California life :) - Reisverslag uit San Clemente, Verenigde Staten van Rick Wit - WaarBenJij.nu California life :) - Reisverslag uit San Clemente, Verenigde Staten van Rick Wit - WaarBenJij.nu

California life :)

Door: Rick de Wit

Blijf op de hoogte en volg Rick

08 Maart 2016 | Verenigde Staten, San Clemente

What's upp :)

Maandag weer gewoon lekker naar school gegaan. Eenmaal thuis hebben we eigenlijk de rest van de dag niet veel meer gedaan. Jullian, een van onze vrienden bleef slapen. Hij is net zoals Wyatt een fotograaf alleen is hij iets bekender, wel grappig en wat een setup heeft hij. Wat hij allemaal nodig heeft om een foto te maken kostte zo'n 11.000 dollar, maar het ziet er wel heel professioneel uit moet ik zeggen en ook zijn foto's zijn heel goed. 's Avonds nog even in de jacuzzi gedoken, heerlijk gegeten en gaan slapen.

Dinsdag waren de golven heel hoog dus waren we extra vroeg opgestaan om naar het strand te gaan. Was het zeker waard want wat was het vet. Na zo'n 1,5 uur surfen ben ik er uit gegaan en kwamen we nog bijna te laat op school maar gelukkig ging dat goed. Ze zijn hier wel heel streng met te laat komen hoor, al kom je een seconde later de les in lopen word het al genoteerd en na een paar keer te laat krijg je een vrijdag school en als je dan nog een paar keer te laat kom moet je naar zaterdag school. Uit school zijn we weer naar het strand gegaan om te surfen, en daarna zijn we uitgeput naar huis gegaan. Thuis lekker gechilled en op tijd gaan slapen.

Woensdag en donderdag hebben we niet veel bijzonders gedaan, gewoon uit school gaan surfen of met wat vrienden af gesproken. In ieder geval niet heel boeiend om te vertellen haha.

Vrijdag uit school ben ik even gaan slapen, want ik was kapot en rond een uur of 4 kwam een van onze vrienden Hale langs, we gingen 's avonds samen met haar naar een verjaardagsfeest van Lauren, een van mijn vriendinnen. Ze had een bonfire en we gingen er zo rond half 7 naar toe. En toch wel apart hoor, het lijkt net alsof je terug in de tijd gaat dit jaar, kom je aan allemaal versierd cola en sprite staat klaar en er ligt overal snoep en chips. Geweldig echt weer kinderfeestjes alleen dan met 18 jarige hahaha. Was wel heel gezellig, rond een uur of half tien zijn we naar huis gegaan. Uitgeput gaan slapen.

Zaterdag hebben we eerst lekker uitgeslapen. Heerlijk, en daarna hebben Wyatt en ik eerst even wat voetbal gekeken en daarna zijn we naar het strand gegaan met Collin. Lekker gesurft en gechilled op het strand. Wat ga ik dat missen, naar het strand gaan in maart. haha bizar. 's Avonds kwamen Connor en zijn familie langs. Hij liet ons even z'n nieuwe auto zien. Bizar, gloednieuwe Audi R8. Hij werkt voor Porsche als een racekoerier maar het is mij nog steeds niet duidelijk waarom hij nu een Audi R8 heeft, want hij werkt nog steeds voor Porsche, hij heeft de auto helemaal gratis gekregen.. 's Avonds waren er UFC gevechten, letterlijk gewoon slaan totdat of alle rondes om zijn of er iemand neer is of als iemand opgeeft. En wat gaan Robert en Wyatt er toch op los, bizar. Ze gingen helemaal los en ik had geen idee wat er gebeurde, ja natuurlijk wel wie er won maar dat het nou zo'n sensatie was.. Ach ja het zal wel. Na de gevechten zijn we naar een feestje gegaan van een van mijn vrienden. We waren er maar een uurtje want we waren beiden best moe maar wilden toch nog even iedereen zien.

Zondag ochtend zijn we met 2 van mijn oude vrienden een fotoshoot gaan doen, Mariah en Bella van Tesoro. Heel gezellig om ze weer ze zien. We zijn naar Costa Mesa gegaan en rond een uur of 3 gingen we naar Oceanside, compleet de andere kant op om met wat andere vrienden af te spreken. lekker op het strand gelegen en niet heel veel bijzonders gedaan. Heel gezellig en een rustig dagje. Daarna zijn we weer lekker naar huis gegaan, onderweg nog even wat eten gehaald voor de familie, gegeten en weer lekker gaan slapen.

Zo vloog mijn week weer voorbij. Nog 3 maandjes en dan zit het er alweer op. En ik kon mij toch geen beter jaar voorstellen.

Doeeghhh..

  • 08 Maart 2016 - 07:23

    Willie!!!:

    Mogguh Rickert!!!

    Weer een leuk kijkje in je leventje! Veel plezier weer deze week!

    xxx mam ;)

  • 08 Maart 2016 - 08:35

    Oma Elsbeerepoot@gmail.com :

    Hoy Rick.
    Weer een lekker weekje geniet maar lekker.
    Liefs van oma.

  • 08 Maart 2016 - 19:15

    Tante Tonny:

    Hoi Rick, je was er vlot bij deze week! De tijd vliegt toch om zeg.
    Zit er al weer een week op. Na t verlies van Ajax en Feyenoord
    pakte AZ zondag gelukkig weer 3 punten. Vandaag de nationale
    vrouwendag. Speciaal aandacht voor de honderden meisjes die
    in Nigeria door Boko Haram ontvoerd zijn. Dit was al 2 jaar geleden
    maar de meisjes zitten nog in deze bizarre situatie.
    Hartverscheurend als je die verhalen hoort!! Dan lees ik toch
    liever jou blog, vol met leuke enthousiaste verhalen.
    Horen jullie in de US hier ook over? En over de aanhoudende
    vluchtelingen problematiek in Europa?
    Nou Rick weer een prettige week toegewenst en tot blogs.
    Hugs & kisses tante Tonny

  • 13 Maart 2016 - 20:44

    Jaimey:

    Lekker aan het surfen daar zie ik! Super chill, ga je het voortzetten in Petten haha?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rick

Hoi! Ik ben Rick, en ik ga naar Amerikaom daar high school te doen! Op dit profiel zet ik mijn reiservaringen!

Actief sinds 13 Jan. 2015
Verslag gelezen: 322
Totaal aantal bezoekers 42669

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2015 - 15 Juli 2016

High School America!

Landen bezocht: