Another week in the US ! - Reisverslag uit Ladera Ranch, Verenigde Staten van Rick Wit - WaarBenJij.nu Another week in the US ! - Reisverslag uit Ladera Ranch, Verenigde Staten van Rick Wit - WaarBenJij.nu

Another week in the US !

Door: Rick de Wit

Blijf op de hoogte en volg Rick

22 September 2015 | Verenigde Staten, Ladera Ranch

Heehallo Nederland, ben ik weer beetje laat ik weet het, better late then never zullen we maar zeggen. We waren gebleven bij Maandag 14 september.

Maandagochtend had ik me verslapen, ik zet hier 3 wekkers, want ik ben een iets te goede slaper maar ik heb ze alle 3 niet gehoord. Dus om half 8 werd er op mijn deur geklopt, Rick, are you here? Ik jaa, kijk op me klok, shit. Maar ja ik kwam nog net op tijd op school. Ik had weer school tot 2:45 met een tussenuur. Tijdens je tussenuur mag je niet off campus gaan, tenzij je ouders een briefje schrijven. Dus ik laat binnenkort even een briefje schrijven door Denise haha. Wat wel heel leuk is is dat iedereen hier al vanaf zijn 16e kan autorijden. Ik heb nu al een paar vrienden die rijden en ook het 5e een tussenuur hebben, en dan kan ik met hu meerijden naar de stad of zo :). Wat ook heel leuk is is hoe mensen lessen skippen en toch off campus gaan terwijl ze les hebben. Dan laten ze 1 iemand rijden die wel een tussenuur heeft, en de rest verstopt zich in de auto (in de kattenbak onder de stoelen enzo. En als je dan uit school ben zie je iedereen eruit springen en op de normale stoelen zitten haha. Uit school heb ik ff gesport, gezwommen en ben ik naar bed gegaan.

Dinsdagochtend opgestaan naar school gegaan en een hele normale saaie dag gehad:( . 's Avonds wel lekker gesport en gezwommen, dat is toch geweldig dat ik dat gewoon in m'n huis heb. Een van de dingen die ik niet mis van Nederland is m'n huis. Die luxe hier bevalt me wel hahah. Dinsdag ben ik vroeg gaan slapen, want ik was kapot.

Woensdag was ik om 12:17 klaar met school. Ben ik naar huis gegaan, heb ik ffies geskypt met het thuisfront in Nederland, en ben ik om 2:00 naar de dokter gegaan. Want om hier op school te kunnen sporten moet je fysiek helemaal in orde zijn. Het was geweldig, Denise was erbij en die maakte allemaal snapchats. Ik werd gekieteld om te kijken of m; n buikspieren werken, dat ding in je oor kietelt ook onwijs, en dan moest ik ook nog 5 minuten joggen in een hok van 1 bij 1 meter om te kijken of m'n hart het deed. Het was echt geweldig. En ik ben nog gegroeid ook, ik ben 6 foot 1 op het moment, dat is zo'n 1.82 m. Maar op papier ben ik helemaal in orde :P. Toen ik thuis kwam kwam mijn lokale coördinator langs om te kijken hoe het met mij gaat, dat stelde niet veel voor en ze was snel weer weg gelukkig haha. Daarna nog ff een heerlijke duik genomen in ons zwembad, want het is hier nog steeds elke dag warmer dan 30 graden...

Donderdag was ik klaar om 2:45 met school, en daarna ben ik lekker naar huis gegaan, even gesport, lekker gezwommen heerlijk gegeten en 's Avonds nog even mijn huiswerk gedaan. Want ja dat moet helaas ook gebeuren..

Vrijdag was ik om 12:17 klaar, en het was zoo warm, Sammy reed me naar huis. Eenmaal thuis meteen in het zwembad gesprongen want het was zoo heet. om een uur of 3 kwam Dean langs, hebben we een paar salto's gemaakt in het zwembad, want je kan van een rots afspringen en dat is zo'n 2 meter hoog, dus best leuk. Daarna hebben we een Sandwich gehaald bij Which Which, en daar werkte iemand die ik kon dus dat was best grappig. Je kon zeg maar je naam opgeven en dan wat je wilde, en dan maakte ze dat voor je en dan als het klaar was werd je naar geroepen. Dusja Dean was Jesus en ik was Geert, het hele personeel kwam erbij om te overleggen hoe ze die naam nou eens zouden uitspreken. Ze besloten uiteindelijk toch om maar gewoon 'Sandwich with Turkey' te zeggen. haha. Daarna zijn we naar zijn huis gegaan, jezus wat een ding. Golfbaan in de achtertuin zwembad jacuzzi echt bizar groot. Het was in zo'n gated community, echt bizar wat een huizen ze hier hebben. Daarna ff naar mijn huis gegaan, omgekleed en toen gingen we naar de stad. Daar zijn we met Sammy Gazal en nog Luke naar de film geweest, en in de bioscoop kwam er zo'n Youtuber naar ons toe. Hij gaf ons geld en kocht van alles van ons, en elke keer als we hem weer zagen kregen we weer wat. Geen idee wat dat was maar overal stonden camera's ons te filmen. Zodra ik het vind zal ik de link in mijn blog zetten haha. Daarna heeft Dean me naar huis gebracht en ben ik gaan slapen.

Zaterdagochtend zijn ik e Dean naar een privéstrand gegaan, het was lekker rustig en je kon lekker van rotsen af springen. Het water in de zee is zo warm! echt 28 graden nu nog.. Dean ging nog een keer flink op z'n bek en toen had ie overal schrammen op ze lichaam van de rotsen, dus zijn we maar weg gegaan. Toen zijn we naar Sno2Go gegaan, dat is echt het beste ijs ooit. Het is een soort slushpuppy met softijs in het midden. Echt heel lekker. Daarna zijn we naar mijn huis gegaan, ff gezeten gezwommen en toen kwam Taylor me ophalen, want het is bijna haar verjaardag, dus die nam me mee uiteten met de rest van de familie. We gingen naar een restaurant genaamd D&B en dat was echt een leuke plaats, overal hingen tv's voor de footballgames, want dat is het einde hier, iedereen leeft voor Football. ik had een heerlijke kip sandwich met Franse frietjes. Na het eten gingen we naar een speelzaal, daar kregen we een kaart met 170 punten, en dan koste elk spel een aantal punten. Je had bijvoorbeeld heeel groot Flappy bird en dat koste 6.8 punten, of je had een rad waar je aan moest draaien en dan kon je punten verdienen. Met die punten kon je aan het einde een prijs winnen. We hadeen het niet geweldig gedaan dus we hadden alleen snoep gehaald haha. Was wel heel leuk. Daarna zijn we naar huis gegaan en hebben we een van de lekkerste taarten gegeten die ik ooit heb gehad. Het was zo'n M&M Kitkat taart die je wel eens ziet op foto's maar nooit in het echt. De buitenkant was kitkat, de binnenkant chocoladetaart en erboven op M&Ms echt heel lekker en mooi. Daarna hebben ze me naar huis gebracht en ben ik lekker gaan slapen.

Zondagochtend ben ik naar de kapper gegaan, wat een geweldige kapper, overal weer tv's zodat je naar de footballgames kon kijken. (Ja die zijn er elke dag behalve op dinsdag en woensdag). Daarna werd mijn haar gewassen, kreeg ik zo'n hete handdoek op me wat echt heerlijk was en daarna een nek en schouder massage. En dat allemaal voor een kapper haha. Maarja ik ben weer lekker kort haha. Daarna heb ik lekker met mij en mezelf geshopt, wat korte broeken gekocht een paar shirts, het leuke hier is dat alles heel goedkoop is. Daarna ben ik naar taylor gegaan, hebben we ff gepraat met haar familie, en heb ik basketbal gespeelt met de 2 jongeste jochies. Vinnie en Francis haha. 's Avonds ben ik lekker naar huis gefietst (ja ik fiets nog steeds af en toe) en lekker gaan slapen.

Dusja dat was weer een week in mijn Amerikaanse leventje, Volgende week heb ik mijn voetbal tryouts dus dat horen jullie volgende week. Voor de rest weet ik nog niet wat de planning is. De foto;s werken niet op een of andere manier, dus dat moet ik even fixen.

Waar ik heel benieuwd naar ben is wie dit lezen haha. Als je wil, wil je dan je naam hieronder in de reacties zettenen zeggen dat je het leest? Lijkt me wel leuk om te weten. :P

Najah ik ga lekker slapen want het is ondertussen al 23:00 en ik moet morgen gewoon weer naar school om 7:52

Have a good one!

Rick

  • 22 September 2015 - 08:36

    Stefan:

    Rick gekkegast

  • 22 September 2015 - 08:55

    Wilma De Wit:

    Alweer leuk geschreven Rick! Natuurlijk lees ik al je verhalen, maar dat wist je al :)

    Veel plezier weer de komende week, dikke kus, van mij!

  • 22 September 2015 - 09:01

    Tante Tonny:

    Mooi weekje weer Rick! Is die bruiloft al geweest?
    Voor aankomende week wens ik je ook weer veel plezier toe!

  • 22 September 2015 - 09:35

    Miguel:

    Ik heb het tot nu toe elke week gelezen. Veel succes met je voetbal tryouts!!

    Gr miguel

  • 22 September 2015 - 10:59

    Marieke:

    Mooi verhaal weer Rick! Geloof inderdaad dat je wel kan wennen aan die luxe daar! Geniet lekker !

  • 22 September 2015 - 11:11

    Jeffrey:

    Sws lees ik t broertje .

    Jeffrey van dam

  • 22 September 2015 - 11:28

    Oma:

    Hoy Rick
    Wat heb jij hetvoormekaar
    Hier is het nog geen twintig graden.
    Nu ik wens je een goede week..
    Liefs van oma.

  • 22 September 2015 - 16:59

    Nanda :

    hee rick
    ik heb tot nu toe elke week gelezen!
    ik hoop dat je nog wel elke dag een snoepje neemt uit mn snoepjespotje :P
    x nanda

  • 22 September 2015 - 16:59

    Nanda :

    hee rick
    ik heb tot nu toe elke week gelezen!
    ik hoop dat je nog wel elke dag een snoepje neemt uit mn snoepjespotje :P
    x nanda

  • 22 September 2015 - 21:42

    Sanne :

    Nou Rick! Zit ik hier in het huis dat je nieteens mis en lees ik je verhaal van je geweldige andere huis! Ik ben Super jaloerss hoor! Ik zal over een paar dagen / weken in jou kamer overnachten als dat mag

  • 22 September 2015 - 21:49

    Sanne (de 2e Helft Van Het Berichtje Was Weg):

    Natuurlijk!
    Nou Rick nog super veel plezier deze week! En ff dat je het weet.. We hebben je dit jaar laten gaan maar langer mag je niet naar amerika hoor! Tis toch wel een beetje stil hier zonder jou! Xxx je zussiee

  • 23 September 2015 - 07:31

    Karin:

    We lezen elke week je verslag hoor, erg leuk! Wat heb jij het getroffen zeg! Een leuk gezin, mooi huis, heerlijk eten en lekker warm! Geniet er lekker van! Jack, Karin, Melissa en Rachel.





  • 27 September 2015 - 17:27

    Jappa:

    Veel plezier daar gap, 9 maandjes nog toch?

  • 28 September 2015 - 19:19

    July:

    Beetje laat maar ik heb het net ook nog even gelezen hoor! hahaha
    op naar de volgende van deze week veel plezier nog!
    kussie

  • 21 Oktober 2015 - 09:55

    Pieter:

    Crazy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rick

Hoi! Ik ben Rick, en ik ga naar Amerikaom daar high school te doen! Op dit profiel zet ik mijn reiservaringen!

Actief sinds 13 Jan. 2015
Verslag gelezen: 432
Totaal aantal bezoekers 42663

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2015 - 15 Juli 2016

High School America!

Landen bezocht: