Winter Formal! - Reisverslag uit San Clemente, Verenigde Staten van Rick Wit - WaarBenJij.nu Winter Formal! - Reisverslag uit San Clemente, Verenigde Staten van Rick Wit - WaarBenJij.nu

Winter Formal!

Door: Rick de Wit

Blijf op de hoogte en volg Rick

28 Januari 2016 | Verenigde Staten, San Clemente

Sorry dat ie weer te laat is, heb het gevoel dat ik elke week zo begin, maarja, ik voel me niet heel lekker dusja sawry.

Maandag waren we vrij, want het was toetsweek. Ja zeker toetsweek, want we zitten alweer op de helft van het schooljaar, en dat betekent dat het eerste semester afgelopen is. Omdat ik niet de moeilijkste vakken heb had ik niet heel veel toetsen. Ik had maar 3 toetsen, waarvan 1 toets fotografie was haha. Maar ja Maandag waren we lekker vrij en ik had dinsdag mijn foto toets, dus ik hoefde nou niet heel veel te leren. De golven waren goed en onze vriend Ethan was ook vrij. Dus we gingen lekker naar het strand om te surfen. Het warmt naar mijn gevoel wel weer "eindelijk" op. Het is hier nu rond de middag gewoon weer 20 graden, wel zijn de ochtenden nog heel koud.. Het strand was weer geweldig. 'S Avonds zijn we lekker de jacuzzi in gegaan en ben ik op tijd gaan slapen.

Dinsdag, toetsweek, foto toets! De toets begon om 8 uur en was klaar om 10:35. De toets zelf duurde maar 20 minuutjes ofzo dus ik heb de rest van de les mijn vorige blog geschreven hahahaha. Uit school zijn we thuis terug in bed gedoken aangezien het nog best vroeg was. Daarna zijn we met Jessica gaan lunchen, we gingen Sushi halen. Best wel lekker haha, eet het niet heel vaak, maar zo nu en dan vind ik het wel lekker. Daarna zijn we doorgereden naar Laguna Top of the World. Dat is een berg en als je daar dan opstaat heb je een heel mooi uitzicht. Heel mooi om daar te staan. Daarna zijn we terug naar huis gegaan. Thuis heb ik even geleerd, en 's avonds niet heel veel bijzonders gedaan.

Woensdag had ik mijn Engels toets, goed genoeg gemaakt want ik mag gewoon doorstromen naar het 2e semester. Wat ik wel apart vind is om hogere cijfers te halen in Engels dan een groot deel van mijn klas. Terwijl zij Engels zijn opgevoed haha. Bizar. Uit school zijn Wyatt en ik een pak gaan huren. Want Winter Formal was vrijdag! Nog nooit zoiets gedaan, had een mooi zwart wit en rood pak. Op mijn facebook is een foto te zien. Nadat we het pak gehuurd hadden zijn we naar het strand gegaan. Even op het strand gechilled en de zonsondergang bekeken. Sommige zonsondergangen hier zijn best wel vet, nooit gedacht dat ik zoiets ooit zou waarderen hahah.

Donderdag, de laatste toetsdag! Ik had eerst gym, daar moest ik 1 mijl in rennen, heb t gehaald in 6 minuten en 30 seconden, wat best snel was zeiden ze. Daarna moest ik gewichtheffen, we moesten er met 30 kilo zoveel mogelijk doen. Ik had er 40, het hoogste van de klas :). Het lijkt misschien niks, maar om 30 kilo wordt best zwaar na 20 keertjes haha. Daarna had ik een geschiedenis toets. En ik ben verrassend goed in geschiedenis. Ik ben het semester afgesloten met een 92%! Best trots op mezelf. En daarna hadden we dan eindelijk weekend! want we waren vrijdag ook weer lekker vrij. Donderdag uit school zijn Wyatt en ik onze pakken op gaan halen, en daarna zijn we naar Sydney gegaan, een vriend van ons. Want die gaf een feest. Dus daar lekker gefeest tot een uur of 12 en toen weer naar huis gegaan.

Vrijdagochtend heb ik lekker uitgeslapen. Toen ik wakker werd zijn Wyatt en ik ons klaar gaan maken voor Winter Formal! Want ja dit is dan mijn eerste echte schoolfeest. Rond een uur of 3 waren we dan helemaal klaar. Toen gingen Wyatt en ik een fotoshoot met z'n 2e doen. Want wij hebben hier een hele mooie Porsche en als je dan in zo'n pak zit met wat palmbomen achter je en voor zo'n luxe mooie auto staat kan je best wel vette foto's maken. Toen werden we rond 4 uur opgehaald door Brianna, die kwam in een hele nette Mercedes! Daarna pikte we Ashley en Kaitlynn op. En daarna zijn we naar een park gegaan om foto's te maken. Blijkbaar was het best wel een beroemde spot want het was propvol met kinderen die ook een fotoshoot daar deden haha! Nadat we 10.000 foto's hadden gemaakt zijn we met een groep uiteten gegaan, we hadden alleen niet heel veel tijd om te eten want het was 6:30 toen we ons eten kregen en onze party bus vertrok om 7:00 dus snel alles naar binnen gepropt en terug naar onze school geracet. Daarna zijn we in de party bus gegaan. Want ja die hadden we even geregeld. Wat was dat vet! We waren met z'n 20e in die bus! Heel leuk en gezellig. Lekker gefeest onderweg naar het feest haha. Het feest was naast San Diego op de militaire basis. Aparte locatie maar wel heel vet. Wel goed beveiligd haha, toen we de basis op kwamen rijden werd onze hele bus geïnspecteerd om te kijken of we drugs alcohol of tabak erin hadden. Maar we waren braaf en er was niks in de bus te vinden. Daarna voordat je het feest in mocht moest je blazen, ook daar kwam ik doorheen. Het feest was best apart, er was een danshoek met een DJ enzo, en er was een eethoek en drink hoek en er was een foto hoek. Gelukkig was het eten en het drinken gratis, want zo'n kaartje is best prijzig als je het mij vraagt, voor een schoolfeest betaal je hier zo'n 80 euro. Best bizar. Rond een uur of half 11 gingen we weer terug in de party bus. Lekker rondgereden en gefeest tot 12 uur. Daarna zijn we met z'n allen naar Kaitlynn haar huis gegaan en daar nog door gefeest tot een uur of 2.

Zaterdagochtend lekker uitgeslapen en daarna zijn we met Alex naar LA gegaan, vind het nog steeds een raar idee dat LA voor mij om de hoek is haha. In LA hebben we met Jessica afgesproken en eigenlijk niet heel veel bijzonders gedaan. We hebben een fotoshoot gedaan wat Alex en Jessica moesten foto's hebben voor hun pagina in het jaarboek. Ik heb het Walt Disney Concert hall gezien en ben rond gaan lopen door Downtown LA. Ook ben ik door een wel hele bijzondere straat gereden. Het leek wel een soort van kampeer straat. Want er waren letterlijk alleen maar zwervers met tenten op die straat. Maar echt heeel veel, bizar veel. Er zat geen ruimte tussen de tenten! Najah dat ook weer gezien haha.. Daarna zijn we gaan lunchen en terug naar huis gegaan. Toen lekker thuis gezeten en niet heel veel bijzonders gedaan.

Zondag was het een football dag! Want ons team, de Denver Broncos zat in de halve finale van de Superbowl! Wat een soort van Champions Leauge finale is denk ik. Het is groots! Football wedstrijden duren best lang. Het duurde zo'n 3 uur en een heel spannend einde! Maar ze hebben gewonnen! Net aan, het hing af van de laatste 18 seconden! Hele vette wedstrijd! Daarna ben ik met Alex naar het strand gegaan, even gechilled en weer naar huis gegaan, op tijd gaan slapen want ik moest maandag helaas gewoon weer naar school :(

Hoop dat jullie er weer van genoten hebben!

C YA Later!


  • 28 Januari 2016 - 07:46

    Mam:

    Hee Hoi Rick!!!

    Natuurlijk heb ik weer genoten van je nieuwe blog! En dat hij wat later is geeft niet hoor, vind het al lang leuk dat je het zo goed volhoudt!

    Wat vervelend dat je je nu niet lekker voelt! Hopelijk knap je snel op zodat je volgende week je verjaardag kunt vieren! Ja Rick, 17 alweer en voor het eerst zonder dat wij erbij zijn! Wat zal dat vreemd zijn!

    Wat knap dat je je toetsen goed maakt! Vooral je Engels, super goed van je hoor!

    Nou Rick, ik hoop dat je nog leuke dingen zal doen deze week! Tot zondag 12 uur, dan gaan we Skypen!

    Dikke kus, mam

  • 28 Januari 2016 - 10:16

    Tante Tonny:

    Jee Rick, mooi foto -> you looked like a real gentleman! Strak in t pak, netjes hoor. Net zo mooi als die gewaagde - bohemian style - Jumpsuite van Koningin Maxima waar nu veel om te doen is. (google maar eens!) Hahaha Super ! Jaloers makend hoor jou blog. Nog langs het Coronado Hotel gereden, toen jullie naar die Militaire basis van San Diego gingen? Die kun je bijna niet gemist hebben…..
    Leuk om te lezen dat je het daar op school ook zo goed doet, wat zal je moeder daar trots op zijn. Hihihi…
    AZ heeft een paar geweldige dagen achter d e rug, van het weekend wonnen ze met 4-2 van Feyenoord (!!!!) en gisteren met 3-1 van Cambuur. Vele bigs smiles hier op kantoor in Alkmaar dus…
    Ondanks dat het vandaag hier maar 8 graden is, is dit in Nederland een warm temperatuurtje. De eerste krokussen schieten als paddenstoelen uit de grond. Net als het vuil….. Gelukkig vandaag ook zon, dat was van de week wel anders hoor! Zeiknat van een klein stukje door de regen fietsen, daar wordt je niet vrolijk van. As maandag zullen wij op jou proosten (17!!!). Maak er daar een dag van om nóóit meer te vergen, Rick. Beterschap voor nu en geniet er aankomende week weer van en wij kijken met z’n allen weer uit naar jou blog!! CU hugs & kisses Tante Tonny

  • 28 Januari 2016 - 10:51

    Oma :

    Hoy Rick.
    Wat weer een leuke blog.
    Ik vond de foto in costuum heel mooi,was het ook een gezellig feest..
    Rick ik wens je beterschap, en een hele fijne verjaardag
    We denken aan je.
    Liefs van oma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rick

Hoi! Ik ben Rick, en ik ga naar Amerikaom daar high school te doen! Op dit profiel zet ik mijn reiservaringen!

Actief sinds 13 Jan. 2015
Verslag gelezen: 306
Totaal aantal bezoekers 42661

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2015 - 15 Juli 2016

High School America!

Landen bezocht: