Begin van Spring break! - Reisverslag uit San Clemente, Verenigde Staten van Rick Wit - WaarBenJij.nu Begin van Spring break! - Reisverslag uit San Clemente, Verenigde Staten van Rick Wit - WaarBenJij.nu

Begin van Spring break!

Door: Rick de Wit

Blijf op de hoogte en volg Rick

08 April 2016 | Verenigde Staten, San Clemente

Heehoooi,

Maandag tot en met donderdag heb ik lekker saai op school gezeten. Niet heel veel beleefd. Uit school ben ik alle dagen lekker naar het strand geweest, of heb ik gesurfd met wat vrienden.

Vrijdag, April fools day. Gelukkig heeft niemand geprobeerd om een grap uit te halen op mij haha. Had april fools day groter verwacht op school. Wel hadden we weer een assembley. Dit keer was het om alle teams aan te moedigen die hun seizoen nu pas starten in de lente. Zoals Lacrosse en track en zo. uit school ben ik meteen gaan surfen met Maks, want de golven waren weer onwijs goed. Lekker lang in het water gelegen en dat kon je ook zien. Mijn hele gezicht was rood haha. 's Avonds hebben Wyatt en ik even gevoetbald, gechilled en verder was er niet heel veel te doen dus zijn we in de jacuzzi gesprongen haha.

Zaterdag was het spring break, najah niet officieel want je hebt elke zaterdag vrij maar we hebben de hele volgende week vrij. Wat wel jammer is is dat wij het zo laat hebben, de meeste kinderen hadden het deze week maar wij zijn later.. Ach ja. In de ochtend zijn we vroeg op gestaan en naar 'the wedge' gegaan. Een hele goede bodyboard spot in Newport Beach. de golven waren gigantisch hoog. Iets te hoog dit keer, in een van de eerste golven die ik nam brook ik mijn leech. Najah gefixed en weer terug het water in, een paar golven later brook mijn leech aan de andere kant en kon ik het niet meer fixen... vervelend maar ja het gebeurt. Later raakte ik ook nog een fin kwijt maar gelukkig vond een andere surfer hem, was ik ontzettend blij mee. Dit was een van de vetste sessies die ooit heb gedaan ondanks alles. De golven waren enorm. Daarna gesloopt even gaan slapen. 's Middags zijn we naar het strand gegaan en hebben we op het strand gelegen tot een uur of 7 en toen zijn we weer lekker naar huis gegaan. 's Avonds met wat vrienden afgesproken en zijn we gaan zwemmen met z'n allen.

Zondag ben ik met Maks gaan surfen, de laatste dag dat het goed zou zijn dus daar moest ik even gebruik van gaan maken. Heerlijk weer in het water gelegen en 's Middags hebben we lekker gehangen bij hem thuis. 's avonds hebben we met waat vrienden afgesproken en zijn we naar het strand gegaan, daar een vuurtje gestart en zo heb ik mijn week geëindigd..

Sorry dat ik zo laat ben maar volgende week heb ik veel te vertellen haha..

Bye,
Rick

  • 08 April 2016 - 22:40

    Oma:

    Hoy Rick.
    Kort maar krachtig, doe je wel voorzichtig ik wil je graag weer heel terug zien.
    Ik kijk uit naar je volgende blog.
    Liefs van oma.

  • 09 April 2016 - 10:21

    Wilma:

    Hai Rick,

    Oh oh oh, hoe moet het met je Nederlands als je weer thuis komt??? Zo leuk, die Amerikaanse verledentijdwoorden!

    Geniet van je springbreak, en je houdt het spannend dus we kijken weer uit naar je volgende blog. Hopelijk laat je ons niet te lang wachten!

    Doeg Rick, geniet geniet geniet

    IHVJ

    mam

  • 09 April 2016 - 11:18

    Tante Tonny:

    Hey man, wat een lekker weekje weer. Heerlijk dat je zo geniet hoor! Doe je goed.
    Hier is het nog steeds koud. De lente laat nog op zich wachten hoewel de tulpen er
    al mooi bij staan. Nog twee weekjes en dan hebben wij de springbreak. Ook zin in!
    Nou Rick, say hi to your family & take care! xxx tante Tonny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rick

Hoi! Ik ben Rick, en ik ga naar Amerikaom daar high school te doen! Op dit profiel zet ik mijn reiservaringen!

Actief sinds 13 Jan. 2015
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 42623

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2015 - 15 Juli 2016

High School America!

Landen bezocht: