Californication! - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Rick Wit - WaarBenJij.nu Californication! - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Rick Wit - WaarBenJij.nu

Californication!

Door: Rick de Wit

Blijf op de hoogte en volg Rick

26 Augustus 2015 | Nederland, Alkmaar

Hellloo!

Het lange wachten is dan eindelijk beloond! Maandag werd ik gebeld dat de plaatsing helemaal rond was en dat ik in de buurt zat va Los Angeles, en dat ik zou landen op een vliegveld in Santa Ana!

Dinsdag werd ik opnieuw gebeld met nu alle informatie. Ik kom in een gastgezin in het plaatsje Ladera Ranch en ik ga naar de Tesoro high school, ok wel bekend als de Titans.
Mijn gastgezin bestaat uit 4 mensen, host mom Denise Frank, host dad David Frank, Brother Nick en Brother Tyler. Nick is 21 jaar en Tyler 23, ze wonen beide in Colorado en doen daar hun studie, die zal ik dus alleen in de vakanties zien!

Gister heb ik mijn afscheidsfeest gegeven en dat was ook erg geslaagd, bedankt iedereen die er was!

Het huis waar ik in zit is erg mooi en erg groot, het ligt dichtbij LA en dichtbij het vliegveld, ik heb mijn eigen kamer en ook mijn eigen badkamer! Tevens is er een zwembad in de achtertuin :p

Ook heeft mijn host family een lake house (meer huis) dat ligt dus (zoals je ze al zou denken) bij een meer, er is daar ook een boot met waterski's etc. Daar ga ik dit weekend al naartoe!!

Ik zal morgen (27 Augustus) vliegen om 10:55, dan vlieg ik naar Chicago en vanuit daar ga ik vliegen naar Santa Ana, het is een hele lange reis maar ik zou in Santa Ana om 18:50 (Tijd van Santa Ana) er zijn. de tijd loopt 9 uur achter dus is het 03:50 Nederlandse tijd.

Het klinkt dus allemaal heel aantrekkelijk alleen is het voor het gastgezin de eerste keer dat ze dit doen, daarom gaan ze kijken of het ze bevalt en als het ze bevalt zal ik daar blijven, en zo niet dan ga ik opzoek naar een ander gastgezin in de buurt.

De volgende blog die ik ga schrijven zal in Amerika zijn, ik hoop dat jullie het een beetje leuk vinden, ik in ieder geval wel!

Als jullie alles willen lezen van mijn avontuur in Amerika kun je klikken op 'meld je aan voor de mailinglist' Links onder bij het kopje 'blijf op de hoogte'

Groetjess en tot volgend jaar allemaal!

Rick!


  • 28 Augustus 2015 - 07:47

    Maureen:

    Klinkt goed Rick. Heel veel plezier op je eerste schooldag. En je eerste weekendje weg.

  • 28 Augustus 2015 - 09:43

    Mam:

    Ha die Rickert!

    Ondertussen ben je goed aangekomen bij je gastfamilie in Californië. Wat een reis was het voor je zeg! En wat was ik blij toen ik vanmorgen om 04.30 jouw blije stem hoorde die zei dat je goed bent aangekomen! Als het goed is lig je nu heerlijk te slapen, ik hoop dat je nieuwe bed net zo lekker slaapt als je vertrouwde bedje bij ons op de Singel. Ik wens je heel veel plezier met David en Denise en hondje Happy. Succes op school en maak er een topweekend van!

    Doeg moppp!!

    xxx mama

  • 01 September 2015 - 08:43

    Ellen Schrieken :

    Wauw Rick. Wat super stoer van je. En wat ga jij een mooie tijd tegemoet. Ik ga je zeker volgende . Have fun and take care. Make a lot of memorys and new friends . Gr

  • 01 September 2015 - 08:50

    Karin:

    jee Rick tot nu toe veel belovend, ga er zeker van genieten.

  • 01 September 2015 - 09:51

    Monica:

    Goed om te lezen dat het je allemaal goed gaat!! Heel veel plezier en we lezen graag je verslagen de komende tijd. Geniet ervan!! Groetjes van ons allemaal, Jos, Monica, Sabine en Stefan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rick

Hoi! Ik ben Rick, en ik ga naar Amerikaom daar high school te doen! Op dit profiel zet ik mijn reiservaringen!

Actief sinds 13 Jan. 2015
Verslag gelezen: 607
Totaal aantal bezoekers 42700

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2015 - 15 Juli 2016

High School America!

Landen bezocht: