli 2016

High School America!

Landen bezocht: