Spirit week - Reisverslag uit Ladera Ranch, Verenigde Staten van Rick Wit - WaarBenJij.nu Spirit week - Reisverslag uit Ladera Ranch, Verenigde Staten van Rick Wit - WaarBenJij.nu

Spirit week

Door: Rick de Wit

Blijf op de hoogte en volg Rick

12 Oktober 2015 | Verenigde Staten, Ladera Ranch

Halloo Nederlan, ondertussen al zo'n andere halve maand in Amerika en ik vermaak me nog steeds :)

Ik was bij Woensdag gebleven, deze week was spirit week voor onze school. Dat houd ik dat elke dag een thema heeft om in de spirit te komen voor homecoming, helaas ga ik daar niet heen omdat niemand waar ik mee omga daar heen gaat gaat. Maandag was het Nerd dag, dinsdag was het griekse dag, woensdag was het beach day donderdag was het grown up day en vrijdag was het je klas kleur, aangezien ik een junior ben is het dus blauw voor mij. En sommige hier gaan echt all out, zo waren ze woensdag dus allemaal in hun zwembroek naar school gekomen, teveel zonnebrand opsmeren mensen liepen met van die zwem flippers en duikbrillen op. Er was zelfs iemand die had zo'n laag karretje met wiltjes, daar hadden ze een bodyboard op vast getaped en toen lagen ze daar op en trok iemand ze door te school echt te gek haha. Ze hebben hier geen schaamte, echt heel raar. Verder was het een gewone normale dag, 's middags weer lekker gechilled met mij en mezelf en ben ik optijd naar bed gegaan.

Donderdag, Grown up dag was ook weer zo raar. Mensen liepen in hun badjas door school, hun make up heel slecht gedaan en dan liepen ze met een karretje vol met poppen, riepen ze I'm a single mom, what can I do about it, don't judge me, echt zo raar. Mensen liepen verkleed als dokters, er liepen wat tandartsen rond, natuurlijk footballspelers want ja dat is de droom van elk kind hier. En dan had je ook nog genoeg mensen die in pak naar school gingen, je kijkt je ogen uit haha. Donderdag was het best lekker weer dus na sschool ben ik lekker gaan zwemmen.

Vrijdag was het klaskleur dag, dat vond ik wel de leukste, want deze dag was letterlijk iedereen in hun klaskleuren gegaan, ik ook, ik had een blauw shirt met 17 erop, want dat ik het jaar dat wij (juniors) klaar zijn met school, en op de achterkant stond gewoon Juniors. 1e jaars waren wit, 2e jaars waren rood wij dus blauw en laatste jaars waren zwart. Het was echt vet want je kon zo zien wie in welke klas zat. Rond 11:30 hadden we een pep relly, dan zie je wat er tijden de rust van de football game 's avonds wordt gedaan. Want het was onze homecoming game. Dat is nogal groot hier. Dus alle aanvoerders van alle teams werden aangekondigd en iedereen was verkleed hoe ze een wedstrijd speelde, dus de waterpolo mensen stonden daar heel ongemakkelijk in hun ballenknijper echt geweldig. Wist trouwens niet dat we zoveel team hadden, we hebben dus een surf team, een golf team, een drum team noem het maar op. Daarna gingen de cheerleaders en de zing en dans groep dansen. Toen kregen we een drumconcert en het werd ook allemaal gepresenteerd oor mensen van onze school. Het thema was iets met clowns ofzo. En het werd per klas ingedeeld, dus je zag echt 4 hoeken en dan al die kleuren. Dan kwamen die presentators, laat je horen voor de freshman, freshman ging toen helemaal uit z'n dak, andree BOEE echt kinderachtig maar wel geweldig. Als je klas dan genoemd werd najah je jaar, dan ging echt iedereen helemaal uit z'n dak. Ik had echt geen idee wat er allemaal gebeurde echt gekte. Najah daarna was ik uit. Toen ben ik naar het strand gegaan met Denise en zijn we gaan paddle boarden, of terwijl suppen, heb zeeleeuwen gezien. Echt geweldig, opeens gingen ze ook naast ons zwemmen. Echt leuk. Daarna ging ik naar Dean en daar was Jerome al. Toen hebben we Maud gehaald, zijn we naar Taco bell gegaan, daar hadden we afgesproken met Riley en toen gingen we met z'n 5e naar de game. En ja hoor, uitverkocht, dus we konden er niet in. Maar dat hield ons niet tegen, je kon er alsnog zo makkelijk in, dus ik hoefde niet eens te betalen uiteindelijk want op een gegeven moment lieten ze ons er toch in want ja het is onze homecoming game. We waren eerst dik aan het verliezen, (0-21) en toen was het half time, dus toen kwam de half time show. Echt geweldig we hadden een lazer show iedereen ging dansen, elk jaar had dan andere muziek en andere dansjes, ze dansen echt alsof ze katje lam zijn, best wel apart om te zien hoe erg ze zich er voor inzetten. De half time show was echt geweldig, ook werden king and queen van homecoming bekend gemaakt. alle genomineerde kwamen met mooie auto's het veld op gereden en toen werden ze bekend gemaakt. Zo vet. Blijkbaar maakte onze half time show de tegenstanders nogal bang want uiteindelijk wonnen we met 31-28! Daarna zijn we naar Corky's gegaan, dat is een eettent die 24 uur per dag open is, even wat gegeten en toen zijn we naar huis gegaan. Het was trouwens zo warm deze dag, het was in de middag zelfs 43 graden!

Zaterdag zou ik naar het lake house gaan, maar op het allerlaatste moment ging ik toch niet mee. Dus ik ging toen maar chillen met Dean en later kwam Maud nog. Hebben we gezwommen gelunched en ja niet heel bijzonders. 's Avonds zijn we naar Chipotle gegaan, dat is Mexicaans eten hebben we gegeten, nog even in de jacuzzi en toen ging ik slapen.

Zondag hebben we gezwommen, gechilled jacuzzi En eigenlijk niet heel veel uitgevoerd. We zijn naar BLK gegaan, daar hebben ze zo lekker eten. Ik had een heerlijke grote hamburger met patat, het duurde allemaal wel erg lang, maar omdat we zo geduldig waren kregen we wel een gratis toetje, dat was echt heerlijk, het was een warme brownie met ijs... Daarna heb ik een essay geschreven want ja, ook dat moet gebeuren. Nog wat ander schoolwerk gemaakt en nu ga ik heerlijk slapen.

Ik hoop dat ik jullie weer heb entertained, ik ben kapot dus ik ga slapen haha, Gooodnight, en voor jullie Goodmorning! , Salut.

Rick

  • 12 Oktober 2015 - 11:22

    Oma:

    Elsbeerepoot@gmail.com

    Hoy Rick.
    Wat geniet je lekker , dat hebben ze hier niet op school.
    Ben je al gegroeid van dat amerkaanse eten..?
    Een goede week toegewenst .
    Groeten en veel liefs van oma.

  • 12 Oktober 2015 - 15:18

    Maureen Posthumus:

    Klinkt weer erg leuk allemaal Rick. Leuk dat ik je zaterdag even zag op skipe toch raar jij in je badjas en wij gingen al bijna naar bed, nou ja bijna, Milo had heel wat vriendjes uitgenodigd op zijn verjaardag dus dat was feest voor hem.
    Ik weet het niet maar als ik je verhaal lees heb je het alleen maar over lekkere hamburgers, patat en andere lekkere dingen, eet je ook nog wat anders dan dat?
    Geniet maar lekker en ben weer benieuwd volgende week zijn wij er niet dus dan lees ik je verhaal later in de week.
    groetjes Maureen

  • 12 Oktober 2015 - 18:32

    Tante Tonny:

    Hoi Rick, wat een leuke week had je op school!Het lijkt wel een carnavalsweek bij jullie!
    Ja die Amerikanen kunnen er wat van.
    Wij zullen denken : wat overdreven, maar daar is het normaal.....

    Je maakt ons wel jaloers met de temperaturen hoor. Hier is t ijskoud. Wel zonnig
    maar de wind is guur. Op de fiets moet de winterjas weer aan en s'morgens
    ook de handschoenen.... Kun je het je voorstellen??
    Morgen gaan we op visite bij je vader om zn verjaardag te vieren. We zullen vast
    ff op je proosten, als je het niet erg vind. Hihihi....
    Aankomend weekend is het kermis in Petten en dan begint bij ons de herfstvakantie...

    Leuk om zo nu en dan een fotootje op facebook van je te zien.
    Nou Rick, geniet er weer en ja je hebt mij in ieder geval weer ge-entertained!!
    Hugs & kisses from all of us :-)



  • 13 Oktober 2015 - 08:22

    Mam:

    Lieve Rick,

    Allereerst gefeliciteerd met je vader!!! Jaja, 44 alweer, nu ook op papier officieel ouder dan dat ik ben!

    Wat weer een leuk verslag van jouw! Ben zo blij dat je daar zo geniet en je van iedere dag een leuke dag weet te maken! Ben echt trots op je hoor!!!

    Rick, ik wens je deze week ook weer heel veel plezier toe. Kijk alweer uit naar het volgende deel van jouw reisverslag. Hou je goed en tot snel horens...

    Dikke kus,

    mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rick

Hoi! Ik ben Rick, en ik ga naar Amerikaom daar high school te doen! Op dit profiel zet ik mijn reiservaringen!

Actief sinds 13 Jan. 2015
Verslag gelezen: 536
Totaal aantal bezoekers 42676

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2015 - 15 Juli 2016

High School America!

Landen bezocht: