G-Eazy & the desert pt. 2 - Reisverslag uit San Clemente, Verenigde Staten van Rick Wit - WaarBenJij.nu G-Eazy & the desert pt. 2 - Reisverslag uit San Clemente, Verenigde Staten van Rick Wit - WaarBenJij.nu

G-Eazy & the desert pt. 2

Door: Rick de Wit

Blijf op de hoogte en volg Rick

17 Februari 2016 | Verenigde Staten, San Clemente

Suh Dude, is wat je hier tegenwoordig alleen maar hoor. Vind het nog steeds apart hoe Amerikanen een conversatie beginnen. Elke minuut van de dag wordt er wel aan je gevraagd wat je aan het doen bent. 9/10x loop je naar de klas en hoor je alsnog 'what’s up bro', wat dan betekent wat ben je aan het doen. En dan zeg ik weer 'not much how about you'. Apart die Amerikanen.

Het is nu ondertussen alweer minder dan 100 dagen voor dat ik mijn ouders weer ga zien. En dat ik het mooie Amerika helaas dan toch echt moet verlaten, maar ik ga er een top tijd van maken!

Maandag ben ik uit school naar het strand geweest met wat vrienden van mij, heerlijk gezwommen en eigenlijk niet veel gedaan, ik word nu alweer lekker bruin, en het is pas Februari hahah. Heeeerlijk. Nadat we naar het strand zijn geweest zijn we naar huis gegaan en lekker gechilled in de tuin en in de jacuzzi gesprongen.

Dinsdag uit school ging ik met Alex chillen. We gingen naar het strand want het was weer lekker weer. Het is wel bizar heet zeggen mijn gastouders, zo heet wordt het normaal in de zomer niet eens zeggen ze maar al te vaak haha. Toen ik met Alex aan het chillen was gaf ze mij nog een laat verjaardagscadeautje. Tickets voor het G-eazy concert! Voor de mensen die niet weten wie dit is, zoek het liedje op, 'Me, myself & I' waarschijnlijk ken je het wel. En het concert was diezelfde avond haha.
Dus snel naar huis gereden en omgekleed. Rond een uur of 5 zaten we in de auto onderweg naar LA want daar was het. Eerst hadden we nog heerlijk bij een Italiaans restaurant gegeten. Heerlijk. Daarna gingen we naar het concert toe, en het was bomvol, na wat duwen en trekken heb ik een mooi plaatsje weten te scoren en hadden we gezellige mensen naast ons staan. Het concert was geweldig, er kwamen best beroemde mensen in het voorprogramma zoals A$AP Rocky etc. Echt heel vet, een van de beste concerten waar ik ooit ben geweest. Daarna gingen we weer naar huis en rond een uur of 1 was ik weer thuis en ben ik meteen mijn bed in gedoken want ik moest over 4 uur en 45 minuten alweer in het water liggen om te gaan surfen haha.

Woensdag en Donderdag waren saaie dagen op school, uit school lekker naar het strand gegaan en verder niet heel veel bijzonders meegemaakt in deze twee dagen.
Donderdag avond zijn Wyatt en ik wel nog naar een heel vet feest gegaan, en de dingen die hier gebeuren verbazen me toch ook weer elke keer, je kent ze wel die huisfeesten die je altijd ziet op Amerikaanse tienerfilms, nou ze kloppen hoor. Ze zijn misschien nog wel wat erger ahha.

Vrijdag waren we dan eindelijk ook weer eens vrij, want het was Presidentsweekend. Dat betekende een soort van vakantie. Dus gingen Wyatt, Zac, Kaitlynn en ik met de ouders van Kaitlynn en Zac naar de woestijn, want het was zo vet de vorige keer. Rond een uur of 12 gingen we rijden, maar het verkeer was verschrikkelijk en we kwamen aan rond een uur of 5, ook al hoort het maar een rit van zon 2 uur te zijn.. Eenmaal aangekomen ben ik meteen op de 'dirtbike' gesprongen samen met Zac en zijn we lekker gaan rijden. Wat gaan die dingen snel. 's Avonds hebben we lekker met z'n allen rond een kampvuur gezeten en lekker gepraat, want bijna de hele familie was aanwezig in de woestijn dit keer.

Zaterdagochtend werden we alweer vroeg onze nest uit getrokken want je kan geen daglicht verspillen zeggen ze dan. Dus zijn we met de truck even gaan driften en rond gaan rijden rondom hun terrein. Daarna ben ik op een minibike gesprongen en heb ik op het terrein lekker rondjes gereden, ik kon het wel blijven doen haha, geweldig. Ook heb ik voor het eerst een golfcar gereden, altijd al eens willen doen en het is nu dan toch echt uitgekomen hahah. Het was zo'n 35 graden overdag, echt bizar warm. Dus zijn we naar een soort van dorpje gegaan 2 km verderop en zijn we rond het zwembad gaan zitten met z'n allen. Lekker gezwommen en lekker bruin geworden en toen gingen we weer terug naar ons terrein, lekker met de hele familie taco's gegeten en toen zijn we met z'n allen naar de bingo gegaan in het dorpje waar we overdag ook waren. Geweldig, alleen maar soort van boeren en ouderwets bingo spelen, iedereen die mee wilde spelen moest een dollar per speelkaart betalen, de eerste die bingo had kreeg de hele pot. Helaas niks gewonnen dit keer, normaal heb ik altijd wel geluk met bingo haha. Daarna zijn we teruggegaan en hebben we nog wat late night desert drives gedaan in een off road buggy, geweldig die dingen gaan zo hard en je kan er lekker in driften. Ook hebben we weer geprobeerd om de moeilijkste heuvel in het gebied op te komen maar het was ons weer niet gelukt... Daarna hadden we met z’n allen nog wat van die chineze lantaarns, die je aansteekt aan de onder kant en dan los laat gaan in de lucht en dan vliegen ze weg, die dingen haha. Daarna ben ik op tijd gaan slapen want ik was gesloopt.

Zondagochtend, Valentijnsdag! Happy Valentine! In de vroege ochtend een heerlijk ontbijtje gekregen en daarna weer lekker gaan crossen op de motors, quads en off road buggy's want dat is tenslotte een van de leukste dingen die je in het midden van de woestijn kan doen haha. Rond een uur of 2 zijn we naar huis gegaan, want maandag zou het verkeer heel slecht zijn en het was heel heet in de woestijn en we wilde wel weer lekker naar huis toe. Onderweg nog een paar keer gestopt om foto’s te maken en hele kleine dorpjes te bekijken, er was zelfs een dorpje met maar liefst 32 inwoners, en dan maar denken dat ons Petten klein is haha. Toen we thuis kwamen ben ik doodmoe op bed in slaap gevallen en zo eindigde mijn week dan ook.

Bedankt dat jullie het nog steeds lezen en ik vind de reacties altijd hartstikke leuk!

Seeyaaa

  • 17 Februari 2016 - 10:04

    Je Nederlandse Mams:

    Hai hai,

    Je vindt de reacties altijd heel leuk eindig je, dus ik hoop dat er heel veel reacties hieronder volgen! Dus de ruimte bespaar ik voor hen, leuke blog Rick, ik ben trots op je!!!

    Dikke kus, mam

  • 17 Februari 2016 - 11:23

    Marieke:

    hey Rick! Superleuk weer om te lezen wat je allemaal beleeft. En wat heerlijk dat het daar alweer lekker warm is. Hier echt koud

  • 17 Februari 2016 - 11:24

    Marieke:

    snap er niks van; mijn reactie wordt maar gedeeltelijk geplaatst. Sorry Rick; ik wilde je nog veel plezier wensen!
    Groeten

  • 17 Februari 2016 - 16:46

    Ellen Starink:

    Hoi Rick!
    Eindelijk weer eens een reactie van mij! Ik had al eerder gereageerd maar op de een of andere manier was dit mislukt! Wat een hitte bij jouw zeg! Daar ben ik echt jaloers op!
    Jij zult wel pikzwart zien als je terugkomt! En wat gaaf zeg dat jij bij dat concert bent geweest! Helemaal top! Heb je ook nog wat van L.A. Kunnen zien?
    En in de woestijn dat lijkt mij ook wel bijzonder!
    Oke Rick, have fun and enjoy! Liefs van je tante Ellen!

  • 18 Februari 2016 - 12:59

    Tante Tonny:

    Hi Dutchboy, en ja hoor iedere week weet je ons weer te verassen! Wat een toffe
    week weer voor je. En dat terwijl het hier in Nederland nu echt eens koud is.
    Brrr de temperaturen lagen onder nul deze week, maar de zon scheen wel!
    En dat doet het nog steeds bij AZ.
    Ze zitten in de winning mood en doen weer mee met de top. Leuk hè, ook wel een
    verdienste van Ron Vlaar denk ik. Eea gaat wel ten koste van de andere topper: Feyenoord.
    Er zijn wat spelers en doelman bedreigt, wat natuurlijk nergens op slaat. Wie weet
    kan Dikkie Advocaat ze helpen…. Matchfixing houdt de gemoederen bij Willem II bezig..
    De griepepidemie loopt hier ook aan z’n einde. Hopelijk treedt deze niet alsnog
    bij ons in want we lopen wel te snotteren hihihihi…
    En V&D is nu echt failliet… Helaas komen hierdoor wel duizenden mensen
    zonder baan te zitten…..En veel leegstand in de binnensteden…. ook jammer..
    Nou Rick, zo ben je weer op de hoogte van de dingen hier in het koude
    kikkerlandje. Ik zou zeggen : geniet er volop van! En.. denk om je
    telefoon hè hihihi –grapje!
    Take care, hugs & kisses, Tante Tonny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rick

Hoi! Ik ben Rick, en ik ga naar Amerikaom daar high school te doen! Op dit profiel zet ik mijn reiservaringen!

Actief sinds 13 Jan. 2015
Verslag gelezen: 317
Totaal aantal bezoekers 42658

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2015 - 15 Juli 2016

High School America!

Landen bezocht: