Sixflags, School dance & more! - Reisverslag uit San Clemente, Verenigde Staten van Rick Wit - WaarBenJij.nu Sixflags, School dance & more! - Reisverslag uit San Clemente, Verenigde Staten van Rick Wit - WaarBenJij.nu

Sixflags, School dance & more!

Door: Rick de Wit

Blijf op de hoogte en volg Rick

23 Maart 2016 | Verenigde Staten, San Clemente

Heey heey

Beetje laat, ach ja ik heb weer genoeg meegemaakt. Ik denk dat ik het Amerikaanse leventje goed aan het leven ben.

Maandag uit school zijn Wyatt en ik naar het voetbalveld gegaan om even te voetballen. Voelde weer goed! Kan niet wachten om weer een wedstrijd te voetballen in Nederland! Daarna zijn we even naar het strand gegaan want het weertje stond er wel weer naar. Na het strand zijn we met 2 vrienden van ons af gaan spreken, we gingen naar de pier met z'n allen en daar stond een man met 2 gigantische stokken en een draad bellen te blazen. Maar de bellen waren best groot. Was wel een vet idee. Daarna nog even op het strand gechilled en rond een uur of 8 weer naar huis gegaan, heerlijk gegeten en gaan slapen.

Dinsdag uit school eerst even thuis gegamed en gechilled. Niet veel bijzonders. Rond een uur of 5 ging ik naar Banzai Bowl, die yoghurt/fruit/ijs plaats waar ik jullie eerder al over had verteld met Alex. Heerlijke smoothie gehaald en naar het strand gegaan. Daar gezeten tot een uur of 7 en toen weer op huis aan. Eenmaal thuis heb ik wat huiswerk gedaan en ben ik weer gaan slapen.

Woensdag zijn we uit school naar Wyatt's nieuwe werk gegaan, hij moest er even langs dus dat hebben even gedaan en verder die dag eigenlijk alleen maar op het strand gezeten want deze dag was wel weer het warmst van de hele week hoor.. was weer zo'n 28 graden. Februari was wel wat warmer dan Maart, raar maar waar haha.

Donderdag zijn we uit school nieuwe banden gaan halen voor de auto want op die oude konden we niet meer rijden en daarna heb ik met Bailey afgesproken. Niet veel bijzonders gedaan, helaas niet naar het strand gegaan haha. 's Avonds hebben we heerlijk gegeten. We hadden bij een Barbecue restaurant eten besteld en het was heerlijk. Daarna nog even in de Jacuzzi gesprongen en gaan slapen.

Vrijdag ben ik uit school eerst even naar huis gegaan en even geslapen want ik was kapot. Daarna ben ik mensen gaan texten, want ja dat whatsapp komt er bij hun nog steeds niet in: "Wie gebruikt dat nou". Toen vroeg ik Dean wat hij ging doen 's avonds en hij ging naar Tesoro's schoolfeest, mijn oude school waar ik de eerste 3 maanden ofzo van mijn Amerikaanse jaartje naar toe ging, en ik had aan het begin van het jaar een pakket gekocht waar dit feest bij zat. En ik had mijn school ID nog van Tesoro dus ik kon er naar toe gaan! Dean haalde me op rond 6:30 pm en het feest begon om 7:00. Gelukkig kenden Dean en ik nog wat mensen in de rij dus konden we lekker voordringen want de rij was wel belachelijk lang, want iedereen krijgt een alcoholtest voor dat je het schoolfeest in mag en er waren maar 2 agenten met blaastesten dus dat duurde even. Eenmaal binnen was het wel heel erg leuk, het is heel anders dan in Nederland maar als je het zelf gewoon leuk maakt is het een heel leuk feest, heel erg leuk om ook weer mijn oude vrienden te zien. Zeker genoten op het feest! Het feest was om 10 uur afgelopen, dus toen ben ik met Wyatt nog even gaan chillen in Ladera Ranch, het plaatsje waar ik eerst woonde tot een uur of 12, even wat vrienden gezien en toen wat eten gehaald. Geslaagde avond!

Zaterdag zijn Wyatt en ik naar Riverside gegaan, een plaatsje hier best ver vandaan om met wat vrienden af te spreken. Ze hebben namelijk een best groot huis met een zwembad en het was lekker weer dus even lekker gezwommen en gechilled met hun. 's Avonds nog even lekker gegeten daar en rond een uur of 8 zijn we weer op huis aan gegaan, want zondag zou weer een lange dag worden. Niet heel veel meegemaakt om te vertellen deze zaterdag, het was wel heel erg gezellig!

Zondag. SIXFLAGS :), rond 7:45 zijn we gaan rijden want we moesten eerst weer naar dat huis in Riverside want we waren onze zwembroeken vergeten en die hadden we wel nodig.. Dus een kleine omweg genomen, onderweg nog even gegeten en rond een uur of 10:30 kwamen we aan in Valencia, CA. Het park ging open om 10:30 dus we waren precies op tijd. Maar wat was het druk.. onwijs druk, jammer maar dat hield ons niet tegen. Eerst gingen we in de X2, een achtbaan waar je zeg maar achteruit op ging, je kon niet zien wat er gebeurde, en dan draaide de stoelen ook nog eens 360 graden, dus je ging in een looping terwijl je rond werd gedraaid, als je bang bent voor achtbanen is dit geen aanrader haha, maar het was een hele vette attractie vond ik! Ook zaten er hele vette vuur dingen naast de achtbaan dus als je daar langs ging, kwamen er vlammen naast de achtbaan, ziet er heel vet uit! Daarna zijn we in een andere achtbaan, het was de eerste achtbaan met een looping ooit. Hele oude achtbaan, van 1974 als ik het goed heb. Hele vette achtbaan dat wel! Daarna zijn we in een achtbaan gegaan waar je niet in moest zitten? Je moest staan en dan werd er iets tegen je aan gedrukt, dus je stond gewoon in een achtbaan, echt heel apart. Nooit gezien! Daarna zijn we in een gloednieuwe achtbaan gegaan, we hadden beide geen idee hoe ie ging. Je werd afgeschoten met 120 km/ph en ging meteen over een hele lange looping, je bleef echt even hangen in het midden van de looping. Daarna ging je door en in het midden werd je onder de grond opeens gestopt, dus wij dachten; ooh we worden vast afgeschoten, maar je ging opeens achteruit over een kleinere looping ondergronds en toen werd je afgeschoten, super vet haha. Daarna zijn we in een achtbaan gegaan waar je in moest liggen, dus weer niet zitten, je zweefde als het ware, echt super vet! Hele lange achtbaan ook! Deze vond ik persoonlijk het leukst! Daarna met zonsondergang zijn we in de Goliath geweest, super, super vet ook weer! Heeel erg genoten, alleen de rijen voor de achtbanen waren wel belachelijk lang, gelukkig zaten we vooraan in de Goliath, in de gloednieuwe achtbaan en in de achtbaan waar je in moest liggen dus dat was wel heel vet! Daarna nog even gegeten en weer op huis aan gegaan, hele geslaagde dag!

Nou en zo was mijn week in Amerika weer voorbij gevlogen, ik besef me nu toch elke week maar weer hoe erg ik het tref, als ik andere verhalen hoor ben ik toch erg blij met hoe het met mij gaat!

Nou ik zie jullie over zo'n 13 weken alweer! Mis jullie allemaal!

Luff,

Rick!

  • 23 Maart 2016 - 06:51

    Nanda:

    Heyy
    Wat een leuk verslag weer!
    Wel lekker dat het daar zo warm is, hier is het gewoon eeb beetje prut weer.
    Nou nog heel veel plezier daar en tot snel!
    Xx nanda

  • 23 Maart 2016 - 11:05

    Oma Elsbeerepoot@gmail.com Hoy :

    Hoy Rick.
    Wat heb jij weer een mooie week gehad.
    Ik kan me wel voorstellen dat je af en toe slaap moet inhalen.
    Hoe reageren jullie op de terreuraanslag in Brussel?
    Het komt wel akelig dichtbij.
    Nu Rick weer een goede week en tot de volgende.
    Liefs van oma.

  • 23 Maart 2016 - 12:02

    Wilma:

    mis jouw ook!!! xxx

  • 23 Maart 2016 - 12:41

    Tante Tonny:

    Wat n topweek had je weer! Super. Wat n contrast met ons leventje. Paasvee en n dagje TU Twente wat overigens leuk en interessant was. Nu n lekker lang paasweekend voor de deur. Geniet, enjoy and take care! Groetjes van Tante Tonny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rick

Hoi! Ik ben Rick, en ik ga naar Amerikaom daar high school te doen! Op dit profiel zet ik mijn reiservaringen!

Actief sinds 13 Jan. 2015
Verslag gelezen: 289
Totaal aantal bezoekers 42668

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2015 - 15 Juli 2016

High School America!

Landen bezocht: