Christmas :) - Reisverslag uit San Clemente, Verenigde Staten van Rick Wit - WaarBenJij.nu Christmas :) - Reisverslag uit San Clemente, Verenigde Staten van Rick Wit - WaarBenJij.nu

Christmas :)

Door: Rick de Wit

Blijf op de hoogte en volg Rick

29 December 2015 | Verenigde Staten, San Clemente

heehooi Nederland

Ondertussen ben ik al bijna halverwege mijn lange reis, wat vliegt de tijd voorbij haha!

Maandag, onze eerste dag van de kerstvakantie! Heerlijk uitgeslapen en later lekker naar het strand gegaan om te surfen, jaja dat kan hier nog gewoon rond deze tijd. 's Avonds moest Wyatt werken en ben ik met wat vrienden uit gegaan. Verder niet heel veel bijzonders meegemaakt.

Dinsdag vroeg Kaitlynn aan mij of ik Wyatt uit het huis kon halen want ze wilden hem vragen voor Formal. Dat is een feest waar meisjes jongens naar een feest vragen. Kaitlynn wilde dus Wyatt zijn kamer versieren met ballonnen en een mooi bord om hem te vragen. Dus na 2 uur lang zeuren om uit het huis te gaan heb ik hem zover gekregen om met Presley en mij naar het winkelcentrum te gaan om een foto te maken met de kerstman. Dat hebben we hier als een soort van traditie. Sinds Wyatt is geboren hebben ze het elk jaar gedaan en dit jaar mocht ik er ook op. Wel leuk, vooral omdat ze elk jaar rond kerst weer naar die foto gaan kijken en mij daarop zien haha! Daarna eten gehaald en terug naar huis gegaan. Thuis waren Kaitlynn en Jolie beneden, met de smoes dat ze in de buurt waren. Toen stuurde Stephanie Wyatt naar boven want hij wilde maar niet naar boven gaan uit zichzelf. Dus we moesten hem naar boven sturen, eenmaal in zijn kamer zei hij gelukkig ja haha! Daarna hebben we gewoon met hun gechilled en later kwamen Jordan en Brianna nog even langs. Rond een uur of 5 ging ik naar mijn oude gastgezin, om een activiteit te doen koekjes bakken :/ hahaha. Taylor en Maud waren er ook dus dat was wel gezellig. Ook waren Nick en Tyler daar! Echt wel leuk om ze te ontmoeten! Ze zijn echt hartstikke leuk. Nick had een stuk of 9 vrienden uitgenodigd, geen idee waarom gewoon voor de gezelligheid. Dus ik Maud en Taylor joinde lekker haha! Rond een uur of 10 werd ik door Wyatt opgehaald, daarna zijn we naar 3 meiden gegaan want die hadden gevraagd of we even langs konden komen, was wel gezellig.

Woensdag weer heerlijk uitgeslapen, daarna zijn we naar het strand gegaan om van de rotsen af te springen. Verder hebben we die dag eigenlijk alleen maar met vrienden afgesproken, gegeten en rond gereden. Niet echt een hele interessante dag haha. Ook nog even de laatste dingetjes ingekocht voor kerst.

Donderdag zijn we eerst naar een winkelcentrum gegaan, Wyatt en Presley hadden beide nog niet alles voor kerst ingeslagen dus die moesten dar nog even doen haha. Rond 3 uur kwam de familie van Stephanie's kant. Ze heeft 1 broer en 1 zus. Heb ze nog nooit ontmoet dus dat was wel apart haha, ook oma kwam langs. er zijn 2 kinderen 4 & 2 jaar oud. Niet heel veel gedaan, lekker gegeten gepraat met Wyatt nog even American Football gespeeld en na het eten was het dan zover, kerstavond. Op kerstavond is het het idee dat je alle cadeautjes openmaakt die je krijgt van familie. De meest cadeautjes waren voor Briley en Avery, de 2 jongste. Wyatt Presley en ik kregen wat kleren.
's Avonds nog even uit gegaan met Wyatt en daarna lekker gaan slapen want vrijdag is het dan echt zover. KERST :)

Vrijdgag; MERRY CHRISTMAS! jaj het is zover mij eerste Amerikaanse kerst. Om 6:00 werd ik wakker gemaakt door Presley want de kerstman was langsgekomen. En jezus wat lag er veel onder de boom van iedereen, najah ik zeg wel onder de boom maar onze hele huiskamer lag onder. Echt bizar! Ze konden niet wachten dus meteen de cadeautjes opengemaakt. Ik had voor Wyatt kaarten naar Sixflags gekocht, voor Presley had ik scheenbeschermers en een ketting, en voor Robert en Stephanie had ik een lekker luchtje. Wyatt had kleren, sokken, luchtjes, een MacBook en nog veel meer gekregen ik weet het niet eens meer haha, Presley had een camera, een MackBook, kleren en ook nog veel meer gekregen. En ik ja ik ben ook echt wel verwend. Ik heb een hele mooie zwembroek gekregen, 2 t-shirts van Clark Little dat is een professionele golf fotograaf, sokken, een 3D puzzel, giftcards voor van alles, shampoo een paar hoodies, Wax voor mijn bodyboard, een travelbag voor mijn bodyboard zodat ik hem mee kan nemen naar Nederland! :) kaartjes voor een heel vet 3 daags concert met Avicii, Axwell, Guns 'n Roses, Eminem waarschijnlijk, Jack Ü, Dj Snake en nog veel meer hele vette artiesten. En als dat nog niet te gek is, Mijn eigen Segway met ingebouwde bluetooth speakers! Heel erg lief!
De rest van de dag hebben we eigenlijk alleen maar geslapen en gesurfd haha. Aparte maar wel hele leuke kerst. 's Avonds nog een kerstmaal en toen was het dan toch echt over.. Want ze kennen hier geen 2e kerstdag haha.

Zaterdag werd ik wakker omdat het hele huis over zat te geven. Lekker. Iedereen was ziek, ik gelukkig niet. Ik heb eigenlijk alleen maar voor ze gezorgd en 's Avonds ben ik met Alex uit gegaan. Geen hele bijzondere dag.

Zondag zijn ik en Wyatt naar een soort van Markt gegaan, waar alles heel goedkoop is. Wij gingen er heen omdat Wyatt uit het huis wilde en zich zo misschien beter voelde. Het werkte :). Kaitlynn en Ashley waren daar ook dus hebben we even met hun afgesproken. Lekker rondgekeken en gepraat. Ik had het erg naar mijn zin haha. Daarna nam Kaitlynn haar moeder ons mee naar een soort van kleine kermis. Daar had ze ook nog voor ons onbeperkt kaartjes voor attracties gekocht. Het was wel geinig want de entree kostte 25 dollar, maar Kaitlynn's moeder leidde de security guard af waardoor we naar binnen konden glippen hhahahha, en zelf kon ze er ook gratis in geweldig haha. Hele leuke attracties en echt genoten. Daarna hebben we met ze alle wat gegeten. en 's Avonds hebben we lekker thuis een film gekeken.

Nou dat was m weer, en jahoor optijd!!

Zie jullie volgende week weer!

Byebyebye

  • 29 December 2015 - 10:17

    Mam:

    Lieve Rick,

    Wat heb je weer een onwijs leuke blog geschreven! En idd, zo netjes op tijd! We zijn hier vanuit Nederland nog altijd best jaloers op je hoor!

    Wat ben je verwend door je familie in Amerika zeg!!! Hopelijk mag je hier in Nederland straks nog legaal op je segway, want er zijn plannen om die dingen hier te verbieden of dat je er alleen op mag als je je (scooter)rijbewijs hebt.

    Wij hebben het hier thuis ook gezellig gehad. Vooral dat jij er een klein beetje bij was via Skype maakte het voor mij erg leuk!

    Nou Rick, ik wens je een hele gezellige jaarwisseling. Pas op met vuurwerk!!! Hou je vingers eraan ;)

    Dikke kus,

    mama

  • 29 December 2015 - 10:39

    Oma Elsbeerepoot@gmail.com :

    Hallo Rick.
    Wat ben jij verwend zeg.
    Nu wij zijn ook verwend door je ouders, een vijf sterren Kerstmaal, heerlijk
    Het is hier nog steeds te warm voor de tijd van het jaar,De eerste narcissenbloeien al.
    Rick ik wens jouw en je family een goede jaarwisseling enveel gezondheid en liefde voor 2016.
    Nog een heel mooi half jaar.
    Een kus van oma en geniet er van.

  • 29 December 2015 - 12:00

    Maureen:

    hoi Rick

    Ziet er weer lekker uit, wordt het daar nog kouder?
    Wij hebben gisteren even van de kou genoten in de indoor skihal. Lekker koud!
    Veel plezier met oud en nieuw, nu geen zorgen meer voor je moeder over vuurwerk afsteken, dat mag je daar toch niet? Des te meer zorgen kan ik mij maken om Milo die weer helemaal in de ban is van zijn vuurwerk.

    Prettige jaarwisseling en op een super 2016.

    gr Maureen

  • 29 December 2015 - 17:00

    Tante Tonny:

    Ha die Rick, zekers mooi op tijd. Jeetje echt wel dat je verwend bent! Leuk hoor. Wij hadden heerlijk bij je vader en moeder gegeten. Erg gezellig ook. Onze schaatsen zijn nog niet uit t vet en ik denk dat dat in 2015 niet gaat gebeuren ook. Nou Rick een prettige jaarwisseling en tot blogs! Hugs & kisses tante Tonny

  • 02 Januari 2016 - 20:17

    Gitta Rotteveel-Beerepoot:

    Hallo Rick,

    jongen jongen heb je niet het gevoel dat je in de hemel zweef,moet je je zelf niet in de arm knijpen of het allemaal wel echt is.Geweldig dat je er zo met volle teugen van geniet en zo leuk over verteld we genieten er van mee.
    Ja de helft zit er alweer op.We wensen je een heel mooi gezellig gelukkig gezond 2016 toe.
    Hartelijke groeten Arie en Gitta Rotteveel,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rick

Hoi! Ik ben Rick, en ik ga naar Amerikaom daar high school te doen! Op dit profiel zet ik mijn reiservaringen!

Actief sinds 13 Jan. 2015
Verslag gelezen: 310
Totaal aantal bezoekers 42680

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2015 - 15 Juli 2016

High School America!

Landen bezocht: