Better late then never :P - Reisverslag uit Ladera Ranch, Verenigde Staten van Rick Wit - WaarBenJij.nu Better late then never :P - Reisverslag uit Ladera Ranch, Verenigde Staten van Rick Wit - WaarBenJij.nu

Better late then never :P

Door: Rick de Wit

Blijf op de hoogte en volg Rick

07 Oktober 2015 | Verenigde Staten, Ladera Ranch

Hallo Nederland :)

Sorry dat ik zo laat deze blog post, ik was moe zondag en had er niet aan gedacht om een blog te schrijven, gisteren heb ik geen idee waarom ik het niet gedaan heb, en dan doe ik t vandaag om 22:30, great idea.. haha.

Maandag had ik weer een saaie dag school, de dagen hier worden al normaler voor mij, ik begin al echt een beetje te wennen aan het leven hier alleen aanpassen niet echt. Sommige dingen zou ik nooit aan kunnen wennen en aan bijvoorbeeld hun kledingstyle wil ik mij niet aanpassen. Dus ja. 's Avonds had ik wel een soccer try out, het ging best goed naar mijn idee.

Dinsdag was ook weer een normale schooldag, ik heb niet heel veel gemaakt deze week op school, ik weet ook niet heel goed wat ik jullie moet vertellen en wat interessant is voor jullie, ik maak natuurlijk genoeg mee maar als het nu zo in mijn blog ga vertellen klinkt het misschien heel dom haha.Dinsdag had ik weer lekker gepowerwalked, ik ben er echt heel goed in, ik sta een dikke 10 en heb al zo'n 12 cijfers #proud, verder sta ik op school (Als je het in Nederlandse begrippen zegt) Een 8,6 voor Engels, een 7,8 voor Geschiedenis, een 9,6 voor Multi-Media een 8,4 voor Natuurkunde en een 10 voor powerwalken.. Jaja ik ben echt goed in school.

Woensdag was ik weer lekker vroeg uit, heb ik lekker gezwommen, ik moet wel zeggen dat het al kouder word. Bij ons andere huis in Lake Aroowhead was het dit weekend zelfs zo'n 10 graden, als het niet kouder is want ze gebruiken hier natuurlijk Fahrenheit ipv Celsius en het was rond de 40 Fahrenheit. En dat is zo'n 10 graden haha. 's Avonds had ik weer try outs, en dat ging ook weer goed. Het is wel leuk om te voetballen hier maar wel anders, vanwege de temperatuur enzo. Want ja ik zeg wel dat het afkoelt maar dan bedoel ik dat het nu misschien 30 ipv 40 graden is.. Dat gaat weer wennen worden als ik terug ben in Nederland..

Donderdag ging ik uit school naar Taylor toe, want Denise was naar
Colorado gegaan, want daar wonen mijn 2 broers en ze ging daar afspreken met wat vrienden en ze ging daar hiken met haar jongens en vrijdag ging David er naar toe. Dus toen ik thuis kwam rond een uur of 5 kwam David ook net thuis. En zoals gewoonlijk als David en ik alleen thuis zijn gingen we Chinees halen. Want we hebben beide geen zin om te koken. En dat is ook niet echt een chore (regel) voor mij, ik hoef in het huishouden niet heel veel te doen. Meestal gewoon dingen achter me kont opruimen, vuilniszakken verwisselen en het plastic dat we scheiden in de recycle bak doen. En natuurlijk zo nu en dan met mijn grote vriend Happy lopen. Want is het een leuk beest, altijd als ik uit school kom gaat hij mee met Denise om mij op te halen. Dan ziet hij mij staan voor school en begint hij op het raam te krabben en te blaffen, najah niet echt blaffen een soort van huilen maar dan op de goede manier als je snapt wat ik bedoel haha. Hij is altijd zo happy (woordglapje) om mij te zien, en ja ik weet dat ik het verkeerd daar schreef.. 's avonds nog even gezwommen, gegamed gesport, want ja dat doe ik ook al meer, geloof het of niet, haha.

Vrijdag had ik weer een lekker kort dagje. Ik was weer klaar om 12:17 en toen kwam mijn oma mij ophalen, ja ik had haar dus nog nooit gezien dus dat was best ongemakkelijk, gelukkig zag ik happy weer op de ramen krabben dus wist ik wie het was hahaha. Ze bracht me thuis en ging zelf naar de stad om dr nagels en dr haar te laten doen, want ja waarom niet he hahaha. Toen heb ik even geslapen, ik slaap hier al meer overdag, dat doen ze hier best veel ik weet niet zeker of ik het al heb verteld of niet, maar het is wel zo, en daarna kwam Dean me ophalen. Hebben we eerst even gezwommen in mijn zwembad, en daarna zijn we naar Jerome gegaan. Samen met Jerome hebben we Riley opgepikt en zijn we naar Taco bell gegaan. En we hadden besteld, en we vroegen om wat hot sauce, maar man man man dan krijg je toch wat saus joh, verschrikkelijk, we kregen zo'n zakje en ik denk dat 90% van het gewicht saus was, echt niet normaal veel, zeker wel 3 volle handen vol met saus, want het zijn van die zakjes jullie weten wel wat ik bedoel. Dus we reden zo weg, Riley keek in die tas en schrok en gooide zo z'n drinken door de auto heen hahaha. Alles nat maar wat wel heel fijn is aan Amerika is, is dat je maar 1 x betaald voor je drinken, overal, je betaald 1x voor bijv. een Mountain Dew, en je kan het gewoon onbeperkt laten bijvullen, het kost niks! Echt bizar, dus je kan zo'n 5 liter cola kopen voor 1 dollar. Echt bizar.. Daarna zijn we naar de Game gegaan, we speelden tegen San Clemente, onze buren dus een leuke wedstrijd. Maar zoals gewoonlijk wonnen we, want ja wij zijn vet goed. Na de wedstrijd nog even gechilled met een man of 15 en toen zijn we naar huis gegaan.

Zaterdagochtend werd ik wakker keek ik op snapchat zag ik dat Dean in het ziekenhuis lag, want hij had een hersenschudding gekregen en was out gegaan op een niet zo fijne manier. Ik had met hem en Jerome afgesproken. Maar hij was de enige die kon rijden. Dus waren we fucked, want ja, ik kon niet naar Jerome komen omdat oma weg was, en Jerome niet naar mij geen idee waarom tho. Dus ja zaterdag heb ik wat huiswerk gemaakt, geskyped met wat vrienden in NL, gegamed en ik heb mezelf wel vermaakt, ben vroeg gaan slapen want ik was kapot.

Zondagochtend opgestaan, was oma weer weg haha, ze had een babyshower, maar ja, ik ging toch met Dean chillen, we hebben wat gegamed, gegeten rondjes gereden wat mensen gemeet, we konden niet echt iets leuks doen want het was echt klote weer. Het was 20 graden, (Ja dat is koud) en het regende best veel. 's Avonds heb ik nog een rondje gefietst en ja, voor de rest niet heel veel bijzonders gedaan, het was een best normaal weekend. Niet echt veel spectaculaire dingen gedaan helaas.

Maandag had ik ook weer school, en het is spirit week, dat houd in dat elke dag een thema heeft, zo was het maandag NERD dag, ja ik hoef mezelf niet te verkleden met een 10 in Powerwalking dus dat heb ik ook niet gedaan. Wel zag je de belachelijkste outfits, echt ze gaan all out hiervoor. Het is spirit week omdat homecoming is dit weekend. Ik weet niet of ik ga tho, want niemand van mijn vrienden gaat erheen en ik wil niet dat sukkeltje zijn die daar alleen loopt snappie. Maar ja best grappig om die nerds te zien, mensen met helmen, mensen op steppen, brilletjes met pleisters in het midden etc. Hogge sokken en teenslippers, alhoewel ik ze dat ook zie doen op een normale dag omdat ze hun sokken altijd hoog optrekken hahaha. 's Avonds lekker gechilled en ik moest wat huiswerk doen, David en Denise waren trouwens weer teruggekomen maandagochtend.

Vanmorgen had ik me verslapen, ggoodjob Rick, want ik kon maar niet slapen, voelde me niet lekker, het is heet hier keelpijn maar het gat nu wel weer. Ik werd wakker van de deurbel, m'n lift stond klaar, geloof het of niet maar ik was in 2 minuutjes klaar en ben alsnog optijd gekomen. Het was vandaag Greek day dus iedereen was verkleed als een griek, nouja sommige, toga's etc. Echt achterlijk haha, ik heb niks gedaan vandaag omdat ik me PAOK shirt thuis vergeten ben.. :( 's Middags ben ik naar Taylor's huis gegaan, geskyped met paps en mams, en ben ik naar LA gegaan. Het is dichterbij dan ik dacht, je bent er zo. Ga er nog wel een keer heen maar dan wil ik er een hele dag heen. En nu zit ik hier een half uur later dat dat ik ben begonnen, het is nu 23:00 en ik ga maar eens slapen, net mijn essay af voor Engels en ik ben gesloopt...

Nogmaals mijn excuses voor deze late blog, haat niet omdat ik waarschijnlijk 100en typfouten gemaakt heb, ik ben dood moe maar ik wilde dit toch nog even doen, anders werd het wel heel laat. Ik probeer er weer een op te zetten op zondag!

Slaap lekker allemaal, voor jullie goedemorgen eigenlijk..

See ya Later

Rick

P.S Ik kreeg de vraag van mijn tante hoe ze de post bezorgen hier, en het meeste gaat gewoon in de brievenbus voor ons huis, maar er worden ook kranten in plastic op ons erf gegooid hahah, best wel apart, zo zie je zo wie wel en wie niet thuis is.. :P

byebye

  • 07 Oktober 2015 - 08:19

    Mama:

    Hee Rick... valt me tegen dat je je kledingstijl niet aan gaat passen aan de Amerikaanse stijl... had je wel willen zien lopen in een korte broek, hoge sokken met een mooi printje erop en sandaaltjes eronder, hahaha!!! Jammer dat je niet bij het voetbalteam bent gekozen (was je vergeten te vertellen waarschijnlijk). Slaap lekker mopp en tot de volgende blog!

    dikke kus van mij X

  • 07 Oktober 2015 - 08:53

    Marieke:

    Hey Rick
    Leuk om weer te lezen hoe t daar gaat!
    Ik merk toch dat ik elke week weer op jouw verhaal reken ha ha. Hoe normaal het ook voor jou wordt, ik herken ook veel en dat is leuk om dan te lezen! Vooral die 'bottomless cup' frisdrank (en koffie ha ha)!
    Hoop dat t wel nog ff goed warm wordt de komende week; want ik kom de 15e naar LA. Helaas een erg korte 'stop' want de 17e ga ik weer vroeg terug. Precies 48 uur op Amerikaanse bodem. Als ik een langere 'stop' heb (probeer ik in nieuwe jaar) dan laat ik t je wel ff weten.
    Groeten, Marieke

  • 07 Oktober 2015 - 10:49

    Tante Tonny:

    Ha die Rick, ja ik had je ook gemist! En ik kijk er ook inderdaad elke week naar uit om je verhaal weer te lezen. Je begint al lekker op zn amerikaans te schrijven met je tho....dat stopwoordje was er bij mij al helemaal uit dus ik schoot in de lach dat ik het las tho! Hihihi...Doe je goed om er n een hele dag voor uit te trekken naar LA......vergeet behalve Hollywood ook Venice beach niet. Nou Rick geniet er maar weer van CU later! XXX Hugs & kisses....by the way de post die jij wilt versturen kun je in jou brievenbus doen. Dan wordt t meegenomen tho.....xxx

  • 07 Oktober 2015 - 15:18

    Oma:

    Elsbeerepoot@gmail.com

    hoyRickk

    Hetging even verkeerd.
    Ik miste ook jouw verhaal, want ik vind het heel leuk om te lezen.
    Je begint weer in je gewone ritme te komen, dat hou je het langste vol.
    Bij ons is het plein afgezet met hekken, ze gaan nu echt beginnen.
    Het is bewolkt weer maar niet koud.
    Nu tot volgende week.
    Toy toy , liefs van oma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rick

Hoi! Ik ben Rick, en ik ga naar Amerikaom daar high school te doen! Op dit profiel zet ik mijn reiservaringen!

Actief sinds 13 Jan. 2015
Verslag gelezen: 270
Totaal aantal bezoekers 42642

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2015 - 15 Juli 2016

High School America!

Landen bezocht: