Backstage, Wacka Flocka, Disneyland. - Reisverslag uit San Clemente, Verenigde Staten van Rick Wit - WaarBenJij.nu Backstage, Wacka Flocka, Disneyland. - Reisverslag uit San Clemente, Verenigde Staten van Rick Wit - WaarBenJij.nu

Backstage, Wacka Flocka, Disneyland.

Blijf op de hoogte en volg Rick

15 Maart 2016 | Verenigde Staten, San Clemente

Hee hooi, ben ik weer :)

Maandag was het weer een lekker relaxed dagje, naar school geweest en uit school heb ik eigenlijk niet veel meer gedaan. Even naar het strand geweest en verder niet heel veel om over te vertellen.

Dinsdag ben ik er wel weer even uit geweest, uit school zijn we meteen naar IHOP gegaan. IHOP is het International House Of Pancakes, en het was National pancake day, dus gaf IHOP gratis pannenkoeken weg! Heerlijk volgepropt voor 0$, bizar dat ze zo iets doen. Daarna zijn we naar het strand geweest om weer lekker te bodyboarden, wat ga ik het missen haha. Maar ja. De golven waar weer goed en daarna zijn we met Jullian en Colin af gaan spreken. ´s Avonds zijn we lekker naar een restaurant geweest. Want elke dinsdag is het taco tuesday, dus dan hebben sommige restaurants van die kortingen. Dus je kan elke dinsdag goedkoop taco´s halen, tip als een van jullie ooit nog naar Amerika gaan. Doen ze niet overal geloof ik maar ja, was heerlijk. Later nog een keer naar IHOP toegegaan want het was toch om de hoek, we waren nog net op tijd want het was van 7:00 tot 19:00 en we kregen onze pannenkoeken om 18:50 haha.

Woensdag was het weer een lekker rustig dagje, naar school geweest en ook school gaat nog goed. Ik merk wel dat ik al minder ga vertellen over school en ik ben er toch elke dag en het is een high school year haha, ach ja voor mij word het al zo normaal. Wat ik nog wel apart vind en ik denk dat ik dit nog niet met jullie gedeeld heb, is dat wij op San Clemente High School een Auto academie hebben. Je kan je er voor opgeven en dan word je hele rooster omgegooid naar een 'auto schema'. Zo kom je in 'AutoEnglish' en 'AutoUSHistory' enz. Ik zit in de AutoEngels en AutoUSHistory. Of het nou een verschil maakt? Geen idee! We leren hetzelfde Engels en dezelfde stof voor US History. Wel krijgen wij les van auto leraren en als er iets voorbij komt dat te maken heeft met auto's gaan we er toch wel wat dieper op in, best apart, maar de kinderen waar ik mee in de klas zit zijn dus helemaal weg van auto's. Elke dag moeten ze ook na school aan auto's gaan klussen. Ze krijgen stukke auto's van garages en proberen die dan te fixen, op zich best leuk. Dus ze worden echt getraind om monteur te worden. Wel grappig dat ze daar in High School al mee kunnen beginnen. Ik vind wel dat je in Amerika veel beter kan ontdekken wat je wilt worden, je hebt veel meer opties. In Nederland ben ik bijvoorbeeld nooit voorgesteld aan fotografie ofzo of psychologie of auto's en als je er nooit aan voor wordt gesteld denk ik dat je het niet snel gaat doen. De beroepen die mensen hier dan ook kiezen zijn zo anders, zo willen er hier veel meer mensen de kunst in gaan, zoals fotografie of schilderen of muziek en ze nemen het ook heel serieus door nu al te beginnen. Ik denk best vaak erover na en daarom wilde ik het even vertellen aan jullie haha.

Donderdag ben ik uit school even gaan slapen, want we gingen 's avonds naar een concert. Om een uur of half 7 gingen we naar Laguna Niguel en gingen we Jullian ophalen want die ging ook met ons mee. We kwamen aan rond een uur of 7 en gingen eerst even wat eten. Daarna gingen we naar het concert, het was het concert van Waka Flocka Flame, meest bekend van het liedje no hands. Denk niet dat jullie hem allemaal kennen maar het was zo vet! We stonden weer front row en later sprong hij nog het publiek in en stond hij naast ons te dansen. Echt een heel vet concert, eentje om niet snel te vergeten. Wel kwamen we weer laat thuis, we kwamen thuis rond 1 uur en moesten 5 uurtjes later al weer opstaan.. Maar goed dat ik ben gaan slapen ;)

Vrijdag uit school ging ik met Maks mee. Een van mijn vrienden en hij had mij uitgenodigd om naar een concert te gaan. Ja ja, 2 in een rij. Uit school gingen we meteen met Adam, zijn broer naar zijn appartement in LA. Want het was vrijdag en vrijdagavonden zijn te druk in LA, je komt er niet doorheen met je auto dus gelukkig waren we alvast in LA. We waren in LA rond een uur of 2. Toen gingen we even gamen met z'n 3-en en daarna ging Adam ons haar doen. Want hij is een haar stylist dus dat kwam goed uit want ik had wel weer een knipbeurt nodig dus die gaf hij. Zag er weer goed uit en krijg er veel complimenten nu over, 'Tjoh, je lijkt wel een heel ander persoon zonder een pet' kreeg ik vandaag wel 3x te horen haha. Toen onze haren waren gedaan zijn we even gaan sporten en daarna gaan zwemmen en nog even de jacuzzi in gesprongen. Hij heeft het niet verkeerd, Adam. Woont in het midden van LA met een mat zwarte BMW, zwembad en een jacuzzi ter beschikking, best vet. Na de jacuzzi zijn we naar één van zijn vrienden gegaan die ook in LA woonde. daar even gezeten en toen zijn we naar het concert gegaan, hij woonde heel dichtbij dus daarom zijn we daar heen gegaan, konden we daar mooi de auto kwijt haha. Het concert was van Puddle of Mudd, een best bekende Rock Band. Maks zijn zus is het vriendinnetje van de drummer dus kon ze voor ons mooie backstage pasjes en VIP tickets regelen. Geweldig! Stond ik eerst dan in de VIP boven iedereen en alles wat mij er van tegen hield om niet het podium op te gaan was een kleine trap zonder bewaker. Als ik wilde kon ik zo naar beneden rennen en op het podium staan. Maar ik heb me ingehouden hoor haha. Heel erg genoten en na het concert zijn we gewoon even backstage met alle artiesten gaan chillen, al hun handtekeningen op een shirt gekregen want mijn host vader is een grote fan en was toch wel een beetje jaloers haha. Dus had ik iets leuk om aan hem te geven :). Rond een uur of 2 zijn we thuis gekomen bij Maks, zijn ouders zijn gescheiden en zijn vader woont in San Clemente en zijn moeder in Anaheim. We waren bij zijn moeder in Anaheim.

Zaterdag hebben we lekker uitgeslapen, daarna zijn we even naar de winkel geweest om wat eten te kopen. In de middag zijn we eigenlijk de hele middag in een soort van gamehal geweest en hebben we wat gebasketbald en lekker gechilled. Rustig daggie en erg gezellig. 's avonds zijn we nog even naar Disneyland gelopen, alsof het niks is. Hij woont echt lekker naast Disneyland, het was 2 minuten lopen. Zijn we over 'Downtown Disney' gelopen en even daar rond gehangen met wat vrienden van hem die ook in Anaheim wonen. Heel gezellig en kan ook weer zeggen dat ik daar ben geweest, najah niet in het park maar wel in Disneyland haha. Wil nog wel een keer echt naar Disneyland gaan maar dat komt nog wel goed denk ik zelf. Toen we thuis kwamen hoorde ik knal, en ja hoor het vuurwerk begon wat ze elke dag in Disney doen. En ik kon het gewoon zien vanaf de bank! Net alsof het niets is zegt ie; oh dat zie ik elke dag haha. Dus ik had lekker genoten van de vuurwerk show, wat hebben ze vet vuurwerk joh, heel vet vuurwerk! Lachende gezichten, Mickey Mouse en noem het maar op ze hadden het allemaal in de lucht, ik wist niet eens dat het mogelijk was oom zoiets te doen met vuurwerk haha. Na de vuurwerk show hebben we nog even een film gekregen en toen ben ik lekker gaan slapen.

Zondag zijn we weer naar Downtown Disney gegaan. Even langs de winkeltjes gelopen. En wat was de lego winkel vet, nooit gedacht dat zoiets vet zou zijn maar er stonden allemaal super grote van lego gemaakte draken en andere figuren, sommige waren echt wel 10 meter hoog. Zal wat tijd inzitten haha. Rond een uur of 2 werd ik opgehaald door Stephanie en Presley, hebben we Maks bij zijn vader afgezet en daarna zijn we naar huis gegaan. Eenmaal thuis ben ik met Alex naar Banzai Bowl gegaan, een soort van smoothie/yoghurt plaats. Heerlijk, en daarna even naar het strand gegaan. toen weer terug naar huis en even een film gekeken met Wyatt en Presley. Op tijd in slaap gevallen en zo was mijn weekend weer over.

Nog 3 weken en dan heb ik spring break. Erg veel zin in want de laatste vakantie die ik heb gehad was kerstvakantie. Maar ja een jaar Amerika kan je natuurlijk wel zien als een jaar vakantie haha.

Doeii!

BTW: ik ben op tijd :))))



  • 15 Maart 2016 - 07:41

    Your Dutch Mam:

    Hai Rick,

    Wat moet ik toch altijd lachen om hoe je alles opschrijft joh! Leuk dat je vertelt hoe het gaat op school en dat zij daar zoveel meer bezig zijn met de verschillende beroepen. Kan je ook niet eens gaan klussen aan auto's zodat je de mijne kan fixen als hij het niet doet? En dan het verhaal dat Adam je haar heeft gestyled en je daarna het zwembad en de jacuzzi in springt!!! Dag mooi gestylde haren! Enne... heb je nu helemaal niet meer je pet op of is dit weer een tijdelijk iets?

    Wat knap dat je je in kon houden om niet dat podium op te springen!!! Ik had dat nooit gered!!! :)

    Stil zitten doe je niet en aan slapen kom je bijna niet toe denk? Lekker hoor, zo te lezen geniet je optimaal daar en hoef ik me geen zorgen te maken dat je je verveelt!

    Nou Rick, ik ga nu weer snel naar mijn werk, anders kom ik te laat!

    Tot je volgende blog, hopelijk ook zo mooi op tijd!!!!

    Dikke kus van mij!!!

    X

  • 15 Maart 2016 - 12:57

    Tante Tonny:

    Hoi Rick, jeetje wat weer een lekker weekje had je zeg! Onwíjs.
    Wat zal je t lekkere weer van CA missen, hoewel het afgelopen
    weekend best lekker weer was. Wel koud nog, maar de zon
    scheen volop. Morgen is het Paasvee in Schagen dus daar
    zullen de bloemen wel buiten gezet worden. Hihihi.
    Onze weken zijn niet zo spectaculair als de jouwe dus
    weinig nieuws te melden, behalve dan dat de strandtent
    van Petten erg mooi wordt!
    Nou Rick, veel plezier maar weer en tot volgende blog.
    Hugs & kisses tante Tonny

  • 15 Maart 2016 - 21:20

    Oma Elsbeerepoot@gmail.com Hoy Rick:

    Hallo Rick.
    Wat had je weer en mooi verslag, en wat maak je toch veel mee.
    Als zo de beroepen op school langs komen denk je dan ik wil dit ook wl worden.?
    Opa zit voetbal te kijken PSV Atl Madrid voor deChampions Leaque.
    Nu Rick veel plezier en doe je best op school.
    Liefs van oma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rick

Hoi! Ik ben Rick, en ik ga naar Amerikaom daar high school te doen! Op dit profiel zet ik mijn reiservaringen!

Actief sinds 13 Jan. 2015
Verslag gelezen: 311
Totaal aantal bezoekers 42653

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2015 - 15 Juli 2016

High School America!

Landen bezocht: