Icehockey, Vegas, Prom, Surfing, Beach, Cali! - Reisverslag uit San Clemente, Verenigde Staten van Rick Wit - WaarBenJij.nu Icehockey, Vegas, Prom, Surfing, Beach, Cali! - Reisverslag uit San Clemente, Verenigde Staten van Rick Wit - WaarBenJij.nu

Icehockey, Vegas, Prom, Surfing, Beach, Cali!

Blijf op de hoogte en volg Rick

05 Mei 2016 | Verenigde Staten, San Clemente

Hee hooi, ben ik eindelijk weer, en wel een beetje heel laat dit keer.. oeps haha. Ik heb denk iets te veel gedaan deze week waardoor ik er niet aan toe kwam om mijn blog te schrijven. Ik zit nu in mijn laatste paar weken en mijn familie wil het beste er van nemen dus we hebben nogal wat gedaan afgelopen week..

Vorige week maandag tot en met vrijdag ben ik lekker elke dag of naar het strand geweest, of we hebben gesurft. De temperaturen waren perfect dus een heerlijke schoolweek gehad. Ik heb wel heel veel mazzel dat ik elke dag om 12 uur uit ben en dan dus lekker naar het strand kan gaan om te surfen etc. Dinsdagavond heb ik dan toch iets echt Amerikaans gedaan. Ik heb een meisje naar Prom gevraagd!! Ik had een bord gemaakt met Living the American Dream, will you finish it with me. Prom?' en ze zei ja! Haar naam is Kenedi, ze woont dichtbij mij. Heel leuk en gezellig meisje! Dus ik heb mijn prom date!! Vrijdag ben ik uit school eerst met een vriend naar het strand gegaan en daar even gechilled. Later heb ik met Casey en Kirra en Wyatt afgesproken. naar het strand geweest en daarna nog even gefeest!

Zaterdag hebben we wederom gesurft en lekker op het strand gelegen.
Vorige week zaterdag zijn we naar het strand geweest met een grote groep vrienden. Zo´n 20-30 man. Heerlijk gezwommen, met de golven gekloot. American Football en lekker bruin geworden haha! ´s Avonds zijn we naar een feest gegaan en hebben we nog met wat vrienden afgesproken, verder niet heel veel gebeurd.

Zondag hebben we met een vriend een LA dagje gedaan. We waren er rond een uur of 2 en hebben eerst even lekker door de FairFax straat gelopen, een bekende straat die bekend is om zijn dure kledingmerken. Wel vet om doorheen te lopen! Daarna zijn we weer naar Venice gegaan, het was dit keer niet zo mooi weer als de week ervoor dus hebben we daar even rondgekeken en even bij de skaters gekeken. Als je aparte figuren wilt zien moet je zeker daar heen gaan, daar lopen er nogal wat haha.. Daarna zijn we doorgegaan naar de Santa Monica pier. Het werd al donker en in het donker met al die lichten en achtbanen en het reuzenrad is het best wel vet om te zien. Daar lekker over heen gelopen en toen zijn we naar de Main Street gegaan. Met al die sterren, ook wel bekend als de Walk of Fame. Nadat we daar zijn geweest werd het maar tijd om op huis aan te gaan haha..

Maandag zijn we uit school gaan racen over de straat met de go-karts en zijn we naar het strand gegaan. Lekker rustig dagje.

Dinsdag hebben we een meisje naar prom gevraagd voor Wyatt, hij heeft Sutton, een sophmore in onze school gevraagd. We hadden het best leuk gedaan, we hadden 'It would be lit if you will go to prom with me' op een bord geschreven, de bovenkant in de fik gestoken en vuurwerk erachter af gestoken en gelukkig zei ze ja haha..

Woensdag zijn we overdag naar het strand gegaan, het was erg warm en ik vond het heerlijk haha. We hebben een lange tijd op het strand gelegen en toen we thuis waren zagen we dat de Ducks game (ijshockey) 's avonds was en de kaartjes helemaal niet duur zijn. Normaal zijn kaartjes voor deze wedstrijd 3/4x zo duur. Het was een wedstrijd voor de playoffs van een groot toernooi, ze spelen net zoveel wedstrijden totdat 1 team 4x heeft gewonnen, en het stond 3-3 dus het was een hele spannende wedstrijd, dus wij de tenues uit de kast getrokken en naar Anaheim gescheurd. We kwamen net op tijd en hadden goede plaatsen. Tijdens zo'n wedstrijd als ze niet spelen word je vermaakt door het grote scherm, ze geven dingen weg en laten random supporters zien op het grote scherm, en ja hoor, wij hadden het geluk om op het scherm te komen. Nog geen 5 minuten later kregen we een berichtje van een van Presleys vrienden dat we op TV waren!! Er keken onwijs veel mensen naar dus ik heb mijn eerste grote debuut op TV gemaakt. Wie weet wat er nog komt hahah.. Helaas hebben we de wedstrijd verloren met 2-1. Maar ja, het was wel heel gezellig! Daarna even wat gegeten en toen lekker op huis gegaan en in slaap gevallen haha..

Donderdag ben ik met Kenedi gaan surfen, we hebben dit keer gesurft met longboards, het was even wennen maar de golven waren niet al te best, dus zijn we er snel weer uit gegaan. Daarna ben ik met een vriend naar de community pool gegaan die dicht bij ons huis is. Het is best een leuk zwembadje met 2 jacuzzi's. Daar lekker gelegen en gezwommen en toen weer op huis gegaan. Heerlijk gegeten en 's avonds even in de jacuzzi gezeten. Heerlijk haha.

Vrijdag uit school zijn we met Kenedi naar Banzai bowl gegaan, daar even lekker gegeten en toen zijn we naar T-street gegaan. Daar met wat vrienden afgesproken, later nog naar top of the world gegaan en toen nog even heerlijk naar het strand. 's Avonds hadden we een feest van één van onze vrienden Lauryn, in Rancho Santa Margarita, dat is naast mijn oude school Tesoro. Dus ik zag weer wat mensen van mijn oude school, altijd leuk. Ook wel grappig dat mijn oude school nu Tesoro is en niet het Willem Blaeu in Alkmaar haha.. Hele gezellige avond gehad, daarna nog even rondgereden in San Clemente en rond een uur of 12 weer op huis gegaan.

Zaterdagochtend zaten we naar de weersverwachtingen van Vegas te kijken. En die waren op zich wel goed, want het zou de hele dag gaan regenen daar maar het was veranderd. Dus wij met z'n 2-en hadden besloten om een dagje Vegas te doen. We gingen rond een uur of 10 rijden en toen kwamen we rond een uur of 2 aan. Eerst bij ons hotel gewacht maar die deden er zoals gewoonlijk heel lang over. Dus zijn we naar vrienden gegaan die in Vegas wonen. Rond een uur of 4/5 hadden ze ons nog niet gebeld dat de kamer klaar was dus hebben we Robert even laten bellen met het hotel en kregen we een grotere kamer, gratis wifi (normaal zou je dat niet hebben) en wat te eten en te drinken. Dus dat was wel lekker haha. Nadat we even alles in het hotel hebben gedropt zijn we even gaan douchen en toen wat gaan eten. 's Avonds hebben we lekker de toerist uitgehangen in Vegas. Ze probeerden ons zo vaak af te zetten, we hebben wel 10x te horen gekregen dat mensen ons in een limousine gratis naar een nachtclub zouden brengen en dan alles voor ons zouden verzorgen voor maar 35 dollar. Gelukkig was ik wel wat slimmer dan hun en zijn we weggelopen elke keer. Je hebt toch wat aparte figuren lopen daar haha. Ook heeeeel veel vrijgezellen feesten. Bizar. Toch wel weer leuk om alles daar te zien. Al die lichten enzo in de avond en The Strip blijven leuk om te zien! Rond 12 zijn we weer naar ons hotel gegaan en hebben we nog even gesport in het hotel want ja, waarom ook niet haha..

Zondagochtend om 8 uur opgestaan om te gaan ontbijten, gelukkig hadden we ontbijt bij het hotel dus dat was wel lekker. Lekker ontbeten en toen snel weggereden want het verkeer op zondagmiddag is altijd zo slecht. gelukkig waren we het verkeer voor en waren we rond half 1 weer terug in San Clemente. Toen zijn we meteen door gegaan naar het strand met 2 meiden en lekker gelegen en gezwommen. Rond een uur of 3 zijn we op huis gegaan en zijn we even lekker in het zwembad en in de jacuzzi geweest. 's Avonds zijn we wat gaan eten bij een burger plaats want Stephanie voelde zich niet lekker dus gingen we uiteten, najah wat je uit eten noemt haha.

Geslaagde weken en erg veel gedaan, ik heb nou niet echt de tijd gehad om mijn blog te schrijven, wat denk ik op zich goed is. Ik heb het in ieder geval erg naar mijn zin en ik hoop dat er hier nog veel mooie en leuke momenten gaan komen. Want voor je het weet ben ik weer Nederland haha.. Nog iets langer dan een maandje..

Nou ik ga er weer van door! Ik zie jullie volgende week met Prom en nog veel meer !!

Bye bye

  • 06 Mei 2016 - 09:54

    Willie...:

    Tjeeminee, wat een lang verslag! Natuurlijk is het een goed teken als je bijna geen tijd hebt om je blog te schrijven! Als ik ook lees wat je allemaal doet dan kan ik me voorstellen dat het een drukke tijd voor je is. Wat een leuk leventje heb je daar toch!

    Hier begint het weer ook op California te lijken; een heerlijk zonnetje en de temperaturen gaan de komende dagen alleen maar omhoog.

    Rick, geniet maar weer van alles wat je daar nog gaat doen en we zien je over 4 weekjes!!!

    xxx mams

  • 06 Mei 2016 - 10:05

    Maureen:

    Hai rick

    Dat doe je goed nog even van alles doen voordat je weer naar Nederland komt, het schiet nu op, ik dacht nog 6 weken, maar gelukkig houdt je moeder alles bij en die zei NEE 5 WEKEN!!!
    Heel veel plezier van de week bij je prom avond. En tot over 5 weken!!!

    gr Maureen

  • 06 Mei 2016 - 10:29

    Oma Elsbeerepoot@gmail.com :

    Hoy Rick.
    Wat heb je weer veel beleeft.
    Wat leuk dat je een leuk meisje hebt voor de prom.
    Ik wens je veel plezier en tot volgende week.
    Liefs van oma.

  • 06 Mei 2016 - 15:11

    Tante Tonny:

    Geweldig! Wat een top weken zeg! Geniet er maar weer van en veel plezier bij de Prom!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rick

Hoi! Ik ben Rick, en ik ga naar Amerikaom daar high school te doen! Op dit profiel zet ik mijn reiservaringen!

Actief sinds 13 Jan. 2015
Verslag gelezen: 312
Totaal aantal bezoekers 42682

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2015 - 15 Juli 2016

High School America!

Landen bezocht: