17!! - Reisverslag uit San Clemente, Verenigde Staten van Rick Wit - WaarBenJij.nu 17!! - Reisverslag uit San Clemente, Verenigde Staten van Rick Wit - WaarBenJij.nu

17!!

Blijf op de hoogte en volg Rick

11 Februari 2016 | Verenigde Staten, San Clemente

Heehooi allemaal, ben ik weer!

Maandag, HAPPY BIRTHDAY to me haha, eindelijk ben ik dan ook 17. En dat hebben we zeker goed gevierd. Eerst ben ik helaas naar school gegaan haha, uit school ben ik met Kaitlynn en Wyatt naar het strand gegaan en hebben we lekker aan ‘t strand gelegen, want de temperatuur ligt nu elke dag alweer rond de 27 graden, heeeerlijk. Toen ik thuis kwam hebben we even met wat vrienden gezeten en lekker wat gedronken en gegeten. 's Avonds gingen we uiteten, iedereen was helemaal klaar om te gaan en toen lieten ze mij als eerste de deur uit lopen, en ja hoor, staat er een hele grote limousine voor de deur haha! Helemaal niet zien aankomen dus dat was wel vet, en toen zat Alex ook nog in de limousine haha heel vet! Lekker met de limo rond gereden en toen zijn we gestopt om bij een luxe Turks restaurant te gaan eten, had ik weer eens lekker donor haha! Heerlijk gegeten en weer de limousine in. En ik dacht dat we naar huis gingen maar ze hadden blijkbaar nog een verrassing voor mij. Opeens stonden we met z'n allen voor K1 speed! Een indoor kart plaats. Morgan Presley, Wyatt, Kaitlynn Alex en ik gingen racen! We gingen 3x 14 rondjes. Er waren ook andere mensen die met ons mee gingen karten maar die kon ik niet. Blijkbaar waren het de makers van World of Warcraft, die waren best beroemd dus dat was wel apart haha, racen tegen beroemde mensen haha. De eerste race werd ik 2e van de 12, Wyatt was eerste. De 2e race werd ik 3e, Wyatt was 2e en één van die makers van World of Warcraft werd eerste. De derde race was mijn race, ik werd eerste! En ik had het snelste rondje van de maand! Dus nu elke keer iemand racet daar zie je mijn naam staan op dat papiertje voor de volgende maand, zolang niemand sneller is dan dat ik ben. Na het racen wat echt heel leuk was zijn we weer op huis gegaan, eenmaal thuis hadden ze nog een taart voor mij dus die gingen we met z'n allen eten en toen ging ik weer lekker naar bed want het was alweer laat..

Dinsdag zijn we gewoon weer verder gegaan met het vieren van mijn verjaardag, want we gingen naar een pretpark toe! Het pretpark heet Knotts Berry Farm en dat is de plaats waar ik Wyatt had ontmoet dus dat was wel grappig om daar weer te zijn. We gingen daarheen met Kaitlynn, Wyatt, Zac, Morgan, Presley en ik. We kwamen daar rond een uur of 11 aan en gingen meteen naar binnen. Er was helemaal niemand in het park wat wel heel lekker was, we konden in elke attractie gewoon blijven zitten. Ze hebben daar een achtbaan die meteen aan het begin zo'n 140 kmph gaat, dus je wordt echt gelanceerd en dan ga je zo'n 100 meter de lucht in en op de top draai je een paar keer rond en dan ga je weer kneiterhard naar beneden, heel vet! Daar zijn we 31x achter elkaar in blijven zitten haha!! Daarna nog in heel veel andere hele vette attracties gegaan en rond 6 uur ging het park dicht dus gingen wij ook weer op huis aan. Geslaagd daggie! Eenmaal thuis hebben we niet heel veel meer gedaan, we waren allemaal best moe dus gingen we op tijd slapen.

Woensdag en Donderdag hebben we niet heel bijzonders gedaan, althans voor mij. Uit school zijn we naar het strand gegaan en hebben we lekker op het strand gechilled en gesurft etc. Lekker Mexicaans gegeten want dat is hier nogal veel haha, het is wel heel goed moet ik zeggen.

's Avonds zijn we de jacuzzi in gesprongen en heb ik nog wat huiswerk gemaakt.

Vrijdag uit school waren de golven goed dus zijn we lekker gaan surfen, we waren daarna even gaan slapen en 's avonds hebben we met wat vrienden afgesproken en zijn we naar het strand gegaan om rond een vuurtje te zitten, gezellig alleen niet heel veel over te vertellen haha.

Zaterdag heb ik met Alex afgesproken overdag, we zijn naar haar andere huis gegaan in Laguna Beach en hebben lekker daar gezeten. Rond een uur of 5 ging ik met Wyatt en 4 andere vrienden naar Dana Point toe, daar gingen we met z'n allen bij Ruby's eten. Dat is een best apart restaurant. Buiten staan allemaal oldtimers en binnen rijdt er een kleine trein door het hele restaurant. Het is best leuk en het eten is heel goed haha. Daarna zijn we met z'n allen naar het strand gegaan, daar lekker gezeten en rond een uur of 10 zijn we naar Laguna Niguel gegaan om in een grote jacuzzi te springen met z'n allen. Rond een uur of 12 zijn Wyatt en ik weer naar huis gegaan.

Zondag, de dag van de Superbowl! De superbowl is een soort van wereldkampioenschap in voetbal hier. Het is groots! In de ochtend ben ik eerst met Alex en Alex en Wyatt naar Banzai bowl gegaan, dat is een soort van yoghurt restaurantje om wat te eten. Rond 2 uur zijn we nar Kaitlynn gegaan want die had een van de vele superbowl party's. De superbowl is een American Football wedstrijd tussen de 2 beste teams in de NFL (National Football League) Dit jaar was ons team, de Denver Broncos in de finale! Dat is een goede tijd geleden dat dat was gebeurd dus onze familie was heel blij! Bij het feest was er heel veel te eten en te drinken en iedereen was helemaal verkleed in het team dat ze steunden! Heel snapchat en instagram ging los haha. Het is echt het leukste om hier te kijken, zelfs de reclames! Om een reclame te plaatsen tijdens deze wedstrijd moet je miljoenen betalen, want heel Amerika kijkt. En daarom zijn we reclames heel leuk, iedereen deed zo z'n best met z'n reclames. Er is zelfs een wedstrijd voor de beste reclame tijdens de superbowl. Echt geweldige reclames en dat was wel lekker, het was in ieder geval geen straf om de reclames te kijken haha. Tijdens de rust was er een optreden van Coldplay, ook Bruna Mars was aanwezig. Het was allemaal een hele show. En iedereen voorspelde dat de Panthers (dus niet de Broncos) zouden winnen, want ze waren een stuk beter dan de Broncos, maar tegen alle verwachtingen in hadden we dan toch gewonnen! En wat was het een feest, Wyatt en Robert gingen helemaal uit hun dak. Na de wedstrijd zijn we met wat vrienden naar top of the world gegaan en hebben we de overwinning verder gevierd. Rond een uur of 11 gingen we weer naar huis en ben ik lekker gaan slapen.

En zo was mijn week alweer om, ik hoop dat jullie het vet vonden en ik zie jullie snel haha :)

Bye Bye!

  • 11 Februari 2016 - 21:11

    Oma Elsbeerepoot@gmail.com :

    Hallo Rick.
    Hier weer een berichtje van oma, en ik hoop dat het verstuurd wordt. Want de vorige keer lukte het niet. Het is hier nog steeds geen winter maar harde wind en regen.
    Vandaag heeft Sven Kramer goud gewonnen op de 10 k.m.Goed hoor. A.Z. gaat ook goed de laatste vijf wedstrijden gewonnen.
    De strand tent begint er al aardig op te schieten.
    Nu Rick een goede week doe je gezin de groeten en tot de volgende blog.
    Liefs van oma.

  • 12 Februari 2016 - 07:49

    Mij:

    Hai Rick,

    Gelukkig! Weer een nieuwe blog, en ook weer een hele leuke! Wat geniet jij van elke dag daar in Amerika zeg! Wat zal je alles missen als je weer terug bent. Vandaag over precies 4 maanden kom je weer thuis! Heerlijk! Over 3,5 maand vliegen wij naar Amerika en kunnen wij je gastgezin, vrienden, vriendinnen, school en omgeving zien. We hebben er zó veel zin in! 11 juni komen we thuis, 12 juni mogen we weer naar Schiphol om jouw op te halen en..... 17 juni kunnen we weer heen om Alex op te halen! Wat onwijs leuk dat zij zo snel al hier naartoe gaat komen! We tellen af.... Maar tot die tijd blijven we genieten van je enthousiaste verhalen op deze blog!

    Groetjes, hou je goed!

    Mams

  • 12 Februari 2016 - 09:51

    Tante Tonny:

    Cool Rick wat je allemaal meemaakt! En die Superbowl, wat herkenbaar, wat n feest zowel daarvoor, tijdens en daarna. We kunnen natuurlijk niet tippen aan jouw fantastische verhalen....leuk om te lezen. De carnaval zit er hier weer op. Op naar t volgende......Ben benieuwd hoe je de valentijn gaat vieren hihi. Mijn valentijn neemt me mee naar de bios! Jaaaa....hihihi. Leuk dat Wyatt hier komt. Maar geniet eerst daar nog maar hoor! Nou Rick take care & tot blogs groetjes tante Tonny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rick

Hoi! Ik ben Rick, en ik ga naar Amerikaom daar high school te doen! Op dit profiel zet ik mijn reiservaringen!

Actief sinds 13 Jan. 2015
Verslag gelezen: 264
Totaal aantal bezoekers 42640

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2015 - 15 Juli 2016

High School America!

Landen bezocht: