Venice, Auto show en het zonnetje :) - Reisverslag uit San Clemente, Verenigde Staten van Rick Wit - WaarBenJij.nu Venice, Auto show en het zonnetje :) - Reisverslag uit San Clemente, Verenigde Staten van Rick Wit - WaarBenJij.nu

Venice, Auto show en het zonnetje :)

Door: Rick de Wit

Blijf op de hoogte en volg Rick

19 April 2016 | Verenigde Staten, San Clemente

Heehooooy allemaal,

De tijd vliegt voorbij, mijn tijd zit er nu al bijna op. Op het moment dat ik dit schrijf heb ik nog 1 maand en 23 dagen en 17 uurtjes te gaan. En dan ben ik alweer in Nederland,.. Of ik er zin in heb? Nou geen idee, ik denk dat ik het leventje hier best ga missen, maar ik mis iedereen wel heel erg in Nederland.

Maandag hadden we weer lekker school, maandag is onze late start, dus dan hebben we lekker geen surfen in de ochtend en kunnen we lekker later naar school, heerlijk. Uit school heb ik met een vriend gechilled die 2 straten verder woont, lekker gegamed en verder niet heel veel gedaan.

Dinsdag uit school ben ik gaan surfen met Maks. lekker gesurft en ik word al lekker bruin, want de temperaturen begonnen weer te stijgen, heerlijk! 's Avonds ben ik met Wyatt iets gaan eten bij Fishermans, dat is het restaurant op de pier. Heel mooi uitzicht, en het eten was ook heerlijk :)

Woensdag uit school heb ik niet heel veel meegemaakt, ik ben lekker thuis gebleven, even geslapen want ik was kapot. Elke dag vroeg opstaan begin ik nu toch wel moe van te raken, ik dacht dat ik in Nederland vroeg op moest staan, jullie hebben het lekker daar in Nederland hoor! Mag ik ook weer niet te veel klagen want ik ben wel elke dag om 12:00 klaar. Ach ja. Uit school dus lekker buiten gelegen in het zonnetje, daar geslapen en daarna hebben Wyatt en ik Presley van de voetbal opgehaald. Zelf trappen we dan ook altijd even een balletje, want we komen altijd te vroeg haha.

Donderdag gelunched met Stephanie, daarna thuis even lekker gechilled, nog even naar het strand geweest en lekker op het strand gelegen haha. Kunnen jullie je zeker niet voorstellen he:P.

Vrijdag, eindelijk weer weekend, volgens mij heb ik nog maar 7 weekenden hier in Amerika.. ach ja, uit school haalde Colin mij op, hij was met zijn neef van Canada, zo kom je nog eens mensen tegen van andere plaatsen haha. Eerst even lekker op het strand gelegen, want het was zo'n 24 graden, heerlijk. Daarna hebben we Wyatt opgehaald en zijn we naar Colin's huis gegaan, daar hebben we een ijshockey game gekeken. Leuk om te zien, vooral dat je gewoon mag vechten, en de scheidsrechter doet niks haha.Hele aparte sport maar wel heel leuk om te kijken :) Daarna zijn we met z'n 4-en naar een feest gegaan. Heel leuk feest, veel mensen die ik al kon en ook weer veel nieuwe mensen ontmoet, altijd leuk haha. Hele gezellige avond gehad, later nog even met wat vrienden afgesproken bij ons huis en daarna lekker slapen.

Zaterdag, de warmste dag in een lange tijd, het was weer 30+ graden, bijna niet uit te houden, wat beter te doen dan naar het strand gaan? haha. Heeerlijk op het strand gelegen en weer lekker bruin geworden. De zee was wel heel koud, het was 16 graden maar het voelde echt als 5 graden, maar goed, was wel lekker om er zo nu en dan in te springen. We hadden een best grote groep bij elkaar gesprokkeld om naar het strand te gaan dus dat was heel gezellig. 's Avonds ben ik met Colin en zijn neef naar het strand gegaan, daar hadden we een bonfire, heel gezellig ook weer, Later kregen we nog gratis Pizza omdat de zus van Colin bij een pizzeria werkt en dan kan je gratis pizza meenemen aan het einde van de dag, omdat ze alles vers bakken elke dag haha. Dus dat was een geslaagde avond.

Zondag lekker uitgeslapen, ook wel een 's lekker. Toen ik wakker werd eerst even in de tuin gelegen, want het was wederom heerlijk weer, iets kouder dan zaterdag maar de temperatuur was toch nog zo'n 28 graden haha. 's middags zijn Wyatt en ik naar een auto show gegaan, we konden er lekker gratis in want onze mooie Porsche stond ook in de zaal. Het is een van de laatste Porsches gemaakt van dat soort, als ik het goed heb is het een 1989 Porsche Carrera Turbo. Er staat maar 30.000 km op de teller, wat best wel weinig is voor een auto die eigenlijk best oud lijkt, maar ik kan je vertellen dat hij er niet zo oud uit ziet. Ik zal er een foto proberen bij te plaatsen. De foto's plaatsen op deze site werkt vaak niet maar ik hoop dat het werkt. Ik doe m'n best. Daar heel even gebleven en toen zijn we naar Colin en Wyatt (een andere) Faith en Cameryn gegaan. Toen zijn we met z'n allen naar Venice Beach gegaan, dat is in LA. Alles, maar dan ook echt alles zat onder de graffiti, was wel heel cool, zelfs de bomen! Er was een skatepark gebouwd naast het strand en daar hebben we even gekeken want vaak komen daar hele bekende mensen, deze keer waren er ook weer beroemdheden maar niet hele beroemde. Er waren heel veel winkeltjes bij het strand en ook heel veel straatartiesten. Op zich heel leuk om naar toe te gaan. Wij hebben lekker rondgekeken en op het strand gelegen. heerlijke dag en heel leuk om Venice ook gezien te hebben. Heel veel mensen liepen rond met camera's en er werden verschillende videoclips opgenomen voor muziek video's/ skate video's. best vet. Daarna zijn we nog even in LA geweest, downtown en we zijn naar de walk of fame gegaan. Ook leuk om weer te zien haha. Lekker een toeristisch dagje gehad zo. 's Avonds even wat gegeten en rond 10:30 pm waren we weer thuis. Geslaagd weekend als je het aan mij vraagt haha.

Nou ik zie jullie volgende week hopelijk weer:)

Bye bye,

Rick

  • 19 April 2016 - 08:05

    Marieke:

    Hi Rick! Aftellen is echt weer begonnen hè! Wel leuk dat je in LA bij het strand was; daar rij ik op mijn skeelers als ik de kans krijg ( denken toeristen dat ik een lokale bewoner ben ha ha)
    Ben wel jaloers op het mooie weer daar; mag hier ook wel weer strandweer worden!
    Geniet nog lekker! Groeten

  • 19 April 2016 - 12:00

    Oma:

    Hallo Rick.
    Wat heb jij weer een heerlijke week gehad.
    Ik ben wel jalours op het mooie weer, hier is het koud 9a10 graden.
    AZ heeft zaterdag gewonnen met 5 1 van Pec Zwolle.
    De bollenvelden beginnen nu mooi te bloeien.
    Hartelijke groetjes van oma.
    Liefs en tot gauw.

  • 19 April 2016 - 12:19

    Mam:

    Hee Rick!

    Jawel hoor! Het is gelukt! De foto van de Porsche staat erbij!!! Oh wat lekker dat we kunnen aftellen hé! Hier gaat alles rustig zijn gangetje, ik kan niet elke week zo'n lang verhaal schrijven, zo saai is mijn leventje wel. We zijn weer lekker begonnen met de tennis, heerlijk iedere zondag op de baan voor de competitie. Verder schiet het Plein op. Hopelijk is het klaar als je thuis komt en staan de bedriegertjes aan, lijkt me een leuk gezicht. Af en toe kunnen we al lekker buiten zitten, maar die temperaturen van jouw, daar kunnen we nu alleen nog maar van dromen! Vanavond gaan we op verjaardag bij Marieke, die viert ook de verjaardag van Miguel. Nou Rick, dit was het voor mij wel weer. Ik vind het knap van je dat je het schrijven zo volhoudt en zoals je weet krijg je straks alle tekst met foto's in een mooi boek, leuk om te maken en leuk voor later!

    Dikke kus X mams... miss you!

  • 19 April 2016 - 13:02

    Tante Tonny:

    Ha die Rick, leuk dat je ook naar Venice beach bent geweest! Had daar vroeger ook een hele leuke tijd gehad! Ik kwam daar ogen tekort omdat er veel aparte mensen waren. Denk dat iedereen met smart op je zit te wachten hier hoor Rick. Maar voor die tijd zal je vast ook nog veel leuke dingen beleven.
    Geniet ervan! Groetjes tante Tonny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rick

Hoi! Ik ben Rick, en ik ga naar Amerikaom daar high school te doen! Op dit profiel zet ik mijn reiservaringen!

Actief sinds 13 Jan. 2015
Verslag gelezen: 331
Totaal aantal bezoekers 42649

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2015 - 15 Juli 2016

High School America!

Landen bezocht: