Ik weet het nog steeds niet .. - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Rick Wit - WaarBenJij.nu Ik weet het nog steeds niet .. - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Rick Wit - WaarBenJij.nu

Ik weet het nog steeds niet ..

Door: Rick de Wit

Blijf op de hoogte en volg Rick

19 Augustus 2015 | Nederland, Alkmaar

Hallo iedereen en hier is dan mijn eerste 'reis'verslag. Ik heb reis tussen haakjes gezet omdat ik nog steeeds niet zeker weet of ik mijn reis naar Amerika überhaupt ga mee maken..

Het is nu 19 Augustus en nog steeds heb ik geen gastgezin en zit ik dus in spanning te wachten. Mijn moeder en ik hebben al verschillende keren gebeld om te vragen of er al iets meer bekend is. Heel lang kregen we het antwoord: Nee. Vrijdag 14 Augustus kregen we via de mail te horen dat er een gastgezin voor me is, aangezien ik als staatsvoorkeur Californië heb gekozen ga ik er van uit dat het gastgezin dus in Californië zal zijn.

5 dagen later (vandaag) hebben we weer gebeld hoe het met het gastgezin zit en hebben ze gezegd dat er nu een papiertje bij een High School in Amerika ligt die ondertekend moet worden door een speciaal iemand die er alleen niet is. (Wat een toeval ..)

Als er voor eind Augustus geen plek voor mij is in Amerika zou het nog kunnen zijn dat ik thuis moet blijven, al hoewel de organisatie verschillende keren heeft gezegd dat ik 100% zeker naar Amerika ga. Maar vandaag zijn ze opeens van mening veranderd.

Ik hoop dat het gastgezin waar ze mee bezig zijn en de school snel zullen reageren, als ik hoor dat ik een plek heb zal ik weer een nieuwe blog gaan schrijven, als ik er geen krijg zal ik dat ook nog vertellen.

Hopelijk tot snel in Amerika!

Rick de Wit

  • 19 Augustus 2015 - 22:40

    Wilma:

    Lieve, lieve Rick,

    Wat een onwijs spannende tijd maken we de laatste weken met je mee zeg! Elke avond en nacht weer kijken we of je al van de betreffende site bent verwijderd, maar helaas sta jij daar als enige Nederlander nog steeds op. Maar we blijven positief, hopen dat je deze week te horen krijgt dat je bij een supergaaf gastgezin terechtkomt en een fantastisch jaar tegemoet gaat. En mocht het nu toch écht niet doorgaan dan maken we er hier thuis maar een mooi jaar voor je van, het is niet anders... ;(

    dikke kus van mij xxxxxxxx

  • 21 Augustus 2015 - 14:37

    Oma:

    Rick, vervelend dat lange wachten. Ik ga er vanuit dat je niet op mijn verjaardag bent.

    dikke kus van Oma

  • 26 Augustus 2015 - 10:57

    Tonny Entes:

    Hoi Rick,

    Wat was het gezellig gisteren op je afscheidsfeest! Heb jij ook genoten ? Ik zie dat het nog niet op de blog staat maar je gaat morgen al richting Santa Anta voor een verblijf in Ladera Ranch. Wat supergaaf!!
    Om jaloers op te worden hoor. Wij wensen jou een goede reis toe en heel veel plezier in Californië!
    Hopelijk maak je een onvergetelijk jaar mee.

    Nou Rick, take care!
    xxx
    Tante Tonny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rick

Hoi! Ik ben Rick, en ik ga naar Amerikaom daar high school te doen! Op dit profiel zet ik mijn reiservaringen!

Actief sinds 13 Jan. 2015
Verslag gelezen: 526
Totaal aantal bezoekers 42699

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2015 - 15 Juli 2016

High School America!

Landen bezocht: