Movinnn' - Reisverslag uit San Clemente, Verenigde Staten van Rick Wit - WaarBenJij.nu Movinnn' - Reisverslag uit San Clemente, Verenigde Staten van Rick Wit - WaarBenJij.nu

Movinnn'

Door: Rick de Wit

Blijf op de hoogte en volg Rick

26 Oktober 2015 | Verenigde Staten, San Clemente

Ben ik weer heur!
Het gaat nog steeds prima met me en nog steeds geniet ik volop van het heerlijke Californië

Maandag ben ik naar school gegaan, heb ik niet heel veel bijzonders gedaan maar later die dag kreeg ik een telefoontje van ETC. Vanaf Woensdag konden de Franks niet meer voor mij zorgen omdat ze vanaf dan bijna altijd weg zijn. Of in Arizona of in Colorado overal. Dus dat was best wel een beetje raar, en opeens ging alles wel heel snel. 'S Avonds alvast wat spullen ingepakt en 'à Avonds ng even lekker gezwommen. Huiswerk gedaan en gaan slapen

Dinsdag ben ik ook weer naar school gegaan. 'S middags de laatste dingen ingepakt en optijd gaan slapen, geen hele bijzondere dag haha:$

Woensdag ben ik uit school gaan zwemmen, hebben ik en Denise lang gepraat over van alles, toen David thuis kwam zijn we met z'n 3e uiteten gegaan. In een heel chique Italiaans restaurant. Echt heerlijk gegeten. Na het eten hebben ze me naar Taylor's huis gebracht want daar bleef ik tot vrijdag slapen. Heel gezellig, haar moeder is zo aardig en die 2 broertjes van haar zijn ook zo leuk haha. Dus daar nog even gepraat met haar moeder. Ook nog met verschillende mensen van ETC gebeld en daarna lekker gaan slapen.

Donderdag heb ik niet heel veel beleefd. School en daarna ben ik naar Taylor gegaan. Daar waren toen 6 kinderen over de vloer l, dat was wel ff anders dan enig kind zijn. 2 broertjes, zus en vriend, Taylor en Ik haha. En dan was de vader er niet want die was in Texas voor een bruiloft. Dus Marlena als enige in control voor 6 kinderen haha. 's Avonds heerlijke burritos gegeten en daarna gaan slapen.

Vrijdag ben ik uit school opgehaald door Wyatt. Wyatt bracht me naar Marlena, daar heb ik wat kleren etc opgehaald en toen zijn we naar zij huis gegaan. Want ik zou daar blijven voor de komende tijd. Hij woont in San Clemente. Dat is een heel mooi plaatsje aan zee. Mooi huis, hij heeft 2 auto's een Ford, een best wel mooie met led verlichting in de auto etc, een een Porsche Carera! Echt heeeeel ziek, had dat ding nog nooit gezien, echt wat ze hier ook weer hebben, het verbaast me toch wel weer elke keer. Wat ze ook hebben is een Segway, voor degene die niet weten wat het is. Het is een soort van waveboard, maar dan ga je er op staan, en dan leun je zeg maar waar je naar toe wil. Het ding gaat 20 km per uur, en dat lijkt niet heel snel maar als je erop staat dan is dat pittig snel. Als je nog steeds niet weet wat het is, moet je het even googelen, het is echt geweldig.
Bij zijn huis hebben we dus ff gechilled, op de Xbox one gespeeld, gevoetbald want ja hij voetbalt haha. En daarna zijn we naar wat vrienden gegaan. Hebben we met hun afgesproken en daarna zijn Wyatt en ik naar de pier gegaan, en daar nog met wat andere afgesproken. Gezellige avond gehad

Zaterdag beetje uitgeslapen, daarna ben ik naar Dean gegaan want Wyatt had homecoming, dus ik ging met Dean naar het strand. We gingen naar Laguna en de golven waten onwijs groot! Echt bizar, denk wel een meter of 2 a 3. Soms werd je echt wel bang hoor haha. Maar daarna zijn we naar een vriend gegaan, FIFA gespeeld en daarna naar Wyatt. Daarna naar meer vrienden en hebben we weer bij de pier gechilled, leuke mensen hier!

Vandaag werd ik wakker rond 12:00, want gisteravond was het laat geworden. Hebben we voetbal gekeken, geskyped met paps en mams, want die zijn weer terug in het koude Nederland haha, voor het eerst dat ik niet mee ben geweest op vakantie :0. Daarna zijn we naar een vriend zijn huis gegaan, hij had 2 schildpadden echt geweldig hahaha. Daarna naar de zee gegaan want de zonsondergang was pittig mooi. Nog nooit van zoiets echt genoten maar dit was next level. Daarna naar Marlena gegaan, wat kleren gehaald onderweg Mac Donalds gehaald voor de fam. Thuis z'n vader ontmoet. En nu lig ik hier op bes te gamen en dit te schrijven.

Waarschijnlijk ga ik voor het jaar hier wonen, ze zijn bezig met alles te regelen en dan komt het als het goed is goed. Het is dus een familie in San Clemente. 1 zusje van 14, Presley is de naam, Wyatt is 18, en vaders en moeders. Heel aardig en ook erg enthousiast en ze zien mij wel zitten. Ik zal jullie volgende week alles vertellen als het doorgaat!

Slaap lekker en goodmorning!!

  • 26 Oktober 2015 - 10:04

    Oma:

    Elsbeerepoot@gmail.com
    Hoy Rick
    Wat heb je veel meegemaakt deze week.
    Lijkt mij leuk als je hier kan logeren.
    Hier in Petten zijn ze druk aan het plein bezig.
    Een goede week toegewenst.
    Liefs van oma.

  • 26 Oktober 2015 - 10:18

    Tante Tonny:

    Ha die Rick, wat een onrustige week voor je maar hopelijk keert het tij snel. Hier in Nederland is het nu gelukkig een mooi rustig herfst weertje. Verder is heel Nederland in de ban van de asielzoekers.
    Ook in Petten komen ze waarschijnlijk te zitten (Huis ter duin). In Schagen zijn afgelopen weekend
    veel asielzoekers uit Syrië aangekomen. Zij verblijven nu tijdelijk in de Spartahal. Daar kan nu dus
    niet gesport worden.... Maar ja het zij zo. Er is veel verzet tegen de komst van de grote groepen vluchtelingen maar er zijn ook veel voorstanders. Al met al houdt dit de gemoederen lekker bezig.
    AZ doet het slecht. Dit weekend hadden ze verloren van Feyenoord. AZ staat nog steeds in het linker rijtje dus ze moeten nog flink hun best doen. Nou en voor der rest loopt hier in huize Entes alles op rolletjes...
    Rick, weer een goede week toegewenst en tot blogs!
    hugs & kisses Tante Tonny

  • 26 Oktober 2015 - 19:42

    July:

    heee rickiee,

    Ik dacht laat ik maar weer eens een leuk berichtje achter.
    Hoe was het eigenlijk afgelopen met die soccer try outs? of heb je dat wel vertelt in je blogs maar heb ik het gemist? Ben namelijk erg benieuwd!
    En eet jij nog wel een aardappeltjes? Je praat alleen maar over taco's, burritos en uiteten gaan hahaha!

    Hopelijk kan alles met je nieuwe familie geregeld worden en kan je daar je avontuur afmaken en een hele mooie tijd beleven!
    Nou jaa.. ik ben niet zo goed in verhalen schrijven als jou dus hier houd het alweer op!

    dikke kus van een heel lief nichtje xxxx

  • 27 Oktober 2015 - 08:16

    Ons:

    Hai Rick!!!

    Superblij voor jouw dat je nieuwe gastgezin is gevonden!!! Wat gewéldig voor je zeg, dat je mag blijven bij de familie Easton! Wel naar een andere school, maar dat ga jij (natuurlijk) redden! Spannend, weer nieuwe vakken kiezen!

    Ik hoop dat je vanaf nu een zorgeloze, geweldige tijd tegemoet gaat met heel veel leuke Amerikaanse belevenissen!

    Ik kijk nu al uit naar je volgende blog waarin je dit blije nieuws zelf allemaal zult schrijven.

    Dikke kus,

    A very proud mom!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rick

Hoi! Ik ben Rick, en ik ga naar Amerikaom daar high school te doen! Op dit profiel zet ik mijn reiservaringen!

Actief sinds 13 Jan. 2015
Verslag gelezen: 373
Totaal aantal bezoekers 42670

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2015 - 15 Juli 2016

High School America!

Landen bezocht: