Huis slopen, hotel leven en het strand :)) - Reisverslag uit San Clemente, Verenigde Staten van Rick Wit - WaarBenJij.nu Huis slopen, hotel leven en het strand :)) - Reisverslag uit San Clemente, Verenigde Staten van Rick Wit - WaarBenJij.nu

Huis slopen, hotel leven en het strand :))

Door: Rick de Wit

Blijf op de hoogte en volg Rick

24 Mei 2016 | Verenigde Staten, San Clemente

Hee hoooi

Het einde komt nu dan toch echt wel heel erg dichtbij. Nog 3 weekjes en dan kan ik jullie allemaal weer zien en spreken (:(

Maandag tot en met woensdag hebben we Robert geholpen met een groot project voor zijn werk. Hij heeft een deal gekregen van een van zijn multi-biljonair rijke vriend en heeft het aangenomen, te lang verhaal om uit te eggen maar hij kan veel geld verdienen en moest een goede indruk achterlaten dus had hij een paar handjes nodig. Kan ik ook iets doen voor hem haha. Eerst moesten we al het tapijt in het hele huis eruit krijgen. Wyatt en ik zijn daar maandag de hele dag mee bezig geweest, wat een gedoe. Dinsdag hebben we alles in het huis gesloopt, de badkamers en lekker alles naar beneden flikkeren, geweldig. Woensdag moesten we alles opruimen wat wat minder was maar in 3 dagen hebben we met z'n allen een heel huis gesloopt en alles wat je nu nog ziet is een paar planken, echt heel gek hoeveel we hebben gedaan in die drie dagen, het was op zich best leuk. Nadat we hem geholpen hadden zijn we alle dagen wezen surfen, de golven waren weer heel hoog wat echt geweldig was.

Donderdag hoefde ik gelukkig niet naar mijn geschiedenis les toe omdat er getest werd voor volgend jaar, helaas ben ik hier niet meer volgend jaar dus hoefde ik die testen ook niet te doen. Dus ben ik Wyatt's les gaan volgen, alles wat ze deden in zijn klas was pokeren, muziek luisteren, Mariokart op de Wii en gegeten. Want hij is eigenlijk al helemaal klaar met school, hij heeft de meeste testen al gehad dus dat was wel leuk haha. Uit school ben ik met Kenedi gaan skaten, wat ik nu al vaker doe. Of ik er goed in ben? Nee, totaal niet! Maar ik vind het wel heel leuk haha. Daarna ben ik gaan surfen met Kenedi, ook wel weer leuk. 's Avonds weer naar huis gegaan en ff gegamed met Wyatt.

Vrijdag ben ik uit school eerst even gaan slapen, want ik was kapot. Daarna zijn we naar het strand gegaan en hebben we lekker aan het strand gelegen. Daarna zijn we naar een huis gegaan die onder constructie is gegaan wat een uitzicht heeft over de hele kustlijn, heel mooi. 's Avonds ben ik met Kenedi gaan chillen en eigenlijk niet heel veel gedaan, gewoon naar het strand geweest en niet veel bijzonders.

Zaterdag zijn we op tijd op gaan staan, want we gingen de golven checken. Helaas waren er geen golven dus zijn we naar Hunnington Beach gegaan, onze vrienden hadden daar een hotel geboekt voor het weekend. Het was de verjaardag van Abbey dus dat gingen ze daar vieren. Overdag eerst even gechilled in het hotel, het Hyatt hotel. Heel luxe en mooi hotel, van het hotel ging er een brug naar het strand over de Freeway #1. Dus zijn we naar het strand gegaan, lekker gevoetbald, beach volleyball en football gespeeld en lekker gezwommen. Ben weer lekker bruin geworden en toen zijn we een bonfire begonnen, eerst even wat gegeten bij Wahoo's, een taco plaats. Lekker om het kampvuur gezeten, marshmallows getoast lekker gezeten en daarna met z'n allen in de jacuzzi's gegaan. Heel gezellig dagje.

Zondagochtend zijn we terug gegaan omdat we onze bal en Wyatts’ vest waren vergeten. We waren er rond 8:30 dus konden ook meteen gebruik maken van het ontbijt buffet. Wat is het makkelijk om gratis in een hotel te leven joh, hahaha. Daarna nog even gezwommen, gezond en in de jacuzzi gesprongen. Daarna zijn we downtown Hunnington Beach gelopen en even over de pier gelopen. Daarna weer naar huis want we hadden 's middags een voetbalwedstrijd. Ze hebben hier een beetje ontdekt dat ik en Wyatt wel een balletje kunnen tikken dus werden we gevraagd om mee te spelen met Arsenal, ze hadden ook de Arsenal tenues maar ik heb geen idee waarom. 3-0 gewonnen, 2x ik en 1x Wyatt haha.
Daarna naar huis gegaan, lekker in de jacuzzi gesprongen en gaan slapen.

Nou dat was ‘m weer voor deze week. Nog 3 blogs en dan is het alweer voorbij. Ik hoop dat jullie het blijven lezen tot het eind!

Zie jullie snel weer,

Byeee

Rick

  • 24 Mei 2016 - 17:45

    Mams:

    Tuurlijk blijf ik je volgen tot het eind!!!! Wat een weekje heb je weer gehad zeg! Heerlijk dat je eindelijk iets terug kon doen voor de Eastons!

    Ik zag al op Snapchat dat het er mooi uitzag dat hotel!

    Nou Rick, wij zijn hard bezig met het pakken van de koffers. Nog 1 week en 2 dagen en dan zien we elkaar!!! Geniet deze week weer van alle dingen die je doet, maar eigenlijk is het onzin dat ik dat elke week schrijf want als iemand geniet dan ben jij het wel!

    Lufjoe!!!!

    Wilma

  • 24 Mei 2016 - 17:45

    Oma Elsbeerepoot@gmail.com Hoy :

    Hallo Rick.
    Ja het wordt nu spannend zo op het eind.
    Maar je hebt lekker gesloop ,dat is makkeler dan het weer voor elkaar te krijgen.leuk.
    Nu ga je de dagen aftellen tot je ons weer ziet.
    Ik heb er zin in dat je weer thuis komt.
    Geniet er nog lekker van en de groetjes aan Kennedi.
    Liefs van oma.

  • 24 Mei 2016 - 18:26

    Marieke:

    Hey Rick! Leuk verslag weer! Ik hou t maar s kort

  • 24 Mei 2016 - 19:25

    Tante Tonny:

    Ha die Rick, je was hier alweer gespot! Ze dachten dat je al terug was.
    hihihi ze spraken Tom aan met de vraag hoe het was in de USA. Whahaha.
    Nou het duurt niet lang meer voordat je weer op Nederlandse bodem bent. Hopelijk
    valt het niet tegen na zo'n geweldig jaar. Ik ga zo een koppie doen bij je
    vader, moeder en zus. Ze zijn er bijna helemaal klaar voor hoor! Samen
    met je moeder afgelopen vrijdag de laatste nieuwe dingen voor dr gekocht dus
    ze zal er stralend uit zien als ze je weer ziet. Dat kan niet missen!!
    Nou Rick geniet nog van al het moois en ja ook ik blijf natuurlijk je blogs tot
    het laatst lezen hoor! (De stukjes van Marieke vind ik ook altijd zo leuk, ik
    grinnik iedere keer weer van haar pogingen om het stukje in enen te schrijven,
    en... jawel hoor het is nu toch eindelijk eens gelukt! hihihi) Groetjes aan
    de Eastons en Kennedi, hugs & kisses Tante Tonny

  • 24 Mei 2016 - 20:23

    Maureen:

    Weer een leuk verslag en ik help je moeder met het aftellen, Voor het geval ze het niet meer weet haha
    Ze houdt nog net de minuten niet bij.

    Geniet nog even over drie weken zien we je vast wel weer ergens in het dorp rond lopen!

    gr Maureen

  • 24 Mei 2016 - 20:27

    Nanda:

    Heee rick
    Wat een leuk verslag weerr.
    Nog 3 weekjes en dan zien we je eindelijk weer. Jou avontuur is dan wel weer afgelopen..
    Nou tot snell
    X nanda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rick

Hoi! Ik ben Rick, en ik ga naar Amerikaom daar high school te doen! Op dit profiel zet ik mijn reiservaringen!

Actief sinds 13 Jan. 2015
Verslag gelezen: 322
Totaal aantal bezoekers 42643

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2015 - 15 Juli 2016

High School America!

Landen bezocht: