Last week of school in 2015 :) - Reisverslag uit San Clemente, Verenigde Staten van Rick Wit - WaarBenJij.nu Last week of school in 2015 :) - Reisverslag uit San Clemente, Verenigde Staten van Rick Wit - WaarBenJij.nu

Last week of school in 2015 :)

Door: Rick de Wit

Blijf op de hoogte en volg Rick

24 December 2015 | Verenigde Staten, San Clemente

Heehooi Nederland!

Maandag gewoon weer naar school gegaan, gelukkig is het wel het laatste weekje in 2015. Op school niet heel veel beleefd, het word allemaal al best normaal voor mij. Hier is het nog steeds verrassend warm, je hoeft je jas nog niet aan en ook kan je gewoon nog naar het strand gaan. Het is ongeveer 20 graden elke dag.

Dinsdag zijn Wyatt en ik thuis gebleven, en zijn we even gaan rijden, gewoon langs al de stranden, auto's spotten, wat ik nu echt wel heel vet vind. In nederland is het moeilijk om een Porsche te vinden maar hier rijden ze echt overal, zo nu en dan een Ferrari, Lamborghini, Bugatti, en nog veel meer vette auto's. Daarna zijn we naar Fashion Island gegaan, dat is in Newport Beach, het is gewoon een mooi winkelcentrum. Daar even rondgekeken voor kerstcadeautjes maar ik kon het niet vinden. Daarna zijn we naar El Toro gegaan en hebben we daar even met wat vrienden afgesproken. Daarna zijn we naar huis gegaan want Wyatt moest werken haha. Thuis heb ik lekker gegamed en niks gedaan haha.

Woensdag ook weer een gewone schooldag, niet heel veel beleefd. Na school zijn we met wat vrienden naar Burger Junkies gegaan om wat te eten. Daarna zijn we naar Colin gegaan en hebben we daar even gezeten. Was wel gezellig :) 's avonds lekker in de jacuzzi gesprongen en niet veel gedaan.

Donderdag moest ik ook weer naar school, helaas zijn de golven zo laag (60cm) Dat we niet kunnen surfen. Dus we moesten over het strand lopen. Wat een feest. Donderdag vind ik de minst leuke dag van de week. Want ik heb 2 uur Engels en 2 uur US History en dan ben ik uit. Donderdag avond aten we krab. Wat kost zoiets veel joh, een bakkie koningskrab poten kost al 100 dollar :0. Gelukkig was het wel lekker anders had ik me mooi schuldig gevoeld hahah! Na het eten ben ik weer in de jacuzzi gesprongen want dat is toch wel heel lekker hoor :P.

Vrijdag, de laatste schooldag van 2015!!! Apart om die mee te maken in Amerika haha. Op school hebben we eigenlijk helemaal niks gedaan. Mijn eerste uur had ik fotografie en toen deden we het spelletje White Elephant. Dat is een soort dobbelen met sinterklaas. Iedereen moest een cadeautje hebben en het moest rond de 5 dollar zijn. Ik had een pet en snoep gewonnen, was wel grappig. 2e en 3e uur hadden we een soort van normale les, en het 4e uur deden we een quiz met prijzen. Wat was dat geweldig hahah vooral de prijzen. De 1e die won (want er waren 3 rondes) won 4 stenen, je kon kiezen of 2 dollar of wat er in dat mooie tasje zat, want hij had het wel mooi ingepakt haha, maar ja er zaten 4 stenen in. De 2e ronde kreeg de winnaar maar liefst 5 stenen! En de laatste ronde kreeg de winnaar een stropdas en een grote steen. Geweldig hahah. 's Avonds ben ik eerst met wat vrienden naar het strand gegaan, daar even gechilled en toen Wyatt klaar was met werken ben ik met hem nog even weggeweest en daarna zijn we beide naar Alex gegaan en hebben we daar even gezeten :)

Zaterdag werd ik wel lekker laat wakker haha, het was 12:30 toen ik me ogen openden. Heerlijk begin van de vakantie als je het mij vraagt. Daarna zijn Wyatt en ik naar een vriend gegaan die hier 30 minuutjes vandaan woont, daar even gezeten en later naar het strand gegaan want de zonsondergang was mooi en Wyatt als fotograaf zijnde wilde daar even een foto van maken haha! Daarna zijn we naar huis gegaan, omgekleed want Zack, een vriend van mij, gaf een feest. Echt een heel vet feest, er was een DJ er waren bewakers met een lijst van mensen die mochten komen, want als je geen lijst hebt dan moet je niet raar opkijken als er opeens 500 mensen voor je huis staan hier haha. Wij stonden er gelukkig op, er was een pool tafel, een bar, hele grote bank, dart borden zwembad. Geslaagd feest haha. Na het feest zijn we met z'n alle naar het strand gegaan om nog even na te zitten. Daarna lekker naar huis want het was alweer laat haha.

Zondag overdag hebben we niet veel gedaan, we hebben rondgereden in Laguna om te kijken of daar wat te doen was maar iedereen was thuis dus hadden we een rustig dagje. 'S avonds hebben we lekker gegeten in een restaurant en later nog een film gekeken. Kortom een luie zondag haha.

Het is wel een beetje heel erg laat maar ja, gelukkig heb ik hem nog geschreven //:& Sorry ik zal m volgende weeek weer proberen op maandag te uploaden haha. Volgende week heb ik wel kerst geviert dus dat zal (hopelijk een leuk verslag worden :)

Doeeeg!

  • 24 December 2015 - 04:11

    Maureen:

    Weer een leuk verhaal Rick. Geniet maar lekker van je vakantie. Al lijkt het daar wel elke dag vakantie. Heel veel plezier met de kerstdagen. Ik wacht jeverhaal weeraf hoeje je kerst in Amerika hebt beleeft. Groetjes maureen.

  • 24 December 2015 - 10:23

    Oma Elsbeerepoot@gmail.com Hoy Rick:

    Hoy Rick.
    Het was lang wachten maar ik vond het weer leuk.
    Oma enopa wensen jouw en je family
    Hele fijne Kerstdagen
    Wij gaan bij jullie thuis genieten.

  • 24 December 2015 - 13:02

    Tante Tonny:

    Ha die Rick, time flies when y're having fun!! En dat geldt zeker voor jou. T zal ff vreemd zijn een kerst zonder jou. Weet zeker dat jij je gaat vermaken. Geniet van de kerst met jouw family! Dat gaan wij ook doen. Cheers en groetjes Tante Tonny

  • 24 December 2015 - 20:42

    Nanda:

    Heeee
    Leuk verhaal weer!
    Fijne kerst daar voor het eerst in Amerika.
    Xx

  • 25 December 2015 - 10:39

    Pap, Mam & Sanne:

    Lieve Rick,

    Gelukkig kerstfeest schat!!! Geniet ervan met je lieve gastgezin xxx mam

    Fijne dagen en maak er wat leuks van zonder ons Rickert! xxx pap

    Hele fijne kerst en doe de groetjes aan je familie daar! xxx Sanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rick

Hoi! Ik ben Rick, en ik ga naar Amerikaom daar high school te doen! Op dit profiel zet ik mijn reiservaringen!

Actief sinds 13 Jan. 2015
Verslag gelezen: 449
Totaal aantal bezoekers 42679

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2015 - 15 Juli 2016

High School America!

Landen bezocht: