San Francisco, Voetbal, Beach house, familie :)) - Reisverslag uit San Clemente, Verenigde Staten van Rick Wit - WaarBenJij.nu San Francisco, Voetbal, Beach house, familie :)) - Reisverslag uit San Clemente, Verenigde Staten van Rick Wit - WaarBenJij.nu

San Francisco, Voetbal, Beach house, familie :))

Door: Rick de Wit

Blijf op de hoogte en volg Rick

31 Mei 2016 | Verenigde Staten, San Clemente

Hee hooi,

12 dagen,, oh oh oh minder dan 2 weken en dan zie ik jullie allemaal al weer.

Maandag was het weer een gewone schooldag, de schooldagen worden wel al makkelijker want ik heb natuurlijk al niet de moeilijkste vakken en 3 van mijn 5 vakken zijn zo goed als klaar en alles wat we doen ik zitten en muziek luisteren. Uit school gaan surfen en lekker gechilled, niets bijzonders.

Dinsdag ben ik uit school met Kenedi af gaan spreken. Even lekker gechilled bij haar thuis. Lekker rond geskate, wat ik nu al meer doe. Vind het wel leuk alleen ik bak er niks van maar het is wel heel leuk haha, rond een uur of 3 ging ik weer naar huis. Toen ben ik naar het strand gegaan en verder die avond niet heel veel gedaan.

Woensdag was het senior scooter day op school, maar omdat er vorig jaar blijkbaar iets ergs was gebeurd met een step (scooter is een step) Dus stonden alle bewakers al op de parkeerplaats en het was bijna onmogelijk om een step op school te rijden, het is 1 iemand gelukt om de step in school te krijgen, hij is nu wel geschorst maar he, worth it hahhaha. 's Middags en 's Avonds rustig gehad.

Donderdag, uit school mijn spullen in gepakt en opweg naar SAn Fransisco!! we namen de 1 wat onwijs lang duurde, na een lange en hele mooie rit zijn we rond 00:30 aangekomen in San Fran. Onderweg zijn we langs heel veel pieren gegaan want Wyatt wilde iets speciaals doen voor zijn final in Engels, lang verhaal aar hij moest daarvoor foto's maken van 15 pieren. Dus de rit was niet heel vervelend, wel gewoon lekker 11 uur in de auto gezeten... Eenmaal aangekomen hadden we geen hotel want we zouden eigenlijk pas vrijdag gaan rijden, dus we reden naar de Golden Gate Bridge, en sliepen in een parkeerplaats met uitzicht op de brug. Wat een luxe!

Vrijdag rond 6:00 werden we alweer wakker ,want er moesten mensen werken in de parkeerplaats waar wij sliepen haha, dus zijn we naar de brug gegaan en hebben we een berg beklommen om hel vette foto's te maken. Hele mooie brug, best indrukwekkend. Ziet er een stuk beter uit in het echt dan op foto's haha.Rond 7:15 kreeg ik een berichtje van mijn moeder dat ze al wakker was dus dat we konden komen naar haar hotel, meteen erheen gegaan en rond 8 uur kwamen we aan. Ik wilde ze laten schrikken maar dat lukte helaas niet. Ze zagen me al uit te auto lopen zodra ik daar aan kwam dus dat was wel jammer. Apart om de familie weer te zien na toch el meer dan 9 maanden, wel heeeeeel leuk. Zo blij om ze weer te zien :). Even gepraat, en toen kwam Marieke ook nog even langs! Toen gingen we met z'n 6en ( mam pap Sanne Wyatt Marieke en ik) naar Union square gegaan, daar hadden mijn ouders en zusje al kaartjes voor een hop on hop off bus, om de stad te bekijken. Dus wij gingen ook kaartjes halen en zo hebben wij tot een uur of 2 door heel San Francisco gereden, hele mooie en gevarieerde stad. Veel groen maar ook veel gebouwen. Wel heel veel zwervers.... Daarna zijn Wyatt en ik naar ons hotel gereden, wat een verschrikkelijk hotel, meteen gecancelled want we konden sowieso niet inchecken. omdat we nog geen 21 waren. Daarna maar gaan zoeken voor een ander hotel, een gevonden, bleek die praktisch gezien naast mijn families hotel te zijn, das mooi haha. het duurde wel even allemaal, rond een uur of 5 hadden we dan toch eindelijk onze kamer en toen nog de auto parkeren, wat een hel daaro. Ben in veel steden geweest maar SF is wel het ergst met parkeren.. Ach ja. Rond 6 was het dan toch eindelijk gelukt, daarna opgefrist en gaan eten bij pier 39, een hele bekende pier in SF. Het was heerlijk, daarna terug naar ons hotel, effe gechilled in onze kamer en toen gaan slapen.

Zaterdag zijn we in de ochtend met mijn ouders en zusje gaan shoppen bij union square. Wat een winkels haha, zoooo groot. Daarna gingen hun naar Alcatrez, een gevangenis. Wij gingen naar de Cheesecake factory dat een uitzicht had over de stad omdat het zo hoog was. Geweldig, even wat gegeten en terug gelopen naar ons hotel, Wyatt is toen gaan slapen en ik ben in mijn eentje naar de pier gelopen, door chinatown en een protest, maar het was het waard. Voor het eerst even met z'n 4en, gezellig wat gedronken bij het hardrock cafe. Lekker gezellig gepraat en toen nog even alle zeeleeuwen bekeken bij een van de pieren, het waren er onwijs veel!Daarna terug gelopen naar dichtbij ons hotel, even geshopt maar niks gevonden.Toen even naar het hotel van mijn ouders gegaan, gewacht op Wyatt en even makkelijk Subway gegeten. Veel zwervers rond en in de subway, was wel vervelend. Daarna zijn wij weer naar ons hotel gegaan. Lekker gechiled en een beetje de tijd kwijt geraakt. Te laat gaan slapen..

Zondag ochtend om 4 uur opgestaan en rijden terug naar huis.. Saaie lange en vermoeiende rit, we namen de saaie weg omdat het het snelst was. Om 11 uur kwamen we thuis en ik ben doodmoe in slaap gevallen, en werd om half 5 wakker gebeld. 'Rick where are you!!?' shit ik had beloofd dat ik zou gaan voetballen om 16:45, dus ik mn kleren aangedaan en was er om 5 uur. Helaas stonden we al 2-0 achter toen wij er aan kwamen (wyatt deed ook mee). Geen leuke tegenstanders, vieze overtredingen op ons allemaal en ik kan daar gewoon niet tegen, toen het op mij gebeurde gooide ik het joch op de grond en kreeg ik een gele kaart, ach ja, dom maar ja het is maar geel haha. Vrije trap genomen en die ging er nog bijna in.. Helaas 2-1 verloren, ik had die 1e goal nog wel gemaakt! Wat moeten ze ook zonder mij :p. Daarna naar huis gegaan, opgefrist en naar een ander huis gegaan, een heel luxe huis aan het strand, die hebben we gekregen van vrienden van ons voor een week, zodat mijn ouders een mooie plaats hebben om te verblijven. Daar lekker gechilled, naar een bonfire gegaan en optijd weer naar het huis toe. Wat een onwijs vet huis, uitzicht op het strand, giga groot en heel luxe! Geweldig! Rond 11e gaan slapen..

Zo dat was m weer, nog 2 te gaan en dan zit het er helaas alweer op. Ik hoop dat jullie er nog steeds van genieten!

Love,
Rick

  • 31 Mei 2016 - 10:15

    Tante Tonny:

    O o o wat ben je toch bloed fanatiek met de voetbal! Geweldig! Leuk dat jullie elkaar
    weer gezien hebben en wat zullen ze blij zijn met dat mooi huis! Grappig dat jullie ook in
    het hardrock café in SF zijn geweest. Heb daar zeer vaak gegeten en vertoefd. Nou Rick geniet van al het moois dat je nog te wachten staat. Groeten aan the Eastons en je eigen vader, moeder en zus.
    Hugs & kisses tante Tonny

  • 31 Mei 2016 - 10:18

    Oma Elsbeerepoot@gmail.com Hoy Rick:

    Hoy Rick.Nu ik geniet nog steeds hoor van je avonturen.
    Het was voor jouw wel een heel bewogen week, het weerzien met je ouders en je zus.
    lk wens je nog een goede schoolweek,en dan heel veel plezier.
    Liefs oma.

  • 31 Mei 2016 - 15:15

    Nichtje Joyce:

    echt heeeeeel leuk dat je ouders en zussie er nu zijn he? en weer een onwijs mooi verslag!! Maak er nog even een mooie tijd van. ik kan niet wachten tot je terug bent! hahaha

    dikke kuss xxxx

  • 31 Mei 2016 - 15:26

    Maureen:

    Hoi Rick

    Via je moeder natuurlijk alles al gehoord over jullie ontmoeting. Geweldig, ze heeft de minuten afgeteld en dan sta jij zomaar ineens buiten. Geweldig. Geniet van je laatste dagen school en dan zien we je snel weer hier in Petten.

    groetjes maureen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rick

Hoi! Ik ben Rick, en ik ga naar Amerikaom daar high school te doen! Op dit profiel zet ik mijn reiservaringen!

Actief sinds 13 Jan. 2015
Verslag gelezen: 583
Totaal aantal bezoekers 42644

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2015 - 15 Juli 2016

High School America!

Landen bezocht: